Wat zijn de verschillen tussen desktop en mobile cpu's? Het gaat om een AMD Athlon 64 socket 754. Ik weet dat het energieverbuik bij een Mobile een stuk lager ligt. Zitten hier nog nadelen aan verbonden (misschien langzamer, of niet overclockbaar etc.)?
Dit staat toch in de PMG FAQ, en op de AMD site uitgelegd?
offtopic:
Kicken binnen 24u is niet erg beleefd...
Kicken binnen 24u is niet erg beleefd...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
langzamer : soms , maar de rating van AMD is meestal wel heel erg juist
niet overclockbaar ? meestal juist beter, omdat de processor normaal op een lagere spanning werkt , en als je de spanning op die van een desktop zet zal hij beter OCen.
de pentium M was en is een OC beest en das zeker een mobile.
PS: ik ben niet verantwoordelijk voor doogebrandde processors. voltage verhogen en OCen zijn op je eigen risico.
niet overclockbaar ? meestal juist beter, omdat de processor normaal op een lagere spanning werkt , en als je de spanning op die van een desktop zet zal hij beter OCen.
de pentium M was en is een OC beest en das zeker een mobile.
PS: ik ben niet verantwoordelijk voor doogebrandde processors. voltage verhogen en OCen zijn op je eigen risico.
Out of the box? What box? There is no box.
Kicken binnen 24u is idd niet de bedoeling, maar sowieso is geen enkele eigen inzet in je topicstart te lezen. Dat is dus hooguit een slotje waard. Bij deze...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()