Toon posts:

schijfruimte weg

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe pc aangeschaft met direct vista geinstalleerd.
De aanvankelijk "maagdelijke" harde schijf van 500GB begint echter zonder duidelijke oorzaak vol te lopen. zonder dat er iets wordt gedownload of geinstalleerd staat de score nu al op 70 GB gebruikt terwijl volgens diverse scanners slechts 25GB aan bestanden gevonden kan worden.

Wie heeft een idee waar de overige 45GB zijn gebleven ?

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Verborgen bestanden? Misschien zelfs wel een heleboel bestanden die kleiner zijn dan je schijfclusters (volgens mij zijn het de clusters) en daarom meer ruimte innemen. Ik acht dat laatste onwaarschijnlijk, maar het is een mogelijkheid.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken wat je allemaal wel niet met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. In bijvoorbeeld de OM FAQ / Beleid, toch 1 van de beste plaatsen waar je kunt kijken voor antwoorden op Veel Gestelde Vragen, staat onder Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat? een heleboel informatie waarmee je véél verder kunt komen :Y)

Gebrek aan aantoonbare inzet en research plus FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Zie verder ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT ;)

Dit topic is gesloten.