"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Je slaat de spijker op zijn kop.. Hele topic is van het niveau GoT-Kroeg (en nee das geen complimentOp zondag 04 februari 2001 20:35 schreef achappey het volgende:
beetje onzin niet?
omdat jullie niet snappen waar het over gaat is het gelijk onzin? tjonge jonge had ik niet verwacht hiero...Op zondag 04 februari 2001 20:39 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop.. Hele topic is van het niveau GoT-Kroeg (en nee das geen compliment)
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Dit soort kansberekeningsvragen zijn IMHO ook geen Onzin en geen Kroegmateriaal. Moven naar Wetenschap&Levensbeschouwing is mijn advies. De reacties maken het een Onzinthread. Niet de Vraagstelling.
Dus is degene die de vraag stelt niet fout. De vraag is alleen abuisievelijk in een verkeerd forum gepost. De gepaste actie is dus moven en niet sluiten.
Dus is degene die de vraag stelt niet fout. De vraag is alleen abuisievelijk in een verkeerd forum gepost. De gepaste actie is dus moven en niet sluiten.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
hoe kan er voorkomen worden dat door de reacties zoiets uitloopt op onzin? vink in dit geval zeker jammer nl.Op zondag 04 februari 2001 20:44 schreef ronaz het volgende:
Dit soort kansberekeningsvragen zijn IMHO ook geen Onzin en geen Kroegmateriaal. Moven naar Wetenschap&Levensbeschouwing is mijn advies. De reacties maken het een Onzinthread. Niet de Vraagstelling.
Nou ok, ik zal mijn reactie iets afzwakken.
Move hem maar naar W&L. Daar past ie meer.
Iedereen blij
?
Move hem maar naar W&L. Daar past ie meer.
Iedereen blij
iedereen (ac)happey
Hmm ik zat zelf al te twijfelen of ik em zou sluiten of moven naar Wetenschap & Levensbeschouwing....aan de hand van deze reakties vind ik dat deze thread nog wel een leven waardig is...hij is geopend en gemoved naar Wetenschap & Levensbeschouwing.
K dan!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Pagina: 1