Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omschrijving:

HP iPAQ rw6815 Personal Messenger is klein van formaat,maar groot in prestaties. U kunt telefoneren,tekstberichten en instant messages verzenden,surfen op het internet,e-mail bekijken en meer.

E-mail,internet-verbinding en instant messages op méér plaatsen dan u voor mogelijk hield.Onderweg snelle verbindingen via draadloze GPRS/EDGE-technologie. U blijft onderweg op de hoogte.Verbinding maken met het internet en e-mailen waar u ook bent –op het werk,thuis,op de campus of in een koffiebar met Wi-Fi toegang. Draadloze Bluetooth-technologie communiceert handig zonder kabels met andere Bluetooth-apparaten in de buurt.

Met Microsoft ®Windows Mobile ®5.0 ( engelse UK versie ) ,Phone Edition met Direct Push technologie worden uw e-mail en persoonlijke data direct op de HP iPAQ afgeleverd. In Microsoft Office kunt u presentaties,spreadsheets en documenten lezen,zodat u overal en altijd kunt werken.

Richten.Klikken.Foto nemen.Met de ingebouwde 2 megapixel HP Photosmart camera kunt u snel een foto of video maken en deze draadloos delen. Eindeloos plezier.Genieten van muziek,foto's en video's met
Windows Media Player 10 Mobile.Meer volume. Muziek en video's klinken luid en duidelijk via de twee stereoluidsprekers.

Camera

Camera : 2 megapixel camera

Entertainment

beltonen : MP3-beltonen
MP3 Speler
Games

Kenmerken

Naam : HP iPaq RW6815 UK
Formaat (l x b x h) in mm) : 102 x 58 x 19
Gewicht (gram) : 140
Triband
Intern Geheugen (Mb) : 192 MB (128 MB ROM, 64 MB SDRAM)
Trilfunctie
Beeldscherm : 65.536 kleuren touchscreen
Formaat scherm (pixels) : 2,7 inch
Extra USP : 416 MHz Intel PXA272 processor
Extra USP : Microsoft Windows Mobile 5

Connectiviteit

Bluetooth
USB Ondersteuning
xHTML/Wap
EDGE
GPRS
Uitbreidbaar geheugen : Ja (SD)
Synchronisatie mogelijkheid
Extra Specificaties : WLAN 802.11b
Geschikt voor JAVA-Toepassingen

Gespreksfuncties

Nummerherhaling
Oproep in wacht
Spraakgestuurde nummerkeuze
Handsfree luidspreker
Conferentiegesprek

Berichtfuncties

SMS
MMS
E-Mail : Microsoft Push e-mail, Pull e-mail via ActiveSync
Lange tekstberichten mogelijk
T9 Tekstinvoer
Instant Messaging

Organiser

Agenda
Rekenmachine
Telefoonboek
Extra usp : Microsoft Office Mobile toepassingen (Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Windows Media Player 10, Messaging)
Visitekaartjes versturen en ontvangen
Kalender
Alarm
Dit alles met een 1 jarig T-Mobile 150 + PIT abonnement! (komt op 29 euro per maand bij elkaar)

Mijn vraag: is dit een fatsoenlijk apparaat voor bijvoorbeeld mobile games, in de trein via GPRS internetten/messenger en films kijken vanaf een SDkaart?

[ Voor 4% gewijzigd door Gumball op 14-08-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
• Je kan er idd op gamen en met zijn 400mhz cpu is dat goed te doen.
• Internetten kan inderdaad ook en msn ook.
• Films kijken zal lastig worden omdat hij op gprs snelheid zit. Dit is doorgaans net te langzaam.

