Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Ik moet de mijne helaas opsturen ter reparatie.
Nu ben ik zo slim geweest om alle contacten op te slaan in me telefoon en niet op de sim.
Nu wil ik mijn sim gebruiken in een ander telefoon. Maar heb geen idee hoe ik al mijn nr's van de telefoon naar de sim krijgt of allemaal tegelijk van de iPAQ naar het andere toestel. Iemnad enig idee?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
wie weet hoe ik de naam van bluetooth kan veranderen? want deze blijft stug op mijn naam staan wat ik ook doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:16

sjirafje

No inspirational quotes here

gfo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:58:
wie weet hoe ik de naam van bluetooth kan veranderen? want deze blijft stug op mijn naam staan wat ik ook doe?
Je bluetooth naam is dezelfde als de naam van de eigenaar.
(start -> instellingen -> tabblad 'Persoonlijk' -> Info over eigenaar)
StaarTT schreef op maandag 18 juni 2007 @ 03:53:
Ik moet de mijne helaas opsturen ter reparatie.
Nu ben ik zo slim geweest om alle contacten op te slaan in me telefoon en niet op de sim.
Nu wil ik mijn sim gebruiken in een ander telefoon. Maar heb geen idee hoe ik al mijn nr's van de telefoon naar de sim krijgt of allemaal tegelijk van de iPAQ naar het andere toestel. Iemnad enig idee?
Waneer je toestel nog wel aangaat kun je een back-up van je contacten op de computer maken. Bij mijn weten kun je dit met activesync doen. Ook kun je natuurlijk alle nummers van de iPAQ naar de sim kopiëren. Wanneer het toestel echter niet meer aan gaat is het volgens mij niet mogelijk om zelf je contacts te back-uppen.

Ik zit zelf ook met een probleempje. Ik kan geen bestanden meer ontvangen via bluetooth. Verzenden gaat wel. "Bluetooth inschakelen" is aangevinkt even als "Dit apparaat zichtbaar maken". Bij tabblad COM-Poorten staat "Binnenkomende poort (COM0)"
Wanneer ik via een andere telefoon iets probeer te sturen krijg ik verschillende foutmeldingen. (afhankelijk van de gebruikte telefoon) Wanneer ik via de pc iets probeer te verzenden dan krijg ik de foutmelding "Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen."
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik heb namelijk geen zin in een hard reset. (soft reset geprobeerd, maar heeft geen effect) Google (andere zoektermen) en de search (andere zoektermen) hebben helaas niets opgeleverd.

[ Voor 50% gewijzigd door sjirafje op 02-07-2007 01:14 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel doet dit uit zichzelf en ik ben op dat moment niet bereikbaar of kan niet bellen. Mijn netwerk ik telfort maar deze maakt telkens gebruik van KPN..
Wie o wie kan mij helpen, word er helemaal gestoord van...!

Ik heb precies dezelfde problemen gehad met mijn HP 6815, nadat ik hem 1 week had hebben ze hem al opgehaald voor reparatie, dit resulteerde in niks.
Uiteindelijk na 3 reparaties heb ik een nieuwe HP 6815 gekregen en nu is het probleem verholpen.

HP kende het probleem niet waardoor ik hem alle 3 de keren terug kreeg zonder dat ze iets aan het apparaat hebben kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjirafje schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:08:
[...]

Ik zit zelf ook met een probleempje. Ik kan geen bestanden meer ontvangen via bluetooth. Verzenden gaat wel. "Bluetooth inschakelen" is aangevinkt even als "Dit apparaat zichtbaar maken". Bij tabblad COM-Poorten staat "Binnenkomende poort (COM0)"
Wanneer ik via een andere telefoon iets probeer te sturen krijg ik verschillende foutmeldingen. (afhankelijk van de gebruikte telefoon) Wanneer ik via de pc iets probeer te verzenden dan krijg ik de foutmelding "Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen."
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik heb namelijk geen zin in een hard reset. (soft reset geprobeerd, maar heeft geen effect) Google (andere zoektermen) en de search (andere zoektermen) hebben helaas niets opgeleverd.
Bij mij staat COM-poorten op "nieuwe binnenkomende poort", deze zorgt ervoor dat je vanaf elk apparaat iets kan sturen.

