Toon posts:

HDD Western Digital WD800 gecrasht

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey tweakers,

Ik heb een HDD van Western Digital .. maar hij is gecrasht

er staan nog belangrijke bestanden op, is er misschien een programmatje, of een tool waarmee ik die bestanden nog kan over kopieren ?

Alvast bedankt

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat vond je onduidelijk aan de OM FAQ / Beleid ?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een HDD van Western Digital, maar die HDD is gecrasht,

nu wil ik de belangrijke bestanden van die HDD af halen .. is daar een tool voor ? of is het gwn finito met die HDD

Verwijderd

Topicstarter
heren het is al gelukt, tog bedankt

Verwijderd

Ben je mogool ofzo? Ga even zoeken, en hak het woord in stukken. Hij is Gecrasht dus er staat niks meer op of hij is kapot! ga even google'en of kijk even in OM FQA Beleid

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:17:
Ben je mogool ofzo? Ga even zoeken, en hak het woord in stukken. Hij is Gecrasht dus er staat niks meer op of hij is kapot! ga even google'en of kijk even in OM FQA Beleid
Hij mag dan wel geen juist bericht hebben geplaatst, maar zulke berichten zijn niet echt netjes.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02 23:03
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:17:
:o

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 20:28
Goed, de TS had deze topic kunnen voorkomen door eerst de FAQ eens te bekijken (staat het antwoord inderdaad overduidelijk in), maar om 'm dan maar voor mongool uit te maken, dat gaat me te ver. Plaats in het vervolg gewoon een topicreport als je je ergens aan ergert, dit natuurlijk nadat je tot tien hebt geteld.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.