Echter had je dit zelf misschien ook wel kunnen vinden op de t-mobile site of uit het stukje dat je zelf hebt overgenomen uit de krant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
ik bedoelde niet films kijken via GPRS, maar gewoon vanaf een SD-Kaart.
Stond er inderdaad beetje krom, zal het aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Gumball schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:08:
ik bedoelde niet films kijken via GPRS, maar gewoon vanaf een SD-Kaart.
Stond er inderdaad beetje krom, zal het aanpassen!
Dat kan idd wel. Echter moet je de film wel omzetten naar pda formaat, anders is het niet te trekken voor dat ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
En hoe zit het met DIVX? Ik meende dat je ook een mobile VLC player kan installeren, dan moet het toch geen probleem zijn om DIVX op 240*320 te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Ik heb in de spits gekeken, maar ik kan niets vinden over deze aanbieding. Is het een aanbieding van T-Mobile of van een GSM winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
ik had de link weg gehaald want ik wist niet zeker of dat hier mocht. Het betreft de webwinkel
www.mobieletelefoons.nl

Stond in de spits van vorige week vrijdag.

[ Voor 15% gewijzigd door Gumball op 19-02-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-05 14:48
is een zeer rap apparaat ja en goed om mee te gprsen / gamen.
2 collega's hebben dit apparaat nu een maandje en bevalt zeer goed.
enige echte probleem waar ze tot nu toe tegenaan zijn gelopen is dat ze soms niet alle wifi netwerken oppikken (ligt aan de manier van beveiliging van dat netwerk, zijn vaak WPA netwerken)

ook heeft hij een rare eigenschap dat als je via Watchguard een VPN verbinding hebt en je telefoon inplugged hij over de rooie gaat maar dat ligt dus niet aan de telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10459

ik heb deze ook en bevalt me prima..moet alleen nog uitvogelen hoe ik een mp3 bestand wat ik via bijv bluetooth ontvangen heb omzet naar een ringtone...

tomtom gaat perfect, lekker snelle herbereking als je express verkeerd rijdt bijv en gisteren weer borat bekeken in de trein..gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Anoniem: 10459 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:
ik heb deze ook en bevalt me prima..moet alleen nog uitvogelen hoe ik een mp3 bestand wat ik via bijv bluetooth ontvangen heb omzet naar een ringtone...

tomtom gaat perfect, lekker snelle herbereking als je express verkeerd rijdt bijv en gisteren weer borat bekeken in de trein..gaat prima!
Bij windows mobile is het altijd de bedoeling dat je die in de map WINDOWS/(RING)TONES (als ik het goed heb) zet.

Helaas is het niet zo dat je net als bij de meeste gebruikers vriendelijke telefoons, dit automatisch voor je word gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar het gekke is..

ik heb de mp3 ontvangen, library van wmplayer bijgewerkt, deze herkent hem en speelt deze ook af...alleen als ik file-explorer gebruik(om bestanden te zoeken op je pda) en vindt het bestand, ziet hij het als een onbekend/beschadigd formaat ..als ik hem verplaats naar windows/rings zie ik hem wel bij de ringtones staan in het keuzemenu van je telefoon..alleen speelt ie hem niet af :(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 10459 op 28-02-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand met een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Anoniem: 10459 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:
Dit zijn nou fijne reacties om te lezen ^^

Krijg morgen of overmorgen waarschijnlijk het toestel, kan niet wachten!!
Iemand nog een idee van software die ik MOET hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er een sreenprotector opgedaan, beetje behoud van je scherm..software moet ik ook nog gaan uitzoeken..ik heb wel een cd via via gekregen met heel veel games (500mb)erop voor een pda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 11:06
Ik wil deze smartphone dus ook gaan bestellen.. alleen is mijn vraag: Zit er eigenlijk wel een trilfunctie op? aangezien ik dit niet kan vinden op het internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212080

Ale je dit toestel wilt hebben, bel dan met kpn mobiel
06-12001200
heb ik ook vrijdag gedaan.
Krijg nu de rw6815 met een 20 euri abonnement / 100 minuten (betaal je online 15 euri voor, dus zeg dat je dat wilt, dan mag dat namelijk). Je zit er 24 maanden aan vast en betaalt 19,95 bij voor je mda.
Dat is dus in totaal 380 euri voor twee jaar 100 minuten per maand bellen inclusief een apparaat dat in de meeste winkels ver over de 400 euri kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Als je een abbo verlengt bij hi (kpn) kost hij bij een abbo van 40 euro (bij vertoning van ov betaal je dus maar 32 euro) maar 0 euro

Dus betaal je in totaal 12*32 = 382 euro en heb je ook nog een 325 belminuten in de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
gfo schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:10:
Ik wil deze smartphone dus ook gaan bestellen.. alleen is mijn vraag: Zit er eigenlijk wel een trilfunctie op? aangezien ik dit niet kan vinden op het internet :P
Ja, zit een trilfunctie op.

