Toon posts:

IDE schijf naast ICH8R Raid 0

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn systeem geupgrade naar o.a.

Asus P5B Deluxe
2 x 320 Gb Seagate in Raid 0 via ICH8R

Ik probeer nu om mijn oude IDE schijf WD 250GB aan te sluiten om wat bestanden over te zetten. De bios herkent hem wel maar hij is in XP (SP2) niet zichtbaar. Iemand enig idee hoe ik zonder formatteren deze schijf nog kan benaderen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat heb je zelf al gezocht? Als je RAID en ICH8R invult bij de forumzoekfunctie, dan komen er stapels topics voorbij. Ook de Asus is een vaakbesproken bordje :)

(maar dan moet je wel bij PMG (processors, moederborden en geheugen) gaan zoeken, dit is toch niet echt iets voor audio/video ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 24-02-2007 01:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in iedergeval dat ik in het verkeerde topic zit. Geen flauw idee hoe ik dat kan wijzigen.

Heb reeds het e.e.a. bekeken maar bij deze topics wordt de harde schijf ook niet herkent in de bios of door de Raid controller. Dat is bij mij niet het geval. Alleen in XP kan ik hem niet benaderen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:25:
Ik zie in iedergeval dat ik in het verkeerde topic zit. Geen flauw idee hoe ik dat kan wijzigen.

Heb reeds het e.e.a. bekeken maar bij deze topics wordt de harde schijf ook niet herkent in de bios of door de Raid controller. Dat is bij mij niet het geval. Alleen in XP kan ik hem niet benaderen.
Je kunt een mailtje of direct message sturen naar een moderator van dit forum. Echter, lees eerst de policy van het PMG forum door, want vaak verplaatsen de mods een vraag niet naar een ander forum als er niet aan die policy voldaan wordt. :)

Heb je al eens geprobeerd of je met een Knoppix of een Windows Live CD (PEBuilder) de schijf wel kunt zien?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

voodooless

Sound is no voodoo!

Move naar PMG dan ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Opslagmedia horen in Opslagmedia & I/O Controllers B)

In dit specifieke geval heb je echter al meer dan genoeg aan de OM FAQ / Beleid. Doe er je voordeel mee :) Dit topic gaat dan ook dicht. Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 24-02-2007 18:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.