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan je de compoort die er in staat verwijderen en dan komt "nieuwe binnenkomende poort" er weer te staan.

ik hoop dat dat werkt.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Is het mogelijk om zelf de taal te wijzigen? (d.m.v. update ofzo)
Kan namelijk weinig vinden via google wat updaten betrefd.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor met de headset ruis als ik naar mp3 luister, is dat normal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ruffian schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:41:
Naar mijn weten is er nog geen NL rom in de omloop voor de 6815. Mocht die er wel zijn dan kun je die wellicht vinden via xda developers.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:30:
Nee, ik heb nergens last van. De headset heeft prima geluidskwaliteit. Iets wat mij meeviel omdat ik slechte dingen had gehoord over de kwaliteit van de 6815 qua geluid. Ik heb de headset van mijn ouwe Qtek 8020 ermee vergeleken en dat is dus troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:30:
Wat ik zelf doe is het volume van de telefoon en van WMP allebij op max zetten en dan het volume via de headset regelen. Dan heb je vrijwel geen last van ruis.
Ruffian schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:41:
Ik dezelfde vraag aan HP gesteld. En kreeg als antwoord dat dat niet mag, omdat te taal in windows is 'ingebakken'. Je hebt een licentie voor windows met taal X. Wanneer je een rom met taal Y er op zet heb je geen licentie en ben je dus illegaal bezig. Dan vervalt ook je garantie.
Is je garantie toch al verlopen (wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk) of ga je er van uit dat jou iPAQ niet kapot gaat dan kun je inderdaad overwegen om er een andere rom op te zetten.
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:11:
[...]

Bij mij staat COM-poorten op "nieuwe binnenkomende poort", deze zorgt ervoor dat je vanaf elk apparaat iets kan sturen.

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan je de compoort die er in staat verwijderen en dan komt "nieuwe binnenkomende poort" er weer te staan.

ik hoop dat dat werkt.

Succes
Tnx ik ga het morgen meteen proberen :)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
sjirafje schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:17:
[...]

Ik dezelfde vraag aan HP gesteld. En kreeg als antwoord dat dat niet mag, omdat te taal in windows is 'ingebakken'. Je hebt een licentie voor windows met taal X. Wanneer je een rom met taal Y er op zet heb je geen licentie en ben je dus illegaal bezig. Dan vervalt ook je garantie.
Is je garantie toch al verlopen (wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk) of ga je er van uit dat jou iPAQ niet kapot gaat dan kun je inderdaad overwegen om er een andere rom op te zetten.
Kan ik deze dan nergens kopen?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ruffian schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:46:
[...]

Kan ik deze dan nergens kopen?
Nee, bij mijn weten niet.

Vandaag nog even gevraagd aan HP, moest toch bellen van wege dat bluetooth probleem, en het kwam op het volgende neer: Het kan niet, het mag niet, en als je het toch doet dan vergaat de wereld (dat laatste had hij niet letterlijk gezegd :p )

Maar de enige oplossing voor mijn bluetooth probleem zou een hardreset kunnen zijn. Mocht dat niet werken dan is het een hardware matig probleem, en moet ie opgehaald worden. Binnenkort maar eens de hele boel backuppen en dan een harde reset uitvoeren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Hmm...
Dit wil ik ook op mijn iPAQ :9~

Of heeft de htc een andere scherm techniek? Zo niet dan lijkt mij dat het op de RW6815 ook prima zou moeten werken. Mede omdat de iPAQ een stuk sneller zou moeten zijn (TI OMAP 850, 201 MHz voor de Touch tegen over de Intel PXA272, 416 MHz voor de iPAQ)
(De HTC Touch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
dat scherm is idd vet maar jammer genoeg is windows mobile 6 nog niet leverbaar ;(
Anders zou ik hem gelijk upgraden naar 6.0 wat er erg mooi uitziet.
Weet iemand toevallig waarneer deze komt?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
the squaler1 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:34:
dat scherm is idd vet maar jammer genoeg is windows mobile 6 nog niet leverbaar ;(
Anders zou ik hem gelijk upgraden naar 6.0 wat er erg mooi uitziet.
Weet iemand toevallig waarneer deze komt?
HP heeft een tijdje terug gezegd dat ze geen rom-updates voor ouwere toestellen meer uitbrengen omdat ze het geld, dat de aanpassingen kost, wel beter kunnen gebruiken voor de ontwikkeling van nieuwe toestellen. Voorheen kwam het nog voor dat HP een gratis update van wm2003 naar WM5 beschikbaar stelde. Misschien dat de hackers van xda nog wat voor elkaar krijgen. Zo was er ook een hobbyist die WM5 voor de 8020/8010 had gemaakt.

Die interface van de Touch is erg fraai en het zou mooi zijn als er een shell/softwarepakket komt waarmee je een soortgelijke dingen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
GodDamage schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:56:
[...]

