Aan de hand van een probleem dat ik wel in de search tegenkwam, maar nog geen oplossing voor gevonden lijkt te zijn, wil ik graag de tweakers hier vragen of ze meer weten van het volgende probleem:
Asusv9999GE TV-OUT Probleem!
Het gaat om het feit dat mijn systeem slechts 1 monitor heeft, maar er staan er 4 geinstalleerd in de device manager.
En mijn TV-out werkt dus niet meer...
Ik heb dit probleem dus met mijn pixelview GF FX5900 XT, en het ziet er naar uit dat er nergens een antwoord voor te vinden is.
Kweet dat in je register by local_machine/system/currentcontrolset/control/class/ allemaal hardware classes aanwezig zijn, waaronder die van de monitors...
Daar staan dus inderdaad 0000 t/m 0003 (3x default + 1x PnP)...als ik die wegdonder, en in device manager ook alle 4 de monitors wegdonder en nvidia drivers weggooi (in alle 6 mogelijke combinaties van volgordes) en dan reboot...dan wordt fijn weer alles mooi geinstalleerd...4 monitors; 3x default en 1x plug n play...
En TV-out doet dus niks...deed het altijd perfect...
Zelfs iets gelezen over je "hoofd monitor" hernoemen naar 0000 in register (das dus die 0003, die plug n play) en dan evt. rest deleten...alllemaal zelfde resultaat...
Heb weer 4 monitors bij reboot en TV-out doet het niet...
Iemand dit al eens weer werkende gekregen?
Iemand die weet waar de monitors nog meer int register verstopt zitten?
Als je searcht op monitor int register krijg je natuurlijk 10.000 performance n system monitors...
Alles behalve je CRT zulluh we maar zeggen...
Wil weer films op mijn mooie TV'tje vanuit m'n luie nest kijken!
Asusv9999GE TV-OUT Probleem!
Het gaat om het feit dat mijn systeem slechts 1 monitor heeft, maar er staan er 4 geinstalleerd in de device manager.
En mijn TV-out werkt dus niet meer...
Ik heb dit probleem dus met mijn pixelview GF FX5900 XT, en het ziet er naar uit dat er nergens een antwoord voor te vinden is.
Kweet dat in je register by local_machine/system/currentcontrolset/control/class/ allemaal hardware classes aanwezig zijn, waaronder die van de monitors...
Daar staan dus inderdaad 0000 t/m 0003 (3x default + 1x PnP)...als ik die wegdonder, en in device manager ook alle 4 de monitors wegdonder en nvidia drivers weggooi (in alle 6 mogelijke combinaties van volgordes) en dan reboot...dan wordt fijn weer alles mooi geinstalleerd...4 monitors; 3x default en 1x plug n play...
En TV-out doet dus niks...deed het altijd perfect...
Zelfs iets gelezen over je "hoofd monitor" hernoemen naar 0000 in register (das dus die 0003, die plug n play) en dan evt. rest deleten...alllemaal zelfde resultaat...
Heb weer 4 monitors bij reboot en TV-out doet het niet...
Iemand dit al eens weer werkende gekregen?
Iemand die weet waar de monitors nog meer int register verstopt zitten?
Als je searcht op monitor int register krijg je natuurlijk 10.000 performance n system monitors...
Alles behalve je CRT zulluh we maar zeggen...
Wil weer films op mijn mooie TV'tje vanuit m'n luie nest kijken!
Eat the bugs, live in a pod