Laptop: strak design + performance = mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008

• Rapatski
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-11-2023

Rapatski

Tikkeltje scherp

Topicstarter
Bovenstebeste tweakers,

Ik ben al dagen op zoek naar een laptop die zou moeten voldoen aan mijn eisen, maar ik heb nog steeds niet kunnen vinden wat ik zoek. En nu is mijn vraag aan jullie: bestaat dit?

Ik wil een laptop in de prijsklasse (1000-1500) die voldoet aan de volgende zaken.

1. Dual Core (Core 2 Duo) en 1-2 GB geheugen. Ik koop de laptop opdat ik overal kan werken, en ik werk met zware grafische pakketten van Adobe. Flink multitasken komt daar ook al gauw bij kijken.

2. De laptop moet er verschrikkelijk goed uitzien, opdat ik wanneer ik als freelancer presentaties moet geven, of een brainstormsessie organiseer voor de klant, ik met de laptop de blits maak, en een professionele indruk maak. Producten om mee te vergelijken: MacBook, Sony Vaio

3. Daar komt ie: Stiekem zie ik er graag een flinke videokaart in, want stiekem hou ik wel van een spelletje, en het zou zonde zijn die dubbele cores maar een beetje te laten niksen. Geforce 7600 minimum. En ook wil ik Vista's aero er lekker op kunnen draaien, dual boot all the way.

Vooral de laatste is meestal het knelpunt. Zeker in combinatie met nummer 2. Ik ben al wat wezen rondneuzen op Zepto, BTO en XXODD, maar daar lijken de barebones net niet mooi genoeg.

Voorlopige kandidaten:

Zepto Znote 6214W/6615WD (+ specs, - uiterlijk laptop)
XXODD XNi812DI (+ specs, - prijs)
BTO 17W24+/Asus Z84Jp (+ specs, uitbreidbaarheid, - uiterlijk laptop, prijs)
MacBook 2.0/1GB (+ uiterlijk, besturingssysteem, - resolutie scherm, videokaart)
Asus A8JP/S (- niet beschikbaar :P)

Hebben jullie nog aanvullingen hierop? Laptops die ik heb overlooked? Merken als Acer, Toshiba, HP en Dell hebben bij mij eerder een negatieve smaak, zeker wat vormgeving betreft. Sony en Asus heb ik wel aardige dingen zien maken, en hun logo's zijn ook niet zo storend.

Ik heb dit topic hier geplaatst omdat ik het idee heb dat meer mensen deze combinatie beschouwen als de ideale configuratie, maar bij laptops is het vordomme niet zo makkelijk als bij desktops; dat je lekker cases kunt gaan shoppen, en je componenten bij elkaar snuffelt...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
In antwoord op de topic-titel : Ja, Het ASUS W2-topic.
Helaas enigszins buiten je budget.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Sony Vaio FE serie of Vaio AR serie?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zou eens naar de Sony Vaio FE41S kijken als ik jou was. Erg mooie laptops en voorzien van een Go 7600. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:29

Theo

moederbord

Als je de videokaart laat vallen dan is de MSI S262 wel wat voor je. Deze 12" magnesiumlegering laptop valt erg op en heeft een Core (2) duo. Als je er 2 GB inplaatst dan zal hij iets van 1100-1200 euro kosten.

Nu met WP, PV, EV en PC

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik vindt deze laptop anders super strak van hp
http://www.notebookreview...eview=HP+Pavilion+dv6000t

Heb zelf het 14 inch model maar deze is waarschijnlijk net wat te licht voor je.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 19:16
Heb je ook nog enige eisen aan de scherm grootte ?
Kan me voorstellen dat je voor die programma`s ook graag een wat groter scherm gebruikt.

Verwijderd

theodouma schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:23:
Als je de videokaart laat vallen dan is de MSI S262 wel wat voor je. Deze 12" magnesiumlegering laptop valt erg op en heeft een Core (2) duo. Als je er 2 GB inplaatst dan zal hij iets van 1100-1200 euro kosten.
Volgens mij toch echt GEEN core 2 duo, maar een normale core duo

Verwijderd

Hoewel je zegt dat je niet erg van Dell houdt heb ik zelf een M1210 XPS waar ik zeer tevreden mee ben. 2GHz Core 2 Duo, 2GB RAM, 4-7 uur battery life, en een redelijk strak design. Als je wilt ook leverbaar met een 7400 Go.