HP heeft een tijdje terug gezegd dat ze geen rom-updates voor ouwere toestellen meer uitbrengen omdat ze het geld, dat de aanpassingen kost, wel beter kunnen gebruiken voor de ontwikkeling van nieuwe toestellen. Voorheen kwam het nog voor dat HP een gratis update van wm2003 naar WM5 beschikbaar stelde. Misschien dat de hackers van xda nog wat voor elkaar krijgen. Zo was er ook een hobbyist die WM5 voor de 8020/8010 had gemaakt.

Die interface van de Touch is erg fraai en het zou mooi zijn als er een shell/softwarepakket komt waarmee je een soortgelijke dingen kunt doen.
Maar de hp rw6815 is toch nog niet oud of wel soms/
naar mijn weten is de telefoon nog maar een half jaar uit of zo.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
waarom komen er van hp geen updates meer?
Het zou toch wel eens tijd worden voor weer wat meer want die ene update is een beetje weinig zeker voor de camara een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet een link naar een update voor de HP RW6815 ?
Mag ook de originele ROM zijn.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Oops wat ik bedoel is dat er geen update naar een nieuw Windows besturingssysteem komt. Als er een paar hardnekkige bugs gemaakt moeten worden dan komt er wel een update natuurlijk, alhoewel dat volgens mij niet hoeft.
Roms van dit toestel ben ik nog niet tegen gekomen op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
ik gebruik al een tijdje de mogelijkheid om vista contacts te syncen met mijn HP RW 6815. Omdat er fouten instonden, op beide, dacht ik: laat ik maar eens opnieuw beginnen.

Ik heb alle contacten in mijn telefoon verwijderd en die van mijn pc allemaal in orde gebracht om die vervolgens met Windows Mobile Apparaatcentrum te syncen met mijn PDA (oftewel alles kopieren naar mijn PDA omdat die op mijn pc de nieuwste zijn).

Het programma zegt dat hij gesynchroniseerd heeft maar er komen geen contacten in mijn PDA te staan....hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
27 Juli was er een ROM update, hier te downloaden:

http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=2067

Ben hem nu aan het installeren, zal straks de resultaten posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Update gedaan, duurde een klein kwartiertje...

Even zitten spelen met het toestel, het valt me op dat ie sneller lijkt, maar dit kan uiteraard ook door de meegeleverde hardreset komen. Eerste waar ik naar heb gekeken is de camera, ik hoopte dat daar wat aan gedaan zou worden. Nu is inderdaad het versienummer ná de update 1.0.0.5 geworden, ik geloof dat dat eerste 0.0.1.5 was. Merkbaar verschil is er echter niet, de camera is nog net zo slecht en traag als hij was.
Voor de rest nog geen echt merkbaar verschil dus, misschien komt dat nog want ik heb de laatste tijd behoorlijk last van spontane resets als ik het toestel uit de standby modus haal.
Ook wil het wel eens gebeuren dat hoewel ik gewoon goed signaal heb, de smsjes niet worden verzonden en ik niet kan bellen, hopelijk is dit ook verholpen maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:16
Hai,

hoe krijg ik de audio van bijvoorbeeld films op mijn bluetooth headset? Heb een Jabra 205.

Audio van bellen gaat wel over BT, maar de audio van de 6815 zelf niet, dit was wel het geval bij mijn vorige ipaq, de 2210.

mvg

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Hoi,

Heeft iemand al naar behoren kunnen syncen met bluetooth onder Vista (Business) met de 6815?

Ik ben al tijden bezig om dit voor elkaar te krijgen, maar het lukt absoluut niet. Ik heb verschillende gegooglde tutorials gevolgd, maar ik krijg het niet voor elkaar. De melding blijft "Cannot find an existing Bluetooth partnership with a PC that supports ActiveSync. Would you like to set up a partnership now?". Het volgende heb ik gedaan:

Partnership vanaf 6815 naar PC en andersom. Alles gaat goed tijdens de setups, relatie wordt aangemaakt en activesync op 6815 staat aangevinkt. Dit werkte niet, dus losse com-poort aangemaakt onder BT settings (op PC) en gekoppeld in mobile device center op de PC.

Ik blijf dezelfde melding krijgen. Onder services bij mijn BT settings op de PC staat ook geen activesync of iets dergelijks. Wel dingen als modem.

Iemand dit al tot een goed eind weten te brengen?

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag het probleem dat het geluid ineens niet meer werkt. Als je naar het toestel belt gaat ie wel gewoon over, maar als je een SMS ontvangt hoor je niets. Alles staat wel goed ingesteld.

Ook hoor je niets als je dan de telefoon opneemt.

