Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TT 6 volume op P990i veel te laag...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de UIQ3 versie van TomTom Navigator (6.0.20 meen ik) geïnstalleerd. Werkt perfect.

Echter, met het volume van TT op maximaal is de stem alleen verstaanbaar als ik de tel aan mijn oor houd, niet als hij gewoon in de houder zit (laat staan als ik ook nog eens ga rijden).

Het lijkt er op dat de TT software de P990i aanstuurd in de normale telefoon modus en niet via de speaker.

Weet iemand hoe ik TT gewoon lekker via de ingebouwde speaker kan laten lopen/het volume wat hoger kan krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:26:
Ik heb dus de UIQ3 versie van TomTom Navigator (6.0.20 meen ik) geïnstalleerd. Werkt perfect.

Echter, met het volume van TT op maximaal is de stem alleen verstaanbaar als ik de tel aan mijn oor houd, niet als hij gewoon in de houder zit (laat staan als ik ook nog eens ga rijden).

Het lijkt er op dat de TT software de P990i aanstuurd in de normale telefoon modus en niet via de speaker.

Weet iemand hoe ik TT gewoon lekker via de ingebouwde speaker kan laten lopen/het volume wat hoger kan krijgen?
ooit gehoord van het P990 topic?

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Om het volume van TomTom omhoog te krijgen moet je het multimedia volume verhogen. Dit doe je bij volume instellingen.

Dit topic is gesloten.