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

Topicstarter
Wow, snelle replies!
theodouma schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:23:
Is dan de MacBook niet een mooier optie? Hmm vast een hele discussie op zich. Ik zag het MSI topic al.
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:15:
Ik zou eens naar de Sony Vaio FE41S kijken als ik jou was. Erg mooie laptops en voorzien van een Go 7600. :)
Wow inderdaad! Die specs kunnen ook zeker wedijveren met de Zepto's, en dan zit er nog Vista bij ook. Maar de FE serie is ook meteen de lafste van de Vaio's... :P En de prijs zit aardig aan de max.
Rayden schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:29:
Heb je ook nog enige eisen aan de scherm grootte ?
Kan me voorstellen dat je voor die programma`s ook graag een wat groter scherm gebruikt.
Tja dat vind ik dus een lastige, alle schermgroottes hebben zo hun voordelen. 17" werkt heerlijk, maar past niet in je rugzak. 13" maakt de laptop tot een lekker portable gadget waar je in de trein lekker op kan gaan zitten werken. En daarnaast ben je zo conspicuous met een 17", zeker als ie er ook nog goed uitziet. Steel mij! Steel mij! 8)7

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

tjek http://www.cenio.com/nl-NL/ !

Afbeeldingslocatie: http://www.cenio.com/images/styled/cenio_orange/p1750-4-2.jpg

Het zijn pc's/laptops geheel in een zelf te kiezen kleur. De P-Collection heeft een 7900GTX aan boord (of een ATI X1600); http://www.cenio.com/nl-NL/personal/notebooks/p.collection
Niet goedkoop, maar ook niet extreem duur; de P-Collection is er vanaf €1800.

voor bedrijven:
Afbeeldingslocatie: http://www.cenio.com/image.php?t=si&code=concept-big
(ik weet niet of ze dat ook voor één exemplaar kunnen/willen doen)

En er is ook deze limited editie van +/- €2200
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/Cenio%20computers%20King%26Queen-thumb.jpg

edit: oh, goh, je had ook een budget vermeld :o

[ Voor 3% gewijzigd door schaduw op 27-02-2007 14:53 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Uhm tsjaa ik denk dat je de modellen die gewoon in de winkel te koop zijn eens moet bekijken...!
Zelf heb ik zo'n Zepto en vind het design werkelijk g*$l, maarja deze kun je niet even 1 2 3 bekijken wat 't lastig maakt

Wat wel heel erg uniek is bij Zepto, is de cover generator.
Hiermee kun je zelf je eigen cover van je laptop creëren!

Enkele voorbeelden: -clickable-
Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/5538/2003137973211830696_rs.jpgAfbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/3214/2003158276979429859_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/3214/2003104233523455013_rs.jpgAfbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/3711/2003121648060923655_rs.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 14:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:40:
Hoewel je zegt dat je niet erg van Dell houdt heb ik zelf een M1210 XPS waar ik zeer tevreden mee ben. 2GHz Core 2 Duo, 2GB RAM, 4-7 uur battery life, en een redelijk strak design. Als je wilt ook leverbaar met een 7400 Go.
7400 versus 7600

Hoewel de naam je doet vermoeden dat ze dicht bij elkaar liggen qua performance, is de 7600 meer dan twee keer zo snel als de 7400.

http://www.notebookcheck....Force-Go-7600.2144.0.html

Verwijderd

Rapatski schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:50:
[...]

7400 versus 7600

Hoewel de naam je doet vermoeden dat ze dicht bij elkaar liggen qua performance, is de 7600 meer dan twee keer zo snel als de 7400.

http://www.notebookcheck....Force-Go-7600.2144.0.html
Inderdaad, maar ik negeer gewoon je stiekemheid ;)

Als je toch per se plaatjes wilt ga dan direct voor een 7900GTX O-)

Verwijderd

Rapatski schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:05:
2. De laptop moet er verschrikkelijk goed uitzien, opdat ik wanneer ik als freelancer presentaties moet geven, of een brainstormsessie organiseer voor de klant, ik met de laptop de blits maak, en een professionele indruk maak. Producten om mee te vergelijken: MacBook, Sony Vaio
daarmee in combinatie vind ik het vreemd dat je Zepto, XXODD en BTO vermeldt. Zepto ken ik nog van hier op het forum, XXODD en BTO heb ik zelfs niet eens van gehoord. Als je echt een professionele indruk wil maken doe je dat met een merk waarvan de naam direct herkend wordt, en die door "de klanten" direct herkend worden als kwaliteit (en daaraan gekoppeld ook professionaliteit).