Over het toestel zelf, bevalt prima! Wel even wennen na jarenlang een gewone telefoon te hebben gebruikt, maar het werkt allemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Ik heb zojuist de ipaq besteld. Als ik hem binnen heb zal ik wel wat foto's schieten en een kleine review plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:26
Net even geïnformeerd naar dit toestel bij KPN mobiel en het blijkt dat zij de RW6815 voor €274,- zonder kortingen verkopen. Dit terwijl de webshops het toestel boven de €400,- verkopen. Iets zegt mij dat HP de toestellen voor weggeefprijzen aan KPN heeft geleverd. Dankzij dit gegeven is het voor mij duidelijk dat dit mijn nieuwe toestel wordt. Bij verlenging van mijn €20,- abo krijg ik deze gratis terwijl ik voor de Nokia N73 ongeveer €230,- bij moest leggen 8)7

De camera is misschien wel wat minder maar dit is een pocketpc met touchscreenbediening dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 17:10

PnD

like in Pinda ^_^

Was wel een scherpe aanbieding inderdaad, helaas bij T-mobile en ik ben nogal een fanatieke sms-er en dan was er 10 euro per maand bij gekomen..

Toestel hebben we op mijn werk in gebruik en is vergelijkbaar met de Qtek S100, een goed apparaat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
http://www.kpn.com/kpn/sh...404&saleschannelid=102236

Hier de link van de aanbieding. Voor de geïntereseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om hier op een of andere manier WM6 op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Gumball schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:27:
Weet iemand of het mogelijk is om hier op een of andere manier WM6 op te krijgen?
Dit is nog niet mogelijk. Als het ooit zover komt dan is het waarschijnlijk een hack van xda-developers.com. Er is nog een kleine kans dat HP zelf met een rom-update komt...

Hoe vind je de geluidskwaliteit? En welke rom-versie zit er in jouw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:35

sjirafje

No inspirational quotes here

:D Goede nieuws: :D
Ik verwacht hem morgen (Dit word de 2e, de eerste hadden ze in de verkeerde taal geleverd :s)

:( Slechte nieuws: :(
Het is nog al lastig om er een geheugenkaartje voor te vinden dat aan mijn wensen voldoet. Ik wil graag een kaartje ter grote van minimaal 2 GB (1 GB is voor mij echt te weinig) HP geeft zelf aan dat het toestel kaartjes van 1GB ondersteund, maar dat ze niet weten of grotere kaartjes ook worden ondersteund. Kaartjes van het type SD2.0 of SDHC worden in elk geval NIET ondersteund. En laat dit nu juist de kaartjes zijn die minimaal 1 GB groot zijn.
Hopelijk ontvang ik het toestel voor de middag, dan kan ik nog wat zaken als de mediamarkt, bcc etc bezoeken.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
GodDamage schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:43:
[...]
Hoe vind je de geluidskwaliteit? En welke rom-versie zit er in jouw toestel?
Geluid is okee, gewoon goed te verstaan, hoewel je wel moet opletten dat je oor goed bij het speakertje blijft. Rom versie, geen idee waar je dat kan zien.
sjirafje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:07:
:D Goede nieuws: :D
Ik verwacht hem morgen (Dit word de 2e, de eerste hadden ze in de verkeerde taal geleverd :s)