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:17:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat het geluid ineens niet meer werkt. Als je naar het toestel belt gaat ie wel gewoon over, maar als je een SMS ontvangt hoor je niets. Alles staat wel goed ingesteld.

Al een soft reset geprobeerd?

Overigens is er ook al enige tijd een update voor de NL versie beschikbaar.
ROM-ver: 1.12.00 NLD
OS-ver: 5.1
HP photosmart Camera v1.05.001
Ik heb eerlijk gezegd nog geen verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:17:

Een bekend probleem is dat als je de headset gebruikt is dat het geluidsprofiel op headset blijft staan, zelfs als de headset er uit is dus. Probeer een keer of wat de headset plug, in en uit te pluggen. Misschien is dat het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

GodDamage schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:57:
[...]

Een bekend probleem is dat als je de headset gebruikt is dat het geluidsprofiel op headset blijft staan, zelfs als de headset er uit is dus. Probeer een keer of wat de headset plug, in en uit te pluggen. Misschien is dat het probleem.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij springt die van mij niet op een ander profiel bij het inpluggen van de headset.
Ik heb het net geprobeerd, maar ik heb geen verschil gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Dat probleem heb ik nu ook. Althans, mijn vriendin. Bij haar ging het vanzelf over, op een gegeven moment was het zo dat als je een mp3 in MP afspeelde er geen geluid uit kwam (zonder headset) en als je em opbelde ging die wel netjes over. Ook het afspelen van de ringtone als voorbeeld deed ie niet. Nu doet ie het wel weer...

Volgens mij gelden die profielen trouwens alleen als je met een BT headset werkt. Ik zou idd eens softreset proberen. Kan je nog wel gewoon mp3's afspelen met MP dan?

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:18
Kzit te denken om dit toestel te kopen, ik twijfel tussen de mda pro en deze..
Mja, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

De verschillen (voor zover ik ze zie)

+ De RW6815 is net iets kleiner (128 x 81 x 25 mmvoor de mda tegen 102 x 58 x 19 mm voor de HP)
- De beltijd van de HP is wat korter (330 minuten voor de HP en 480 voor de mda)
+ De standbytijd van de HP is wat langer (280 uur voor de HP en 260 uur voor de mda)
- Mda heeft UMTS de HP EDGE
+ De HP is niet branded (dus geen simlock, tmobile menutjes of logo's op je telefoon)
+ Geen bewegende onderdelen in de HP (van andere mda modellen weet ik dat schuifjes, klepjes en dat soort dingen erg snel slijten)
- Resolitie van het scherm van de HP is minder dan bij de mda
+ Camera van de HP is 2.0 MP die van de mda 1.3 MP
- De HP heeft maar 1 camera, de mda 2 (voor videobellen ofzo)
+/- volledig toetsenbord voor de mda, bij de HP alleen toetsenbord op het scherm (ik heb het toetsenbord van de mda vario nooit als een pluspunt ervaren, maar dat kan bij jou natuurlijk anders zijn)

Verder draaien ze beide windows mobile 5.x dus daar zaf afgezien van eventuele tmobile/orange/vodafone/AH mobiel/kpn/etc menutjes weinig verschil in zitten.

Nadeel van de HP vind ik dat veelvulgig gebruik van het klepje slijtageplekken in de lak veroorzaakt. Dit is op te lossen door het klepje er af te halen, of een beschermend randje op het klepje te plakken. (Ik ga hier trouwens binnenkort eens over bellen, mijns inziens is dit namelijk een ontwerpfout en valt het onder de garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie nog steeds te koop dan?

Ik heb trouwens sinds kort het probleem dat outlook geen verbinding meer maakt met servers terwijl ik geen instellingen aan heb gepast en internet explorer het wel gewoon doet.. Hij maakt dus wel verbinding met gprs, maar hij kan geen verbinding maken met de gevonden wifi netwerken.. Iemand een idee hoe dit komt en ik dat kan verhelpen? :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:59:
Is ie nog steeds te koop dan?