Sony Vaio's, de Macbook, Dell, Fujitsu-Siemens, IBM... stuk voor stuk merken die iedereen van naam kent (zelfs je grootouders zullen waarschijnlijk die merken al eens gehoord hebben). Die XXODD en BTO zouden voor mij direct afvallen, evenals Zepto, wat voor mij een nogal "cheap" indruk maakt (heb ze nog nooit gezien / weet langs geen kanten hoeveel ze kosten), maar het geeft mij die indruk.

Verder maakt je laptop niet de indruk van je presentatie, dat moet je zelf doen. Ook al gebruik je een volledig afgeleefde medion, als je presentatie / brainstormsessie goed genoeg is maakt dat niets uit.

@CLB; ik sta er ook voor open, ik heb thuis ook wel toestellen van echt onbekende merken, alleen kan je die niet nemen als je er voorwaarde 2 mee wilt koppelen... Ik heb nu zelf een standaard fujitsu laptop (grijs met in het midden klein kadertje met logo erop), en ik vind dat ding persoonlijk véél professioneler overkomen dan de plaatjes van alle laptops die hierboven opgegeven staan.

Bij tweakers zijn die merken bekend, vraag het aan "de man in de straat" en er zullen amper mensen zijn die die laptops kennen. Als tweakers eerder het doelpubliek van de TS zijn zit hij daarmee goed, is het een ander doelpubliek, dan zal de laptop niet herkend worden en dus ook niet de indruk kunnen opwekken die de TS wil.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 15:07 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

imho moet je juist openstaan voor nieuwe merken en niet meegaan met de flow
Zelfde als dat 88% van Nederland loopt met 'n iPod en ik niet ;)

@ Athmozz: Dat is 'echt' onbekend, Zepto, BTO en XODD zijn dat zeker niet.. Jij kent ze misschien niet maar...

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 15:04 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:01:
imho moet je juist openstaan voor nieuwe merken en niet meegaan met de flow
Zelfde als dat 88% van Nederland loopt met 'n iPod en ik niet ;)
Het verschil begint kleiner te worden, maar de iPod had gewoon verreweg de beste user interface, en ook op andere punten was het gewoon de beste (mooiste, kleinste, handigste, langste accuduur, enz).

imho geldt dat ook voor de laptops van Apple. Hele goede prijs/kwaliteit, perfecte afwerking, standby werkt goed (gebruikt 0 Watt in standby! vriend van me had een Acer die 20W gebruikt in standby), goede accuduur, goede wireless, enz.

Het mag dan een beetje standaard keuze zijn, soms is er gewoon een goede reden dat iedereen met een bepaald product loopt.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• CLB
  • Niet online

CLB

smokalot schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:10:
[...]

Het verschil begint kleiner te worden, maar de iPod had gewoon verreweg de beste user interface, en ook op andere punten was het gewoon de beste (mooiste, kleinste, handigste, langste accuduur, enz).

imho geldt dat ook voor de laptops van Apple.
Gelukkig zeg je het zelf 'imho', want daar ben ik 't bij lange na niet mee eens, mja offtopic :)

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:00:
[...]

daarmee in combinatie vind ik het vreemd dat je Zepto, XXODD en BTO vermeldt. Zepto ken ik nog van hier op het forum, XXODD en BTO heb ik zelfs niet eens van gehoord. Als je echt een professionele indruk wil maken doe je dat met een merk waarvan de naam direct herkend wordt, en die door "de klanten" direct herkend worden als kwaliteit (en daaraan gekoppeld ook professionaliteit).

Sony Vaio's, de Macbook, Dell, Fujitsu-Siemens, IBM... stuk voor stuk merken die iedereen van naam kent (zelfs je grootouders zullen waarschijnlijk die merken al eens gehoord hebben). Die XXODD en BTO zouden voor mij direct afvallen, evenals Zepto, wat voor mij een nogal "cheap" indruk maakt (heb ze nog nooit gezien / weet langs geen kanten hoeveel ze kosten), maar het geeft mij die indruk.

Verder maakt je laptop niet de indruk van je presentatie, dat moet je zelf doen. Ook al gebruik je een volledig afgeleefde medion, als je presentatie / brainstormsessie goed genoeg is maakt dat niets uit.
Duhh.. open deur. Natuurlijk draait het om mijn presentatie, maar dan mag ik wel een representatieve laptop hebben voor dergelijke dingen. Qua merken ben ik het gedeeltelijk met je eens. Als vormgever zullen merken als Apple je zeker niet tegenwerken. Maar Dell, HP, Toshiba zijn in enkel in het business/economics wereldje gezien als positief. Behoorlijk scheef, maar je zult als vormgever met een Dell raar worden aangekeken, terwijl een consultant/manager daar juist op zijn werk de blits maakt, met zijn échte dell.