:( Slechte nieuws: :(
Het is nog al lastig om er een geheugenkaartje voor te vinden dat aan mijn wensen voldoet. Ik wil graag een kaartje ter grote van minimaal 2 GB (1 GB is voor mij echt te weinig) HP geeft zelf aan dat het toestel kaartjes van 1GB ondersteund, maar dat ze niet weten of grotere kaartjes ook worden ondersteund. Kaartjes van het type SD2.0 of SDHC worden in elk geval NIET ondersteund. En laat dit nu juist de kaartjes zijn die minimaal 1 GB groot zijn.
Hopelijk ontvang ik het toestel voor de middag, dan kan ik nog wat zaken als de mediamarkt, bcc etc bezoeken.
Ik heb er een 2GB apacer kaartje inzitten en deze werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Geluid is okee, gewoon goed te verstaan, hoewel je wel moet opletten dat je oor goed bij het speakertje blijft. Rom versie, geen idee waar je dat kan zien.
Bij mijn Windows Mobile smartphone edition kun je dit vinden onder begin(start)/instellingen/info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb hem inmiddels binnen.:)
Ik denk dat er niets anders op zit dan om maar een 2GB kaartje aan te schaffen. Ik heb hem overigens al met enige regelmaat moeten resetten. Het lijkt er op dat wanneer het scherm op zwart gaat dat hij helemaal nergens (softreset uitgezonderd) meer op reageert. Ik kan dan ook niet gebeld worden. Het toestel zelf gaat niet over, maar de bellende persoon hoort hem wel overgaan. Iemand enig idee welke instelling ik fout het staan?

Mijn ROM: 1.10.05 NLD (te vinden onder instellingen -> HP inventarisoverzicht)

[ Voor 8% gewijzigd door sjirafje op 15-03-2007 19:58 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Ik heb tot nu toe geen vastlopers gehad. Alleen bij tcpmp.. maar dit kwam omdat ik die niet goed geinstalleerd had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Mijn rom versie: 1.10.04 WWE (Engelse versie)

[ Voor 23% gewijzigd door Gumball op 16-03-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Over dt vastlopen ik dacht eerst dat het alleen gebeurde wanneer het toestel zichzelf uitsckakelde na x tijd. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb deze instelling namelijk uitgezet en het toestel handmatig "uit"-gezet telkens na gebruik, maar ook dan wil hij een enkele keer niet meer aan gaan.
Hij reageert dan alleen maar op de resetknop. Alle andere toetsen doen niets (ook niet bij lang indrukken)
Ik vind dit erg storend, want zo kan ik er dus niet vanuitgaan dat ik bereikbaar ben en dat ik aan mijn afspraken herinnerd word.
Ik kan er natuurlijk voor kiezen om het toestel niet uit te (laten) zetten, maar dan is de accu zo leeg.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
sjirafje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:52:
Over dt vastlopen ik dacht eerst dat het alleen gebeurde wanneer het toestel zichzelf uitsckakelde na x tijd. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb deze instelling namelijk uitgezet en het toestel handmatig "uit"-gezet telkens na gebruik, maar ook dan wil hij een enkele keer niet meer aan gaan.
Hij reageert dan alleen maar op de resetknop. Alle andere toetsen doen niets (ook niet bij lang indrukken)
Ik vind dit erg storend, want zo kan ik er dus niet vanuitgaan dat ik bereikbaar ben en dat ik aan mijn afspraken herinnerd word.
Ik kan er natuurlijk voor kiezen om het toestel niet uit te (laten) zetten, maar dan is de accu zo leeg.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Volgens mij is jouw toestel niet helemaal in orde en ik zou in dat geval contact opnemen met HP. Misschien dat dit niet nodig is als je een antwoord kunt vinden op het supportforum van HP. Het is daar wel wat lastig zoeken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Contact gehad met HP. Eerst via de HP Active Chat support, waar ze niet veel verder kwamen dan een clean reset. Daarna werd me toch aangeraden om contact op te nemen met HP phone support nederland (0900 - 117 0000 á 5ct per minuut, waarom dat nu niet een gewoon nummer kan zijn, dan kon het gewoon van m'n belbundel af....)
Anyway, hij wordt morgen opgehaald, en dan mag ik hem na 4 a 5 werkdagen weer terug thuis verwachten.

