halo heb wil graag weten of iemand ervaringen heeft met de 8800gts te overclocken want een vriend plant deze te kopen
Dat verschilt per kaart en kun je niet zeggen. Als je een algemeen beeld wilt hebben over hoe 8800GTS'en in het algemeen overclocken zou je een google kunnen gebruiken
. Ajb
Kun je ook niet even een betere TS maken? Een zinnetje kun je geen TS noemen eigenlijk. (gebruik alsjeblieft ook eens punten en hoofdletters
).
Kun je ook niet even een betere TS maken? Een zinnetje kun je geen TS noemen eigenlijk. (gebruik alsjeblieft ook eens punten en hoofdletters
Zal ik zeker doen.
Maar kom uit Belgie,en daar wordt op het internet niet zo veel gebruik van gemaakt, gewoontes dus.
Maar kom uit Belgie,en daar wordt op het internet niet zo veel gebruik van gemaakt, gewoontes dus.
Tja dit is nou eenmaal GoT, en daar verwacht men dat je zelf eerst even google'tVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:29:
Zal ik zeker doen.
offtopic:
ik zal maar geen flauwe belgen-mop vertellen
(niet als flame bedoeld)
ik zal maar geen flauwe belgen-mop vertellen
Maak je nou een grapje of wat? Zie de link die in je eerder gaf en zoek dan gelijk zelf verder dan zie je dit topic ook.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:57:
maar heeft er nu iemand ervaring
Zoals ik eerder ook al aangaf, kun je alsjeblieft letten op je interpunctie en het gebruik van hoofdletters, wel zo makkelijk
als je er nu zelf nog niet uit kunt komen met de links die ik je gaf, dan weet ik het ook niet...
[ Voor 6% gewijzigd door Avalaxy op 26-02-2007 22:22 ]
Volgens mij heeft ie het over een 8800 GTSVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:48:
Zoek en gij zult vinden.
8800GTX Overclock resultaten!!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat er ook GTS resultaten staanJohnnyV76 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:25:
[...]
Volgens mij heeft ie het over een 8800 GTS
Dit is toch wel een topic wat niet echt van enig inzet van jou kant betuigd. Deze gaat dus op slot omdat er hier op GoT toch wel verwacht wordt dat je zelf enig inzet toont, hier hoort onder andere het gebruik van de Search en het bekijken van de actieve topic listing bij
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()