Hallo, ik zit hier met een Thomson 780 WL router. De Port forwarding van de router is zodanig brak dat je na een week de opengegooide poorten weer helemaal opnieuw kan instellen. Het probleem zit hem ergens in de Games En Application sharing, hier moet je een applicatie aan een computer toekennen zo gooit de router dan poorten open. ik heb al van alles geprobeerd waarond UPNP uitschakelen/inschakelen en firewall uitschakelen. maar niets werk. Het vreemde is ook dat in de router de poorten wel als open aangegeven staan maar deze het niet zijn.....
Ik wordt hier zo langzamerhand een beetje gek van en overweeg een andere router aan te schaffen (een simpele sweex die niet aan games en application sharing doet). Maar misschien is er iemand die een andere firmware weet voor mijn thomson 780 (een geh@ckte of zo). En anders zou ik baat hebben bij advies voor het aanschaffen van een andere (annex
router. eentje die gewoon simpel is en waarbij de poorten ook onthouden worden.
Ik wordt hier zo langzamerhand een beetje gek van en overweeg een andere router aan te schaffen (een simpele sweex die niet aan games en application sharing doet). Maar misschien is er iemand die een andere firmware weet voor mijn thomson 780 (een geh@ckte of zo). En anders zou ik baat hebben bij advies voor het aanschaffen van een andere (annex