Het zit niet mee, eerst de verkeerde telefoon en dan een kapotte.... D'r kan natuurlijk niemand iets aan doen, maar ik vind het wel vervelend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb hem weer terug, met nieuw moederbord ofzoiets. Anyway, hij lijkt het nu prima te doen. Dus ik denk dat ik een maandag ochtend uitvoering had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Mooi dat je geen problemen meer hebt. Ik heb het toestel nou een week en heb op de matige camera na, een hele positieve kijk op het toestel. Misschien dat er nog eens een firmware/driver update komt. Als ik de gegevens bekijk van de camera dan kan die wel een update gebruiken:

interface 1.0.5
module 0.0.4
driver 6.5.11
firmware 0.0.55

Het valt me vooral op dat de firmware niet eens een 1.0 release is. Deze gegevens zijn btw te vinden als je de camera opstart en dan het menu kiest en daarna info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPaq ontvangen. Meteen uitgeprobeerd, maar de telefoon viel mij verschrikkelijk tegen. De batterij gaat te kort mee vind ik voor een telefoon, en ik kon laatst niet eens normaal bellen in de trein omdat het geluid gewoon niet harder kon. Inmiddels contact gezocht met T-Mobile, en ik mag gelukkig de verlenging van mijn contract annuleren (gaat over 3 maanden in) en de telefoon inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212800

weet iemand of ik op deze toestel ook gewoon orange world kan ?gebruike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Accu gaat bij mij ongeveer 2 dagen mee. Is een beetje lastig in te schatten, aangezien hij vrij veel aan mijn computer hangt en dan natuurlijk ook oplaadt.
Ik bel er gemiddeld 15 minuten per dag mee, heb de wifi ongeveer 30 minuten aan staan en maak ongeveer 15 minuten per dag gebruik van de programma's (agenda, spelletjes you name it) Wel laat ik hem automagisch op standby gaan.

Het lijkt mij dat de rw6815 gewoon geschikt is voor orange world. Let er wel op dat je maar 25 MB per maand mag binnen halen, anders word het erg prijzig.

Ik vind overigens de geluidskwaliteit via de oordopjes erg goed.

Inmiddels ook een 2 GB kaartje aangeschaft voor 19 euro, en om te proberen maar meteen vol gezet met afleveringen van southpark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjirafje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:12:
Accu gaat bij mij ongeveer 2 dagen mee. Is een beetje lastig in te schatten, aangezien hij vrij veel aan mijn computer hangt en dan natuurlijk ook oplaadt.
Ik bel er gemiddeld 15 minuten per dag mee, heb de wifi ongeveer 30 minuten aan staan en maak ongeveer 15 minuten per dag gebruik van de programma's (agenda, spelletjes you name it) Wel laat ik hem automagisch op standby gaan.

Het lijkt mij dat de rw6815 gewoon geschikt is voor orange world. Let er wel op dat je maar 25 MB per maand mag binnen halen, anders word het erg prijzig.

Ik vind overigens de geluidskwaliteit via de oordopjes erg goed.

Inmiddels ook een 2 GB kaartje aangeschaft voor 19 euro, en om te proberen maar meteen vol gezet met afleveringen van southpark.
maar orange world kost toch 6 euro per maand dan mag je toch onbeperkt gebruik maken van gprs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Games, ringtones, films, nieuws, weer of verkeer. Het zit allemaal in je telefoon met Orange World. Heb je een Orange mobiel abonnement, dan kun je voor maar € 6 per maand voor 25 MB internetten en heb je onbeperkt toegang tot Orange World.
bron

Orange world is de orange wap/mobielinternet- pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan voor die 6euro ook gewoon op andere site's onbeperkt, het hoeft niet de orange site tezijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik lees op de productsurvey dat het apparaat automatisch in standby schakelt om de batterij te sparen, maar dan je dan niet meer gebeld kunt worden. Is dit serieus waar?
Zo ja, kun je dit uitschakelen en hoe lang gaat de batterij dan mee bij normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Boktor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:43:
Ik lees op de productsurvey dat het apparaat automatisch in standby schakelt om de batterij te sparen, maar dan je dan niet meer gebeld kunt worden. Is dit serieus waar?
Zo ja, kun je dit uitschakelen en hoe lang gaat de batterij dan mee bij normaal gebruik?
Dit is dus onzin :) Stel je eens voor een telefoon die je om de paar minuten een tikkie moet geven omdat je anders niet bereikbaar bent. De standby stand houdt in dat het scherm uitgaat maar dat je telefoon aan blijft staan. Sterker nog; je kunt de IPAQ niet uitschakelen (telefoonfunctie natuurlijk wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Ik vond het ook al een erg sterk verhaal :) Ik twijfel nog of ik het apparaatje ga nemen, omdat ik de berichten over de batterij niet echt hoopgevend vind. Klopt het dat de batterij in 2 dagen leeg is? Dat vind ik zelf echt veel te kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijg je geen 2e batterij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Batterij moet idd eens in de 2 dagen worden opgeladen bij regelmatig gebruik.
Er zit geen 2de batterij bij.