Ik en het grootste gedeelte van mijn doelgroep zullen eerder kijken naar de vormgeving van de laptop zélf en wat er op het scherm getoverd wordt, dan of het van een goed merk komt. XXODD moet je eerder zien als hoogwaardige laptop customizers dan als 'eenofander onbekend merkje'. Dat kan nog niet van BTO gezegd worden, maar die leveren wel meer garantie en flexibiliteit dan Sony.
De Zepto's zien er redelijk uit, maar leveren vooral erg veel waar voor hun geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Rapatski op 27-02-2007 15:25 ]

Verwijderd

't is wel leuk dat je laptop er de 1e paar maanden er mooi uitziet, maar hoe zal ie er na een paar maanden uitzien?
Een witte of andere lichte kleur ziet er misschien wel fris uit, maar na een paar maanden intensief gebruik staan je handafdrukken erin (bij een zwarte ook, maar valt minder op). Toetsenbord en touchpad precies hetzelfde.
Dunne elegante scharnieren zijn mooi, maar dat betekend ook dat het nooit echt stevig kan zijn (scheuren in de behuizing enz).
Hoogglans pianolak ziet er in het begin mooi uit, maar het is ook verschrikkelijk krasgevoelig.

Een mooi ontwerp staat naar mijn ervaring haaks op de duurzaamheid.

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:39:
't is wel leuk dat je laptop er de 1e paar maanden er mooi uitziet, maar hoe zal ie er na een paar maanden uitzien?
Een witte of andere lichte kleur ziet er misschien wel fris uit, maar na een paar maanden intensief gebruik staan je handafdrukken erin (bij een zwarte ook, maar valt minder op). Toetsenbord en touchpad precies hetzelfde.
Dunne elegante scharnieren zijn mooi, maar dat betekend ook dat het nooit echt stevig kan zijn (scheuren in de behuizing enz).
Hoogglans pianolak ziet er in het begin mooi uit, maar het is ook verschrikkelijk krasgevoelig.

Een mooi ontwerp staat naar mijn ervaring haaks op de duurzaamheid.
Mwa, ligt er natuurlijk aan hoe intensief je m gebruikt, maar met een beetje schoonmaken af en toe, en niet te hard mee gooien en in een goed hoesje doen kun je best jaren met je laptop doen terwijl ie er goed uit blijft zien.

Hangt wel af van de bouw en het materiaal natuurlijk.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Bio
  • Laatst online: 01-01 19:01

Bio

ik raad je de asus w3j aan :)

http://www.laptops4u.nl/info/w3j-h001p-915.html

Valt binnen je budget, is mooi, en heeft een goede videokaart :)
ik heb deze laptop zelf nu ongeveer een week en hij bevalt me top...

Afbeeldingslocatie: http://ezakirth.free.fr/W3J/W3top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ezakirth.free.fr/W3J/W3.jpg

in het echt is hij nog veel mooier.. :*)
en in dit geval lever je ook zeker niet in op duurzaamheid. ik denk dat deze juist beter is, een metalen deksel, en een superstevig schanier

[/reclamepraatje] :p

[ Voor 23% gewijzigd door Bio op 27-02-2007 17:53 ]

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Alleen heeft die W3J een mindere processor en 512mb ram... 8)7 , voor afen toe een game niet echt lekker, evenals voor Aero

Ok, je hebt gelijk maar de processor is toch wat minder :P

[ Voor 33% gewijzigd door RadiQal op 27-02-2007 17:57 ]

• Bio
  • Laatst online: 01-01 19:01

Bio

Bas Odenhoven schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:53:
Alleen heeft die W3J een mindere processor en 512mb ram... 8)7 , voor afen toe een game niet echt lekker, evenals voor Aero
De processor is snel genoeg, en als het budget 1500 euro is past daar ook nog makkleijk een upgrade naar 2gb geheugen in die laptops4u ook zelf verzorgt (heb ik ook gedaan) :)

Verwijderd

ik heb zojuist me nieuwe laptop besteld :)

MSI L745-067NL

specs:
-Processor: Intel® Core™ 2 Duo T7200 2.0 GhZ
-Geheugen: 2 GB Single-slot
-Chipset: Intel 495PM
-Display: 17" WXGA+ Glare (1440x900)
-Grafische Kaart: Nvidia GeForce GO 7600 256 MB
-Harddisk: 160 GB 5400 RPM

Voor de rest met DVD-brander en alle nodige dingen. Door het 17" beeldscherm heeft die een numrieke toetsenbord QWERTY.

