Gf5900XT 4 monitoren in devman, geen werkende TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Aan de hand van een probleem dat ik wel in de search tegenkwam, maar nog geen oplossing voor gevonden lijkt te zijn, wil ik graag de tweakers hier vragen of ze meer weten van het volgende probleem:

Asusv9999GE TV-OUT Probleem!

Het gaat om het feit dat mijn systeem slechts 1 monitor heeft, maar er staan er 4 geinstalleerd in de device manager.
En mijn TV-out werkt dus niet meer...

Ik heb dit probleem dus met mijn pixelview GF FX5900 XT, en het ziet er naar uit dat er nergens een antwoord voor te vinden is.

Kweet dat in je register by local_machine/system/currentcontrolset/control/class/ allemaal hardware classes aanwezig zijn, waaronder die van de monitors...

Daar staan dus inderdaad 0000 t/m 0003 (3x default + 1x PnP)...als ik die wegdonder, en in device manager ook alle 4 de monitors wegdonder en nvidia drivers weggooi (in alle 6 mogelijke combinaties van volgordes) en dan reboot...dan wordt fijn weer alles mooi geinstalleerd...4 monitors; 3x default en 1x plug n play...

En TV-out doet dus niks...deed het altijd perfect...

Zelfs iets gelezen over je "hoofd monitor" hernoemen naar 0000 in register (das dus die 0003, die plug n play) en dan evt. rest deleten...alllemaal zelfde resultaat...
Heb weer 4 monitors bij reboot en TV-out doet het niet...

Iemand dit al eens weer werkende gekregen?
Iemand die weet waar de monitors nog meer int register verstopt zitten?
Als je searcht op monitor int register krijg je natuurlijk 10.000 performance n system monitors...
Alles behalve je CRT zulluh we maar zeggen...

Wil weer films op mijn mooie TV'tje vanuit m'n luie nest kijken!

Eat the bugs, live in a pod

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Let een beetje op de verzorging van je post. "int" en "zulluh" :X

Verder ben je wel erg karig met details:
- welk OS?
- welke driverversies heb je allemaal geprobeerd?
- je titel "GF5900XT TV-OUT Probleem!" is nietszeggend en schreeuwerig. Deze keer pas ik'm aan. Volgende keer verwacht ik dat je zelf iets beters gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door dion_b op 21-02-2007 10:52 ]

Oslik blyat! Oslik!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Zozo, genieten de admins een beetje van hun macht?
Kdacht ik vraag ook weer eens wat...in geen 3 jaar gedaan...
Krijg alleen maar gezeik...
In plaats van hulp welteverstaan...
Nieuwe generatie?
Kan me een tijd herinneren waar de admins zich een betje afzijdig hielden...
Nu zijn het de meest actieve reageerders.

Uiteraard maken de verschillende forceware versies niet veel verschil...anders had ik dit niet gevraagd.
Het maakt niet uit of ik 60.xx of 91.xx ebruik, beta of officieel.

OS? XP lijkt me, aangezien mn specs.
En dit werd ook al gezegd in het topic waar ik eerst reageerde, dus dat zou dan dubbelop zijn...

Topic Titel is (was, dank u) een kopie van die waar ik eerst in gereageerd heb.
Die was blijkbaar wel goed genoeg...

U vertelt mij dat mijn spelling niet in orde is???
Op de site waar de slechtste nederlandse spelling te zien is van heel NL?
De termen "zullen" en "in het" zullen nooit in de zoektermen van anderen gebruikt worden, dus het feit dat die op z'n "grappig haags" zijn geschreven komt slechts de luchtigheid en lolligheid van de post ten goede (in mijn opinie)
De belangrijke woorden zijn goed gespeld.
(of gespelt? U zegt het maar...Search erop zou ik zeggen...)

Laamaar zittuh hoor...
Bedankt voor jullie reacties...oeps mag niet bedanken...mag het wel als het cynisch is bedoeld?

HMC de no-longer GoT'er

Eat the bugs, live in a pod

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Je reageert een beetje overdreven.

Als je er inderdaad een lange tijd uit bent geweest heb je gemist dat het hier uit de hand liep. Daardoor moesten de mods ingrijpen en sindsdien wordt er een hoger nivo van postings verwacht op dit forum.

Over de spelling: het leest een stuk makkelijker als je het in reguliere schrijftaal neerzet.

En als jij een beetje meer moeite doet om je probleem te omschrijven, zullen anderen behulpzamer zijn naar jou toe. Als ik naar jou toe stap met de zin 'Fix me fiets en rap uhn beetje!' reageer je anders dan wanneer ik zeg 'Zeg $voornaam, het licht van mijn fiets werkt niet meer, ik weet alleen niet waar het probleem ligt. Ik heb het lampje nagekeken, maar die lijkt nog goed. Zou jij even kunnen kijken of mijn dynamo en bekabeling nog goed is, ik kom er zelf namelijk niet achter'. Dan ben jij toch ook bereidwilliger om even te helpen?

Duidelijk toch? Als iedereen zich wat meer inzet en wat meer moeite doet is het hier een stuk leuker en vooral netter, want het liep echt uit de hand

En volgens mij is dion al een beste tijd actief op dit forum ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zozo, genieten de admins een beetje van hun macht?
Kdacht ik vraag ook weer eens wat...in geen 3 jaar gedaan...
Krijg alleen maar gezeik...
In plaats van hulp welteverstaan...
Ik heb je topictitel aangepast naar iets nuttigers en aangegeven welke informatie mist om iets zinnigs te kunnen zeggen hierover. Als je dat "alleen maar gezeik" vindt vraag ik me af waar je dan wel tevreden mee gesteld zou kunnen worden...
Nieuwe generatie?
Kan me een tijd herinneren waar de admins zich een betje afzijdig hielden...
Nu zijn het de meest actieve reageerders.
De admins posten ook niet zoveel, daar hebben ze moderatoren (zoals ondertekende) voor...

En nieuwe generatie? 3 jaar geleden modereerde ik hier ook al vrolijk hoor :z
Laamaar zittuh hoor...
Bedankt voor jullie reacties...oeps mag niet bedanken...mag het wel als het cynisch is bedoeld?

HMC de no-longer GoT'er
Eehh...

Na drie jaar kom je een keer langs, waarbij je eerst een oud topic omhoogschopt en dan een nieuwe topicstart neerzet waar informatie die we nodig hebben om je te helpen ontbreekt en je post met taalgebruik dat gewoonweg afleidt van de inhoud. Dan zegt een moderator daar iets van en kom je gelijk met zoiets :?

In ieder geval heeft dit topic zo weinig zin - je hebt hem zelf om zeep geholpen. En dat op een manier dat nogal respectloos is jegens de vele GoTters die wel gewoon de moeite doen fatsoenlijk te posten. Dat dit niet alleen maar iets met 'machtsgeilheid' oid te maken zou hebben blijkt uit het feit dat een andere user je er ook al op wijst.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.