En inderdaad, als de telefoon op standby is, kan je gewoon gebeld/gesmst worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Ik denk niet dat er zuinigere telefoons zijn met een vergelijkbaar scherm. De telefoon neemt nou eenmaal een bak stroom als het scherm aan staat. Als de telefoon niet van de standby-stand zou gaan dan houdt 'ie het heel lang uit. Misschien zelfs een week. De batterij die erbij geleverd wordt is btw al een hele goeie.

Dit is zo'n beetje de kleinste telefoon met tochscreen en ik ben blij dat ik deze thread tegenkwam op GoT want anders had ik nu een N73 gehad en dat toestel valt me op de camera na nogal tegen qua gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben namelijk ook van plan deze tegaan kopen, maar ik twijfel tussen deze en de samsung i600 wat raden jullie mij aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Ik lees dat het zo'n beetje de kleinste PDA is en nu ik de afmetingen zie ben ik niet bepaald goed geinformeerd bij de Primafoon gisteren. Daar wisten ze niets van dit telefoon en vertelde de verkoper mij dat hij wel zooooooooooooooo groot is (stel je voor een verkoper die z'n handen een 30 cm uit elkaar houdt :P ).
Misschien ga ik hem wel gewoon aanschaffen, maar zou nog één ding willen weten: is het eenvoudig om op dit toestel tomtom of een ander navigatiesysteem te gebruiken? Wat heb ik daar voor nodig? Ik ben echt een leek op dat gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Boktor schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 07:54:
Ik lees dat het zo'n beetje de kleinste PDA is en nu ik de afmetingen zie ben ik niet bepaald goed geinformeerd bij de Primafoon gisteren. Daar wisten ze niets van dit telefoon en vertelde de verkoper mij dat hij wel zooooooooooooooo groot is (stel je voor een verkoper die z'n handen een 30 cm uit elkaar houdt :P ).
Misschien ga ik hem wel gewoon aanschaffen, maar zou nog één ding willen weten: is het eenvoudig om op dit toestel tomtom of een ander navigatiesysteem te gebruiken? Wat heb ik daar voor nodig? Ik ben echt een leek op dat gebied :)
Ja navigatie is eenvoudig te installeren en zeer goed in gebruik. Het enige wat je nodig hebt is een bluetooth GPS-ontvanger (vanaf €50,-) , een geheugenkaartje van minstens 128 mb (Tomtom benelux) en de navigatiesoftware natuurlijk.
Het "zo'n beetje de kleinste" is inderdaad waar. Ongeveer gelijk aan de Qtek S200 en korter maar dikker dan de HTC P3300 maar die vind je niet voor €279,00!

[ Voor 30% gewijzigd door GodDamage op 06-04-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie weet waar ik de instellingen kan halen voor gprs orangeword, heb zelf naar orange gebeld, maar die zeggen dat ze geen instellingen hebben voor smartphones, wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Zojuist de HP iPAQ rw6815 besteld icm een KPN-abbo. Ik ben heel benieuwd naar het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
De postbode kwam zojuist met een pakketje voor mij :) Rara wat er in zat: een HP iPAQ _o_

Nu volg ik de gebruiksaanwijzing, en bij het opstarten van de CD gaat het mis: Ik krijg een foutmelding omdat ik gebruik maak van MS Vista. Lekker is dat....
Zojuist op de site van HP gekeken of er software bestaat dat wel onder Vista draait, maar helaas. Wie heeft voor dit probleem een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarvoor heb je die cd dan nodig die ipaq werkt toch ook zonder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Mooi apparaat, maar zeker geen vervanger voor mijn 6515. Hij mist de GPS ontvanger. Waarom zouden ze die nou weer weg hebben gelaten?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:59
Boktor schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:59:
De postbode kwam zojuist met een pakketje voor mij :) Rara wat er in zat: een HP iPAQ _o_