Ik heb trouwens sinds kort het probleem dat outlook geen verbinding meer maakt met servers terwijl ik geen instellingen aan heb gepast en internet explorer het wel gewoon doet.. Hij maakt dus wel verbinding met gprs, maar hij kan geen verbinding maken met de gevonden wifi netwerken.. Iemand een idee hoe dit komt en ik dat kan verhelpen? :/
Yep hij is nogsteeds te koop

Overigens heb ik het idee dat hij nog al moeite heeft met wifi. Gprs werkt prima, maar om een of andere reden valt de wifi verbinding met enige regelmaat weg. En dat terwijl het signaal prima is (Kan ook niet echt anders wanneer ik in de zelfde kamer ben als het AP)
Ik heb energie besparing al uitgezet en energieniveau al van 50% op 100% gezet maar ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Om een of andere reden heb ik al een tijdje geen WIFI meer met dit toestel in het begin werkte het perfect en nu vindt die het netwerk niet meer :S wie o wie kan mij helpen heb kpn experiabox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Ik heb mijn scherm helaas vernield door de telefoon in mijn jaszak tussen de autodeur te crashen. Heb via Ebay alweer een scherm gekocht voor weinig alleen heb er geen gereedschap bij om de telefoon te openen. Heeft iemand een tip welk gereedschap te gebruiken? Ik heb iig een soort stervormige imbus nodig. Hoe heet zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

GodDamage schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:16:
Ik heb mijn scherm helaas vernield door de telefoon in mijn jaszak tussen de autodeur te crashen. Heb via Ebay alweer een scherm gekocht voor weinig alleen heb er geen gereedschap bij om de telefoon te openen. Heeft iemand een tip welk gereedschap te gebruiken? Ik heb iig een soort stervormige imbus nodig. Hoe heet zo'n ding?
Da's vervelend. Ik heb heen ervaring met het openen van mijn iPAQ. Ik heb wel eens mijn k750i open gemaakt. Daarvoor had ik enkel een torq of torx (Afbeeldingslocatie: http://www.allproducts.com/usa/rivetking/p18.jpg)schroevendraaiertje en een dun stukje plastic (of een mesje ofzo) nodig. (zie ook hier)
Probeer in elk geval wel om het kleine ronde stickertje heel te laten voor de garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:48
Ik heb nu met mijn 6815 voor de tweede keer het volgende probleem:

In mijn Seat Leon zit een bluetooth uitbreiding op mijn autoradio. Als ik de auto start maakt de telefoon een verbinding met de carkit (zoals het hoort) maar na een paar seconden wordt de verbinding weer verbroken door de 6815. Als ik vervolgens naar de bluetooth-settings van de phone ga en de Seat-carkit als handsfree-device aanwijs, wordt er weer verbinding gemaakt, en blijft deze behouden :? Als de auto echter weer afzet en later opnieuw weer start, begint het hele riedeltje van voor af aan...

Dit probleem heb ik eerder gehad en is toen ook spontaan weer opgelost na een paar weken, maar begin 't nu wel knap irritant te vinden....

Al gedaan: soft reset, harde reset, ROM-update, carkit verwijderen uit phone en opnieuw toevoegen... heeft allemaal niet mogen baten :(

Iemand suggesties?

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goedenavond!

Ik heb een HP IPaq 6815RW (Nederlandse versie) en heb daar tot voor kort geen problemen mee gehad. Nu echter, wordt tijdens het synchroniseren de afspraken gemaakt op mijn pc niet meer naar mn mobiele apparaat gezet. Andersom wel. Wat ik ook probeer, (activesync opnieuw installeren, andere versie, inmiddels 4.5) het probleem laat zich niet oplossen.

Ik heb ook geprobeerd om na een hard-reset van de telefoon alles opnieuw te synchroniseren, maar ook dan hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste ROM in het appraat zitten, ivm een vervangen moederbord (apparaat soft-resette zich steeds, HP riep door los foutief moederbord, nu vervangen en geen problemen meer. Na die reparatie lukte synchroniseren ook nog gewoon).

Het is een erg vervelend probleem, omdat ik nu alles op mn laptop EN op mn telefoon moet invoeren, en daar gaat natuurlijk geramd iets mis binnenkort.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet,

Alvast bedankt,

Sjaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabelhout schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:25:
Ik heb nu met mijn 6815 voor de tweede keer het volgende probleem:

In mijn Seat Leon zit een bluetooth [...]
Iemand suggesties?
ik heb een soortgelijk probleem gehad, en ik heb het kunnen oplossen door het vinkje weg te halen wat zegt 'na inactiviteit van (op te geven) minuten verbinding verbreken'.

Dit vinkje vind je in je draadloos beheer, bluetooth instellingen en dan bij apparaten de opties doorlopen die je ziet als je je carcit selecteerd. Misschien werkt het ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Nou heb ik hem zelf niet, maar wat voor icoontje is het? Ik heb zelf op mijn telefoon (ja, is niet hetzelfde) precies dezelfde symptonen. Dat is het UMTS netwerk wat stoort van KNP (ik heb T-mobile). Na het signaal valt de telefoon terug naar KNP. Komt juist voor waar het beste bereik is, omdat daar ook de UMTS wordt opgevangen.

