Toon posts:

CD-drive erbij.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Ik heb juis mijnen ouwde PC-bak nog eens open gelegt, en nu kwam ik op het idee om de CD-drive bij mijne 'nieuwe' te steken. Maarik heb niet echt zo thuis in hardware, nu mijn vraag Kan ik dat gewoon aansluiten, opstarten en dan herkent XP en Ubuntu hem en kan ik hem gebruiken?

CD-drive is: LG CRD-8521B :
Afbeeldingslocatie: http://www.terralab.ru/pubimages/38118.jpg

En moederbord van 'nieuwe' pc is de MSI K8N Neo Platinum

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:11
Kwestie van inschroeven, patakabeltje eraan (let ff op master en slave toewijzing) et voila. Geen idee waarom je twee optical drives nodig heb maar verder is het een piece van een koekje :)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Dit is dus zó het gangpad geen eigen inzet.. Probeer eens te googlen of FAQS te lezen, weet zeker dat hier wel wat over te vinden is.

Hier op GoT verwachten we van gebruikers dat ze eerst wat eigen inzet tonen en uberhaubt basiskennis hebben van hun spul voor ze een topic openen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook gezocht hoor, op google en op GoT.
Merci Cubefanatic.:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tbh, dit valt gewoon onder basiskennis van een Tweaker ;)

Met o.a. het van A tot Z doornemen van de subforum-FAQ's kun je jezelf deze basiskennis rijk maken. Begin hier: OM FAQ / Beleid. In dit specifieke geval zou je misschien beter eerst de Een paar basiscursussen moeten doornemen :Y)

Zie verder ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 21-02-2007 14:46 ]

Dit topic is gesloten.