Persoonlijk vind ik em er erg strak uitzien. Dat mag ook wel voor 1599 euro dus valt misschien net buiten je budget maar het is wel het overwegen waard aangezien dit echt een topding is. Ik heb em nog niet in me handen gehad maar daar komt spoedig verandering in...

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/10/pn4nc2zx6.jpg

Verwijderd

Ik begrijp dat je een notebook zoekt met C2D (dat is toch wel het minste imo), een goede vormgeving (net alsof wij dat voor jou kunnen bepalen, dat is toch vaak persoonlijk) en iets met een goede grafische kaart.

De meeste zakelijke notebook-modellen vind ik erg heel strak en goed vormgegeven uitzien. Die zijn meestal van zichzelf al iets duurder dan de mainstream modellen. Zoek je er daaruit dan ook nog één met een goede videokaart, dan kom je al snel bij vrij dure modellen uit, iig boven jouw budget.

Je hebt in je rijtje een aantal notebooks opgenomen met verschillende schermgroottes (van 14 inch naar 17 inch). Het lijkt me het handigst als je eerst aangeeft naar welke schermgrootte je voorkeur uitgaat.

Zepto levert mooie notebooks, waar je ook een spelletje mee kunt spelen, maar zien er imo minder zakelijk uit. Sony levert ook hele mooie notebooks, maar in de meeste gevallen hebben die een vrij magere videokaart. Er is wel de FE41 serie, die misschien interessant is. Van Asus noem je de A8j/s modellen, dat is zijn mainstream 14 inch notebooks, die bovendien niet eens te krijgen zijn hier. Dus daar heb je niet zoveel aan. Ik zie ook nog de Macbook staan. Dat vind ik ook mooie notebooks, maar een spelletje spelen kun je rustig vergeten.

Ik denk dat de Asus W3J een goede keuze is en anders een Asus V1JP, maar die ligt ruim boven je budget.

Verwijderd

wauw, das een vet ding! en weegt maar 2(!!) kg. pf, misschien mijn keuze toch maar weer bijstellen..

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26

AvK

Ready Set Go

De HP 9000 serie ziet er erg strak uit en presteert zeer goed.
Is ook een degelijke laptop.
Bekijk ze eens bij de Dixons of zo.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

schaduw schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:47:
tjek http://www.cenio.com/nl-NL/ !

[afbeelding]

Het zijn pc's/laptops geheel in een zelf te kiezen kleur. De P-Collection heeft een 7900GTX aan boord (of een ATI X1600); http://www.cenio.com/nl-NL/personal/notebooks/p.collection
Niet goedkoop, maar ook niet extreem duur; de P-Collection is er vanaf €1800.

voor bedrijven:
[afbeelding]
(ik weet niet of ze dat ook voor één exemplaar kunnen/willen doen)
Ik ken dit bedrijf (goede klant van me ;) ) en ze werken op verzoek ook losse computers en laptops uit in eigen kleur en naar wens afgewerkt met eigen logo's. Het zijn ook geen brakke stickers of losse covers of zo, het wordt echt volledig uitgewerkt in je eigen stijl. Ik kan de soft-touch finish met eigen logo erin verwerkt absoluut aanraden, ik ben zelf ook freelancer :P

Je kunt hier je eigen design-voorstel aanvragen, dan krijg je vervolgens zodra het uitgewerkt is toegang tot een priveshop waar je previews kunt zien van laptops in jouw huisstijl, en desgewenst meteen online bestellen.

Op deze pagina kun je voorbeelden zien van wat er zoal mogelijk is, maar die zijn nog niet echt extreem. Het kan echt zo gek als je wilt met afwerking aan alle kanten :)

[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 28-02-2007 10:25 ]

Professionele website nodig?

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01 12:00
De laptops van http://www.cenio.com/nl-NL/ zijn Clevo laptops. Dit zijn dus precies dezelfde laptops als die je o.a op http://www.xxodd.nl kunt bekijken/configureren/kopen.

Als je dus even op xxodd en op cenio dezelfde configuratie kiest kun je zien hoeveel je extra moet betalen voor een leuk kleurtje.

Bijvoorbeeld:

XXODD XNi812DI kost € 1.065,00 inclusief btw

Power 1750 (cenio red) kost € 1.809,01 inclusief btw

En dan heeft de XXODD 512MB DDR2 667Mhz terwijl de Cenio 512MB DDR2 533Mhz geheugen heeft.

Al met al eeerg veel geld voor een leuk kleurtje :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dlocks op 03-03-2007 19:00 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

het is dus prima mogelijk om design en performance te koppelen :)

Echter je hebt wat ons betreft niet voldoende eigen inzet getoond en daarom gaat je topic op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.