Toon posts:

agp videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe videokaart voor mijn desktop computer, past elke kaart erin? Ik begrijp dat ik een agp slot vrij moet hebben, maar ik bedoel, zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Of is elke agp kaart 'compatibel'?

Alvast bedankt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dat hangt er helemaal van af wat voor moederbord je hebt. Als je nou eens begint met te posten welke je hebt, en je in te lezen in de verschillende versies van AGP-sloten die er zijn...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hangt er vanaf hoeveel x je AGP poort is. AGP 4x is in ieder geval compatible met 8x en andersom. Oftewel, kijk even wat er op je moederbord zit.

Verwijderd

Waar je moet oppassen is dat je desktop computer niet zogenaamd 'Low Profile (LP)' is. Dit wil zeggen dat je er alleen kaarten in kan doen met een halve hoogte.

Het handigste is om even hier neer te zetten welk merk en type PC je hebt, dan kunnen we even kijken wat voor soort videokaart je kunt gebruiken :)

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Geef maar wat specificaties van je computer. Met name je moederbord. En misschien ook een budget. En laat even weten wat je wil doen met je nieuwe AGP-kaart. Gamen? Of alleen maar solitaire in Windows?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit soort vraag is eerder voorbij gekomen - zo vaak zelfs dat het gewoon in de FAQ beantwoord is :z

PMG FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.