[Half-Life 2] Ik zit vast in: We don't go back to Ravenholm

Pagina: 1
Acties:

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Hoi, ik zit in Half-Life 2 maar ik kom niet verder op een stukje.

Het level waar ik zit heet "We don't go back to Ravenholm".
Ik ben nu op dat stukje dat er een man op een soort van balkon komt met een shotgun en iets naar je roept. Hier 2 screenshots ter verduidelijking:

http://img101.imageshack.us/img101/8827/screen1oc7.jpg
http://img386.imageshack.us/img386/4942/screen2yk2.jpg

Re-si-zen! :o

Ik heb het hele stukje meerdere malen afgezocht, maar ik weet ECHT niet waar ik heen moet. Ik heb een walkthrough gelezen en daar stond dat er een soort zombies iets zouden openbreken, en dat je dan daar boven bij die man de switch uit kon zetten die het hek onder stroom zet, maar ik heb niets gevonden. Ik heb meerdere malen rondgelopen, gespeeld met dat aantrekkingskracht-ding, en een beetje rondgeschoten om te proberen een trigger te activeren, maar ik zie maar niet waar ik heen moet :( wie kan me helpen?

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 27-02-2007 18:22 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 09:51

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik kan je visual walkthrough aanraden

anyways, mooi level

hint: ergens kun je hoog naar de overkant komen

specifieker word ik niet :p

http://www.visualwalkthroughs.com/

[ Voor 11% gewijzigd door Jazzper op 27-02-2007 16:21 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

bij die eerste screens, daar zit links een gas kraantje, die moet je uit zetten, kan je naar binnen. daar kan je het stroom er af halen... als ik me het goed herriner.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Was het niet iets met een hangende auto naar beneden halen erop springen en dat ie dan weer naar boven ging zodat ergens anders op kon springen op verder te gaan?

Dat is iig wel in dat level.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Je moet ergens een trapje op om verder te komen.
Als je op het trapje bent geklommen kan je via balken, geloof ik, die over de straat hangen verder komen naar het raampje waar de man is.

• Avalaxy
Had ik al gelezen ;)
Zerora schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:22:
Was het niet iets met een hangende auto naar beneden halen erop springen en dat ie dan weer naar boven ging zodat ergens anders op kon springen op verder te gaan?

Dat is iig wel in dat level.
Nergens gezien :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:21:
bij die eerste screens, daar zit links een gas kraantje, die moet je uit zetten, kan je naar binnen. daar kan je het stroom er af halen... als ik me het goed herriner.
Welk bedoel je precies? even een screenie van gemaakt:

http://img185.imageshack.us/img185/3874/screen3zq7.jpg

Bedoel je die grote gastank daar links (gezocht, maar ik kan er niets vinden) of achter dat vuur, dat gaskraantje bij die kleinere gasfles? Als ik die gebruik dan krijg ik alleen kortsluiting van het blussysteem rond dat vuur.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:24:
Je moet ergens een trapje op om verder te komen.
Als je op het trapje bent geklommen kan je via balken, geloof ik, die over de straat hangen verder komen naar het raampje waar de man is.
Maar waar is dat ding, that's the question ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 27-02-2007 18:23 ]

Verwijderd

Gaskraantje zit meer naar rechts als je recht voor het vuur staat.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
gaskraan dicht > vuur uit > opening door..:)

you had me at EHLO

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Nog iets:
Half-life 2 heeft een mooi topic hier op GoT waar zulk soort vragen inkunnen :)
klik

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 09:51

Jazzper

BB4E^Guerilla

en check die visualwalktrough link van mij ^^

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Volgensmij is dat topic juist _niet_ bedoeld voor dit soort vragen?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:28:
rechts, mag ook ;). ik weet het niet precies uit me hoofd, maar hij zit zo als ik me herriner redelijk verstopt. wat je ook kan doen is save(opslaan dus), door het vuur heen springen naar binnen, je omdraaien en voorzichtig naar buiten kijken. Dan zie je waar het kraantje zit en dan reloaden!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:28:
Oooh thanks eindelijk zie ik het :D ik had dat 2e kraantje daar niet gezien, alleen dat 1e ding dat kortsluiting veroorzaakt. Dat 2e kraantje zat helemaal aan de achterkant heel sneaky verstopt.

Thanks voor het meedenken allemaal :Y)

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
Uhm ik ben het zelf toevallig net aant spelen. Het gaskraantje zit op het eerste plaatje bij die linker pilaar bij een grote gastank. Ongeveer net zo groot als jij zelf.
Dan ga je naarbinnen, zet je boven de stroom eraf. Loop je weer om naar die trap waar stroom opstond en klim je eroverheen. Boven gekomen praat die man tegen je en zit er links van je boven die steeg van die planken waar je overheen lopen kunt..Done :*)

Verwijderd

als ik niet verder kon komen na langzoeken (deurtje niet gezien ofzo) gebruikte ik deze site

http://www.uhs-hints.com/uhsweb/halflife2.php

ik raad je aan niet verder te lezen dan nodig is, want zo is het spel ook minder leuk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 14:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:37:
ik raad je aan niet verder te lezen dan nodig is, want zo is het spel ook minder leuk
Inderdaad: als IETS zonde is van zo'n mooi spel...! Het mooie van HL is trouwens wel dat de 'puzzels' goed te doen zijn. Het is niet zo'n game waar je belachelijke dingen moet doen om iets gedaan te krijgen en waar je zonder walkthrough absoluut niet doorkomt. Daar heb ik zo'n hekel aan... Ik heb in HL 2 één keer een walkthrough moeten raadplegen (en daarna dacht ik meteen 'Shit, dat ik dat niet gezien had' ;) ). Episode One heb ik helemaal uitgespeeld zonder hints en dat geeft aan dat de balans heel goed is (of dat mijn IQ heel hoog is natuurlijk... 8) ): alles zit gewoon goed en logisch en elkaar. Klassespel.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:57

steveman

Comfortabel ten onder

Och, dat punt :D

2x langs gekomen tijdens HL2 en 2x lang rond zitten zoeken naar hoe ik er in vredesnaam langs kon komen :x

Zo zie je maar, het overkomt de beste ook ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Avalaxy
steveman schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:59:
Zo zie je maar, het overkomt de beste ook ;)
Ohhh de beste :P }:O
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:13:
[...]

(of dat mijn IQ heel hoog is natuurlijk... 8) ):
:z
Patsers :P
Pagina: 1