Hallo
Zoals vermeld heb ik in mijn pc (1GHZ, 1GB ram, winXP) een sweex 4.1 soundcard zitten. Alleen happert deze verschrikkelijk. Om de ca 2min blokt hij even en blijft hij die toon een halve seconde vasthouden. Terzelfde tijd blokt het beeld ook.
(grafische kaart: 3DFX Voodoo 3 3000 pci)
Het rare is dat als ik via taakbeheer ga kijken de cpu tijd normaal blijft en de wisselbestanden ook.
Via google kwam ik ook een gelijknamig probleem uit maar van hem lag het aan zijn Wlan stick. Ik heb ook een Wlan maar als ik de stick eruit haal happert het nog altijd.
Iemand een idee hoe ik kan weten aan wat het ligt? Heb namenlijk geen flauw idee meer.
ps: Speciaal voor Dion_b:
- type kaart: zie titel (sweex 4.1) met pci (wat anders)
- drivers: deze van in de doos
op de site van sweex geen updates enzo te vinden
- geen andere drivers te vinden, als je ff googled weet je dat
- andere OS: Jep zelfde probleem (win 2000)
Zoals vermeld heb ik in mijn pc (1GHZ, 1GB ram, winXP) een sweex 4.1 soundcard zitten. Alleen happert deze verschrikkelijk. Om de ca 2min blokt hij even en blijft hij die toon een halve seconde vasthouden. Terzelfde tijd blokt het beeld ook.
(grafische kaart: 3DFX Voodoo 3 3000 pci)
Het rare is dat als ik via taakbeheer ga kijken de cpu tijd normaal blijft en de wisselbestanden ook.
Via google kwam ik ook een gelijknamig probleem uit maar van hem lag het aan zijn Wlan stick. Ik heb ook een Wlan maar als ik de stick eruit haal happert het nog altijd.
Iemand een idee hoe ik kan weten aan wat het ligt? Heb namenlijk geen flauw idee meer.
ps: Speciaal voor Dion_b:
- type kaart: zie titel (sweex 4.1) met pci (wat anders)
- drivers: deze van in de doos
op de site van sweex geen updates enzo te vinden
- geen andere drivers te vinden, als je ff googled weet je dat
- andere OS: Jep zelfde probleem (win 2000)