Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
okeeMud.Starrr schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:03:
[...]
Dat zijn maar enkele exemplaren die daar last van hebben.
Hier is dat probleem in ieder geval niet aanwezig.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En baseer je je eerste uitspraak alleen op het feit dat jouw kaart het wel goed doet? Als de RMA afdeling van een van de weinige Nederlandse leveranciers van de HIS zegt,Mud.Starrr schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:03:
[...]
Dat zijn maar enkele exemplaren die daar last van hebben.
Hier is dat probleem in ieder geval niet aanwezig.
Zou ik toch eerst echt even op de opheldering van de fabrikant wachten voordat ik hem ging bestellen.Wij merken momenteel op de RMA afdeling dat de ventilators van deze kaarten aardig wat problemen hebben. Ondertussen is er al om opheldering gevraagd bij HIS.
Nee dat baseer ik op wat de persoon die met die leverancier contact had over dat probleem zei nadat ik daar naar vroeg.phusg schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:04:
[...]
En baseer je je eerste uitspraak alleen op het feit dat jouw kaart het wel goed doet? Als de RMA afdeling van een van de weinige Nederlandse leveranciers van de HIS zegt,
[...]
Zou ik toch eerst echt even op de opheldering van de fabrikant wachten voordat ik hem ging bestellen.
Roloxo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:37:
De meeste kaarten zijn beslist goed. Ik heb net pech gehad, en dan 2x.![]()
Ik zeg m'n loterij abo ook maar eens op, dat wordt nooit meer wat.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
iemand al is over nagedacht of de cooler op de his x1950pro te vervangen zou zijn? =)
Waarom zou je dat willen als 'ie goed werkt? Of is 'ie kapot?
Wat ik wel denk (dacht, toen ik 'm nog had
) is dat je de koeler nog een hoop kunt verbeteren
en dan helemaal de memory heatsinks. Daar zitten behoorlijk dikke pads op. Een beetje arctic
silver erop en je moet betere overclock- en temperatuurresultaten kunnen halen denk ik haast.
Wat ik wel denk (dacht, toen ik 'm nog had

en dan helemaal de memory heatsinks. Daar zitten behoorlijk dikke pads op. Een beetje arctic
silver erop en je moet betere overclock- en temperatuurresultaten kunnen halen denk ik haast.
Vol = vol, deel 3 is ook klaar naar ik hoor, dus dicht
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.