Nu volg ik de gebruiksaanwijzing, en bij het opstarten van de CD gaat het mis: Ik krijg een foutmelding omdat ik gebruik maak van MS Vista. Lekker is dat....
Zojuist op de site van HP gekeken of er software bestaat dat wel onder Vista draait, maar helaas. Wie heeft voor dit probleem een oplossing gevonden?
Vsta gebruikt Activesync niet meer dacht ikhttp://www.pocketinfo.nl/nieuws/software/5491/activesync-verdwijnt-windows-mobile-device-center-verschijnt.htmlista gebruikt geen activesync meer!

http://www.pocketinfo.nl/...ce-center-verschijnt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 12:40
hoeveel keer zoom heeft de camera en kan iemand een foto laten zien die met de camera is genomen. Want ik ben erg geintresseerd in dit toestel

En de telefoon functie is toch uit te zetten. Dit heb ik al gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door the squaler1 op 13-04-2007 21:10 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
jjbstolk schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:39:
[...]

Vsta gebruikt Activesync niet meer dacht ikhttp://www.pocketinfo.nl/nieuws/software/5491/activesync-verdwijnt-windows-mobile-device-center-verschijnt.htmlista gebruikt geen activesync meer!

http://www.pocketinfo.nl/...ce-center-verschijnt.html
Ik had het inderdaad al gelezen :) Met Windows Mobile Center werkt het ook prima :) Ik ben echt superblij met mijn nieuw speeltje _/-\o_

Wat ik nog wel vreemd vind is het volgende:
Af en toe verdwijnt mijn wifi uit mijn wireless manager. Het enige wat ik dan zie is all, met daaronder bluetooth en phone. Normaal gesproken staat daar ook wifi tussen, maar af en toe verdwijnt deze. Iemand een idee wat dit kan zijn?

edit

Ik ben er al achter. Wifi is niet beschikbaar als ik mijn telefoon via USB aan mijn computer heb hangen.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenTheStig op 13-04-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
the squaler1 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:21:
hoeveel keer zoom heeft de camera en kan iemand een foto laten zien die met de camera is genomen. Want ik ben erg geintresseerd in dit toestel

En de telefoon functie is toch uit te zetten. Dit heb ik al gevonden.
Ik meet 3x digizoom. Maar de fotos zijn echt waardeloos. Mijn 2 jaar oude samsung e720 met 1mp maakt veeeeel mooiere foto's dan deze 2mp camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:48
op http://www.transcend.nl/ kun je gemakkelijk mini sd kaartjes bestellen en het is nog goedkoop ook

(edit: misschien een beetje late reactie op een bericht van 17 maart :-( )

[ Voor 36% gewijzigd door DoleBole op 14-04-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Gumball schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:51:
[...]

Ik meet 3x digizoom. Maar de fotos zijn echt waardeloos. Mijn 2 jaar oude samsung e720 met 1mp maakt veeeeel mooiere foto's dan deze 2mp camera
Ik heb hier ook nog een SE K750i is de camera daar mee te vergelijken?
Het gaat niet om de camera maar ik wil het wel weten. Heb nu een nec n400i met 0.3 MP ook met 3x digitale zoom maar deze camera is ook egt waardeloos.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
the squaler1 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:35:
[...]

Ik heb hier ook nog een SE K750i is de camera daar mee te vergelijken?
Het gaat niet om de camera maar ik wil het wel weten. Heb nu een nec n400i met 0.3 MP ook met 3x digitale zoom maar deze camera is ook egt waardeloos.
De 750i heeft een camera die stukken beter is, zonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 19:01
Weet iemand hoe ik de default toewijzing van de menuknoppen kan wijzigen? Nu staan er Contacts en Messaging. (Ik heb een Engelse ROM ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
ik heb nog een laatste vraag ik weet dat ik dit toestsel wil en ga hem binnenkort halen maar is er een mogelijkheid tot bewegende achtergronden?
Oh en gaan er nou gewone SD kaarten in of toch van die MINI SD kaartjes? hier was toch al enigzins onduidelijkheid over

