Toon posts:

Upgrade configuratie vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mods en tweakers,

Ik heb al wat rond zitten snuizen maar kon nou niet echt een goeie vraag op mijn antwoord vinden.

Eest mijn specs:

Moederbord: Asus p5VD2-MX
Processor: Intel Pentium D 930 2x 3.0 Ghz s775
Geheugen: 2x512MB
Harddisk: 1xMaxtor 60 GB 1x WS digital 40 GB 7200 RPM
Videokaart: Saphire Ati X1950 Pro 256mb
Voeding : Mtek 400 Watt

Omdat ik veel problemen heb met mijn videokaart Saphire Ati X1950 Pro 256mb http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1195832/0 zie topic

Heb ik besloten een nieuwe videokaart aanteschaffen.Welke past het beste bij mijn syteem, en welke videokaart raden jullie mij aan , en wat zou ik nog moeten upgraden? Mijn budget ligt rond de 300 euro en het gaat alleen om games.

Bij voorbaat dank Army88

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor upgrades moet je in Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14 zijn. Maar je kunt ook zelf even het eea opzoeken. Kijk bijvoorbeeld eens op www.tomshardware.com voor veel vergelijkende benchmarks.

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-01 02:44
een 8800 gts 320 mb??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet makkelijker om eerst eens te achterhalen waar het probleem zit? Als die videokaart stuk is zou ik hem gewoon terugsturen. Een andere oorzaak kan bijv de voeding zijn, ik kan Mtek niet als voeding merk maar als het een beetje een wokkie tokkie ding is kan die goed de probs geven en dan heb je precies hetzelfde als met een andere videokaart.

verder is het verstandig om even: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door te nemen

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
8800GTS 320MB

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat een 8800GTS een beetje overkill is met maar 1GB geheugen en geen supersnelle proc. Ook al valt de kaart binnen het budget.

Verwijderd

Topicstarter
Oke,soms is het zo veel hier dat je niet weet waar jezoeken moet.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
RoD schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:55:
Ik denk dat een 8800GTS een beetje overkill is met maar 1GB geheugen en geen supersnelle proc. Ook al valt de kaart binnen het budget.
naturlijk is het overkill, maar als hij volgend jaar bijv de processor upgrade, dan hoeft hij niet zijn videokaart te vervangen. Maar inderdaad: tot die tijd zal de TS de videokaart niet volledig kunnen benutten.

Overigens vertouw ook ik die voeding niet helemaal. En ik zal er al helemaal geen 8800 op aansluiten. Dat wordt weer ellende.
Koop dus lekker eerst een degelijke voeding, van een goed merk, met goede 12V-lijnen.
Ja, dat gaat je zeker 50 euro kosten.
http://www.mtek.eu/products_details.php?productid=543 dit is je voeding als het goed is...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

maar toch is dit niet een eigen topic waard. Zie de link **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.