Misschien kan je er wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
ik heb de mijne 2 weken geleden uit mijn handen laten vallen :'(.
en was het scherm voor een groot gedeelte gescheurd.
Maar gelukkig was de kpn zou vriendelijk om hem op te sturen naar HP NL voor een nieuw scherm. En ben ik weer blij dat ik binnenkort weer een goede heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goedenavond!

Ik heb een HP IPaq 6815RW (Nederlandse versie) en heb daar tot voor kort geen problemen mee gehad. Nu echter, wordt tijdens het synchroniseren de afspraken gemaakt op mijn pc niet meer naar mn mobiele apparaat gezet. Andersom wel. Wat ik ook probeer, (activesync opnieuw installeren, andere versie, inmiddels 4.5) het probleem laat zich niet oplossen.

Ik heb ook geprobeerd om na een hard-reset van de telefoon alles opnieuw te synchroniseren, maar ook dan hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste ROM in het appraat zitten, ivm een vervangen moederbord (apparaat soft-resette zich steeds, HP riep door los foutief moederbord, nu vervangen en geen problemen meer. Na die reparatie lukte synchroniseren ook nog gewoon).

Het is een erg vervelend probleem, omdat ik nu alles op mn laptop EN op mn telefoon moet invoeren, en daar gaat natuurlijk geramd iets mis binnenkort.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet,

Alvast bedankt,

Sjaak
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik weet helaas niet de oplossing van het probleem. Heb je al eens contact met HP hier over gehad? Op deze pagina vind je een link voor live support (chat, helaas wel in het engels) En anders kun je op deze pagina een telefoon nummer vinden voor telefonische ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een nieuw toestel besteld en kan deze komende week ophalen. Nou wil ik mijn complete adreslijst kopieren naar me computer of simkaart. Probleem: activesync op vista bestaat/werkt niet. Het standaard programma van vista herkent de mp3speler, alle bestanden en software, maar niet de adreslijst. Alles geprobeerd, maar het is gewoon volstrekt onmogelijk. De HP drivers cd werkt niet op vista, alleen op windows 2000 of XP, net als alle losse versies van activesync.
Dan maar alle telefoonnummers van me telefoon naar de simkaart kopieren. Nou vind ik wel de optie om nummers van de simkaart op me telefoon te zetten, maar niet het omgekeerde :S
Vind het best belachelijk eigenlijk.. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb geen zin om een stuk of 100 nr's met adres, verjaardag, email adressen en alles handmatig te gaan zitten kopieren/overtikken op me nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:06:
Ik heb vorige week een nieuw toestel besteld en kan deze komende week ophalen. Nou wil ik mijn complete adreslijst kopieren naar me computer of simkaart. Probleem: activesync op vista bestaat/werkt niet. Het standaard programma van vista herkent de mp3speler, alle bestanden en software, maar niet de adreslijst. Alles geprobeerd, maar het is gewoon volstrekt onmogelijk. De HP drivers cd werkt niet op vista, alleen op windows 2000 of XP, net als alle losse versies van activesync.
Dan maar alle telefoonnummers van me telefoon naar de simkaart kopieren. Nou vind ik wel de optie om nummers van de simkaart op me telefoon te zetten, maar niet het omgekeerde :S
Vind het best belachelijk eigenlijk.. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb geen zin om een stuk of 100 nr's met adres, verjaardag, email adressen en alles handmatig te gaan zitten kopieren/overtikken op me nieuwe toestel.
Activesyc op vista is vervangen door Vista synchronisatiecentrum en Windows mobile apparaatcentrum, te downloaden via de microsoft site (wel verplicht om te controleren op legitieme software).

Hiermee zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:13

ChUcKiE

Dus........

Ik krijg bij een romupdate van een 6815 met nederlandse taal een foutmelding dat er een WWE uitvoering in zit en dus niet kan upgraden. Hoe kan ik dit oplossen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:31:
[...]

Activesyc op vista is vervangen door Vista synchronisatiecentrum en Windows mobile apparaatcentrum, te downloaden via de microsoft site (wel verplicht om te controleren op legitieme software).

Hiermee zou het moeten werken.
Thnx.. maar dat werkt dus ook helaas niet.. ik kan niets met me adreslijst doen hij ziet hem alleen als mediaplayer en massa opslag niet als telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:18:
[...]

Thnx.. maar dat werkt dus ook helaas niet.. ik kan niets met me adreslijst doen hij ziet hem alleen als mediaplayer en massa opslag niet als telefoon
Hmm, Op vista heb ik Outlook 2007 draaien, en met windows mobile apparaatcentrum heb ik aangegeven dat ik wil dat hij de contacten synchroniseert. Dat gaat hier probleemloos (het probleem wat ik eerder poste gaat over een XP-laptop). Het appraatcentrum is wel een vereiste, omdat je hierin aangeeft wat er gesynchroniseerd moet worden.

