Toon posts:

Backup (GHOST) gemaakt naar D:, bestanden weg!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag geprobeerd om een copy van de C (xp drive) te maken. Deze gingen naar de D: schijf waar mijn foto's op stonden!

Nu heeft Norton inderdaad de C gekopieerd naar de D maar zijn alle bestanden die erop stonden verdwenen. Kan iemand mij zeggen op welke manier ik deze zaken weer terug kan halen? Windows heeft nooit een melding gegeven dat gegevens zullen worden overgeschrreven.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

Theuno

Da Devil Crew

OM FAQ / Beleid

Staat in de FAQ dat je undelete programma's kan proberen. Deze hebben als je verder geen activiteiten uithaalt met je schijf een grote kans van slagen.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08-2025

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

Ik zou wel eens willen weten, hoe je dat backuppen met ghost gedaan hebt, ik krijg sterk de indruk dat je een verkeerde optie heb gebruikt!

Beam this message up, Scottie!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de FAQ van dit subforum staat dus gewoon uitgelegd hoe je verloren gegane data kunt terughalen :)

FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT, want dit is niet helemaal de manier ;)

Dit topic is gesloten.