Toon posts:

De LG Flatron L226WT-SF vs Samsung 226 BW

Pagina: 1
Acties:
  • 827 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een lange tijd te dubben tussen deze 2 giganten. De 226 bw is al veel gekocht maar de LG Flatron L226WT-SF is weer goedkoper (samsung 379 vs LG 349).

De resolutie, helderheid en de response tijd (volgens alternate) zijn hetzelfde.

Of is de response tijd toch 5 ms van de lg (volgens de mycom site)

Wie helpt mij te overtuigen. Heeft iemand al goede (lees geen chinese) revies van beide schermen ?

Of moet ik toch gaan van de SN variant van LG ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 19:10 ]

• Jeromeo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31

Jeromeo

Let's get loud

Ik heb van beide typen nog geen leverancier gevonden die het apparaat ook voor de bodemprijs op voorraad heeft. Ik zou me dus niet gek staren op de prijs. De LG heeft wel een iets bredere kijkhoek dan de Samsung. Maar lijkt nog slechter leverbaar. Of komt dat omdat het weer inventarisatie tijd is?

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 08:11
Jeromeo schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:05:
Ik heb van beide typen nog geen leverancier gevonden die het apparaat ook voor de bodemprijs op voorraad heeft. Ik zou me dus niet gek staren op de prijs. De LG heeft wel een iets bredere kijkhoek dan de Samsung. Maar lijkt nog slechter leverbaar. Of komt dat omdat het weer inventarisatie tijd is?
Uh, nou die samsung van mij heb ik al 2 week in bestelling, en nog ist ie niet op vooraad bij een wel bekend Computerzaak.
Begin nu toch wel het een beetje zat te worden, had mijn mooie 19inch samsung 192T verkocht via internet, en nu zit ik met een oude 17inch CRT LG Flatron, en daar hangt mijn nieuwe Asus GF8800/GTS aan, dus daar moet ik het mee doen dus nou als 2 weken.
Ik kan hem hier inde buurt bij mijn wel kopen, en die heeben er nog 5 op vooraad, alleen ze willen geen pixelgarantie geven, die heb je standaard van Samsung zeggen ze, maar ja dan mogen er 4 inzitten en dat vindt ik wat te veel van het goede op een 22 inch scherm.
Maar ik denk dat ze nu wel gauw weer leverbaar worden :*)

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Specifieke topics over de schermen mogen gewoon, maar dit is zo algemeen... Kijk gewoon even rond, en als jij geen leesbare reviews kan vinden kunnen wij die natuurlijk niet opeens wel vinden :)

Dit topic is gesloten.