Toon posts:

Hoe activeert de laatste stap voor disk recovery?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 80 GB maxtor schijf van mijn vorige Win98-computer, wordt niet meer herkend op mijn andere XP-computer. Er staat voor 20 GB aan bestanden op de schijf die als FAT32 is geformateerd. Ook al heeft Windows XP nu NTFS, het is backward compatible dus moet XP FAT-schijven kunnen lezen, toch?

Ik heb het free-ware tool Data Doctor Disk Recovery twee uurtjes laten zweten, en het heeft een bestanden lijst kunnen produceren, waardoor 80% weer geidentificeerd is.

Echter de "recover" button blijft blank, dus de laatste stap om weer toegang te krijgen tot de bestanden kan ik niet maken. Er wordt vervolgens verwezen naar de site om voor $40 de niet-demo verise van het tool aan te schaffen. Niet helemaal freeware dus :|

Vraag: Hoe krijg ik "Data Doctor Disk Recovery" zover dat hij wel free de recovery uitvoert? Of zijn er andere echte freeware tools waarmee ik mijn probleem op kan lossen?

Verwijderd

Zijn er zoveel, google eens op free disk recovery.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer anders eens een van deze tooltjes. OM FAQ / Beleid

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd, vragen over Opslagmedia horen in het gelijknamige subforum, niet hier - en daar is ook niet voor niets een FAQ aanwezig :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.