[WinXP] Overzetten hardeschijf -> Documents beveiligd

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-03 17:14
Ik heb net uit een kapotte laptop een hardeschijf gered, deze ingebouwd in een 2.5" behuizing, en aangesloten op een andere laptop.

Dat werkt allemaal goed maar mijn probleem is nu dat alle mappen het goed doen, maar de gebruikersmappen in C:\documents and settings\ zijn niet toegankelijk. ik vermoed door een soort van beveiliging van windows.

Kan ik dit via Dos omzeilen, of kan ik op een andere manier in deze mappen inloggen (windows geeft geen oplossing)
Sorry voor deze haastige beschrijving, hoop dat het duidelijk is,maar ik heb echt ontzettende haast en hoop over een paar uurtjes het antwoord te kunnen vinden, voordat de laptop gebruiker op vakantie gaat.

Groeten, een haastige therat10430

~ Mijn prog blog!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03 16:31
Onder windows:

Eenvoudig delen uitzetten in mapopties.
Rechter muis op map.
Tabblad Beveiliging.
Iedereen volledig beheer geven.
Op advanced klikken
vinkje op doorvoeren in submappen aanzetten en toepassen.

[ Voor 4% gewijzigd door RobLemmens op 21-02-2007 19:01 ]

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-03 17:14
* roy-t kalmeert en leest rustig de reply van Roblemmens

thats it :| doh! vreemd genoeg heb ik het ding nu in een andere pc, en daar deed alles het meteen.. zal even viegelieren op de laptop als ik er weer ben.

Weer een teer computer-gebruiker-zonder-backups-zieltje gered!

Hulde!

(PS. het was dus NIET mijn eigen laptop schijfje :P, maar van een kennis die morgen nogal wat belangrijke dingen moet presenteren vanaf dat schijfje.. totale paniek! je kent het vast wel, 3jr werk op zo'n schijfje :P)

~ Mijn prog blog!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kijk de volgende keer dus eerst even in de Windows Clients - FAQ voor je een topic opent. Juist ook van belang als het belangrijk is en haast heeft ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.