Het kan overigens even duren voordat het apparaatcentrum aangeeft dat er verbinding is (duurt hier ook lang) misschien is het nog een poging waard, anders ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-07 15:42
MIT schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:46:
Hoi,

Heeft iemand al naar behoren kunnen syncen met bluetooth onder Vista (Business) met de 6815?

Ik ben al tijden bezig om dit voor elkaar te krijgen, maar het lukt absoluut niet. Ik heb verschillende gegooglde tutorials gevolgd, maar ik krijg het niet voor elkaar. De melding blijft "Cannot find an existing Bluetooth partnership with a PC that supports ActiveSync. Would you like to set up a partnership now?". Het volgende heb ik gedaan:

Partnership vanaf 6815 naar PC en andersom. Alles gaat goed tijdens de setups, relatie wordt aangemaakt en activesync op 6815 staat aangevinkt. Dit werkte niet, dus losse com-poort aangemaakt onder BT settings (op PC) en gekoppeld in mobile device center op de PC.

Ik blijf dezelfde melding krijgen. Onder services bij mijn BT settings op de PC staat ook geen activesync of iets dergelijks. Wel dingen als modem.

Iemand dit al tot een goed eind weten te brengen?
Inderdaad erg lastig, zelfde issue. :/

[i]Via een normale USB 2.0 connection cable & vervolgens synchroniseren met ActiveSync 4.0 is geen probleem. Maar zowel op PC als op Mac via Bluetooth connecten, is ook mij nog niet gelukt. |:(

Ik heb er inmiddels al heel wat uren aan besteed. Maar mijn motivatie begint nu echt te minderen. :'(
En er is helaas op forum gebied, bar weinig tot niets over te vinden.

Het vreemde is namelijk (net als jij hebt ondervonden) dat tijdens de setups niets verkeerd gaat, het apparaat word zelfs wel gevonden. Device wordt opgeslagen & wanneer het apparaat klaar voor gebruik is, ondervind ik plotseling problemen. Ook losse "COM Ports" aangemaakt.

Mijn huidige Bluetooth settings staan alsvolgt :
  • In het tab-blad "Mode"........... alles aangevinkt;
  • In het tab-blad "Devices" ....... verschillende Partnerships (momenteel MacBook Pro/PC)
  • In het tab-blad "COM Ports" ... Incoming Port (COM7) / MacBook Pro / Outgoing Port (COM6)
Een duidelijke oplossing en/of tips zouden van harte welkom zijn _/-\o_

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Natuurlijk hebben jullie enige ervaring met het gebruik van een "headset" voor de iPAQ rw6815.

Nu is het zo dat de "stereo headset" (welke in de verpakking werd meegeleverd) defect is,
in allebei de kabels zijn breuken te vinden.

Ik ben vrij lang opzoek naar een alternatieve headset. Opzich is dit geen probleem,
alleen graag zou ik een "wired stereo headset incl microphone" willen.
Aangezien ik het fijn vind onder het muziek luisteren, ook 1,2,3 kan opnemen. Een Bluetooth earphone is daarom ook geen directe oplossing.

De standaard headset wordt hier & daar nog wel aangeboden : klik
Of ben ik misschien toch gebonden aan wireless : :'( klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Heb na 3 weken ook eindelijk mijn HP weer terug van de kpn met een nieuw scherm en moederbord.
Nu ben ik weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
the squaler1 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:50:
Heb na 3 weken ook eindelijk mijn HP weer terug van de kpn met een nieuw scherm en moederbord.
Nu ben ik weer blij.
3 week vind ik een behoorlijke periode. Blij te horen dat je HP weer in handen hebt. :Y)

Hebben ze voor de vervanging van de onderdelen nog veel geld gevraagd?
Of was je iPAQ verzekerd? Of viel het je iPAQ nog onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Miss_Stranger schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:11:
[...]

3 week vind ik een behoorlijke periode. Blij te horen dat je HP weer in handen hebt. :Y)

Hebben ze voor de vervanging van de onderdelen nog veel geld gevraagd?
Of was je iPAQ verzekerd? Of viel het je iPAQ nog onder garantie?
Nee KPN heeft hem verzekerd. Wij hebben van die bussines abbo's.
Idd was het erg lang want 10 werkdagen zou het duren als die naar nl ging.
Maar goed ik heb hem in ieder geval weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
the squaler1 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:27:
[...]

Nee KPN heeft hem verzekerd. Wij hebben van die bussines abbo's.
Idd was het erg lang want 10 werkdagen zou het duren als die naar nl ging.
Maar goed ik heb hem in ieder geval weer terug
Verzekerd... zo iets had ik al in gedachten, anders was dit natuurlijk een duur grapje geworden. :)
Prijs onderdelen zijn nog steeds vrij prijzig: HP Parts in (GBP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Miss_Stranger schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Verzekerd... zo iets had ik al in gedachten, anders was dit natuurlijk een duur grapje geworden. :)
Prijs onderdelen zijn nog steeds vrij prijzig: HP Parts in (GBP)
Ja zo te zien is HP niet een van de goedkoopste. Blij met de verzekering. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Even een klein vraagje aan mede iPAQ rw6815 gebruikers die ook het klepje op hun iPAQ hebben zitten. Hebben jullie ook het probleem dat het klepje langs de randen voor krassen/beschadigingen op de iPAQ zorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Nee niet eerder meegemaakt, aangezien het een kunststof klepje is, kan het het materiaal niet verbogen zijn.

Heb je eventueel een foto hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb geprobeerd om een foto te maken, maar daar is het niet goed op zichtbaar. Ik heb het daarom met paint nagemaakt :P
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/9013/hpybrw6815largeso3.jpg
De rode ovalen zijn alleen om aan te geven waar de beschadigingen zich bevinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
ja klopt had ik ook alleen onder maar gelukkig is het nu weg.
Hp heeft dit ook vervangen toen ze mijn scherm hadden vervangen.

Ook is dat klepje bij mij afgebroken maar goed gebruik het niet. Eigenlijk alleen dat stoffen geval om hem in te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
sjirafje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:43:
Ik heb geprobeerd om een foto te maken, maar daar is het niet goed op zichtbaar. Ik heb het daarom met paint nagemaakt :P
[afbeelding]
De rode ovalen zijn alleen om aan te geven waar de beschadigingen zich bevinden :+
De in Paint bewerkte afbeelding is meer duidelijk. :P

Overigens heel vreemd, dat je op deze plekken beschadigingen hebt. -O-
Zonde... Ik zal hier ook eens naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met m'n rw6815..

Als ik op het icoontje 'telefoon' druk, bovenin de startbalk, krijg je een popup.
Wanneer ik op instellingen druk krijg ik de melding:
Er moet een draadloze radio zijn aangesloten om de telefoon te kunnen gebruiken. 8)7

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:03:
Ik heb het volgende probleem met m'n rw6815..

Als ik op het icoontje 'telefoon' druk, bovenin de startbalk, krijg je een popup.
Wanneer ik op instellingen druk krijg ik de melding:
Er moet een draadloze radio zijn aangesloten om de telefoon te kunnen gebruiken. 8)7

Iemand enig idee?
Ik neem aan dat je probleem is opgelost?
Kun je aangeven wat de oorzaak was? Was het iets met je WLAN oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu ook enkele maanden en het bevalt mij zeer goed. Ik heb er windows mobile 6.1 Manilla 2d op gezet. Maar ik vind 1 ding een beetje irritant, dat is namelijk als je op het touch screen iets wil indrukken moet je dat met je nagel doen of met een pennetje. Is er geen mogelijkheid dat dit verligt wordt zodat je met je het gewoon met je vingertop ik kan drukken zoals bijvoorbeeld op een Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Miss_Stranger schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 01:49:
[...]

De in Paint bewerkte afbeelding is meer duidelijk. :P

Overigens heel vreemd, dat je op deze plekken beschadigingen hebt. -O-
Zonde... Ik zal hier ook eens naar gaan kijken.
Ik mag er nu zelf ook aan gaan geloven. ;(
Beschadigingen rondom het display worden met de dag erger.

Tevens laat de accu mij steeds vaker in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
ChUcKiE schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:29:
Ik krijg bij een romupdate van een 6815 met nederlandse taal een foutmelding dat er een WWE uitvoering in zit en dus niet kan upgraden. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik vond onlangs een splinternieuwe rw6815, echter bij het proberen te updaten krijg ik bovenstaande melding.

Iemand een idee hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:57:
[...]

Ik vond onlangs een splinternieuwe rw6815, echter bij het proberen te updaten krijg ik bovenstaande melding.

Iemand een idee hiervoor?
Via de legale weg is er helaas geen mogelijkheid... Echter kun je via XDA-developers (Google het maar eens) zelfs nieuwere WM versies vinden maar ook mogelijkheden om andere talen WM5.0 te flashen.
Pagina: 1 2 Laatste