[ Voor 29% gewijzigd door the squaler1 op 17-04-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Er gaan mini sd kaartjes in. Let wel op dat je geen SDHC ds kaartje koopt (bestaan alleen groter dan 1 GB voor zover ik weet) Want die werken, volgens de HP medewerker die ik aan de telefoon had, niet.
Bewegende achtergronden weet ik niet of dat kan. Je kunt wel een eigen afbeelding als achtergrond gebruiken of complete andere themes installeren. Misschien dat je een bewegende GIF als achtergrond zou kunnen instellen, maar dat weet ik niet.

edit:
Ik heb het zojuist geprobeerd, maar dat ziet er erg vreemd uit. De afbeelding beweegt ook niet meer. maar misschien dat ik iets fout doe.

[ Voor 14% gewijzigd door sjirafje op 17-04-2007 16:10 . Reden: zie edit :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
sjirafje schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:06:
Er gaan mini sd kaartjes in. Let wel op dat je geen SDHC ds kaartje koopt (bestaan alleen groter dan 1 GB voor zover ik weet) Want die werken, volgens de HP medewerker die ik aan de telefoon had, niet.
Bewegende achtergronden weet ik niet of dat kan. Je kunt wel een eigen afbeelding als achtergrond gebruiken of complete andere themes installeren. Misschien dat je een bewegende GIF als achtergrond zou kunnen instellen, maar dat weet ik niet.

edit:
Ik heb het zojuist geprobeerd, maar dat ziet er erg vreemd uit. De afbeelding beweegt ook niet meer. maar misschien dat ik iets fout doe.
OH nou ja bewegende afbeelding is ook niet het belangrijkste.
Maar ik zat me vanmiddag nog in te lezen en las en zag plaatje van een in gebouwde gps kan iemand dit bevestigen of is dit de gprs of is dit hetzelfd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Gprs is niet het zelfde als gps. Gprs is vergelijkbaar met umts, maar dan via het gsm netwerk. Gprs en umts is standaard mogelijk met de ipaq rw8615.
Gps is alleen mogelijk met een los aan te schaffen gps ontvanger. (vreemd genoeg staan er geen in de pricewatch) Maar wanneer je bijvoorbeeld op ebay , kelkoo of op pricewatch.info kijkt dan zie je dat die vanaf een euro of 40 à 50 te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

crosspost uit het fonera topic

Ik heb mijn "la fonera" binnen. En meteen een mooi plekje gegeven.
Het instellen ging zonder problemen. En krijg op mijn pc een mooi sterk signaal binnen.
Vreemd genoeg lukt het me met mijn PDA niet om verbinding te maken via mijn private signaal. Via het public signaal kan ik gewoon verbinding maken en na het inloggen ook gewoon het internet op.
Wat doe ik verkeerd? Want op mijn pc werkt het wel zo als het hoort.

Ik heb op mijn PDA zowel wpa-psk als wpa geprobeerd, maar met wpa kan ik geen netwerksleutel ingeven (deze staat ingesteld op automatisch verkrijgen en dat is niet te veranderen)
Met wpa-psk kan ik wel een netwerksleutel ingeven.

Mijn fon staat ingesteld op WPA met TKIP als codering. Mijn pda staat ook zo ingesteld.

Ik vind het private signaal ook gewoon. Maar wanneer ik verbinding wil maken dan blijft ie staan op "verb. maken" Hij krijgt na verloop van tijd een ip-adres maar dat zit helemaal niet in de zelfde range asl het ip-adres wat mijn pc krijgt wanneer die verbinding heeft met het private signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
sjirafje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:23:
Gprs is niet het zelfde als gps. Gprs is vergelijkbaar met umts, maar dan via het gsm netwerk. Gprs en umts is standaard mogelijk met de ipaq rw8615.
Gps is alleen mogelijk met een los aan te schaffen gps ontvanger. (vreemd genoeg staan er geen in de pricewatch) Maar wanneer je bijvoorbeeld op ebay , kelkoo of op pricewatch.info kijkt dan zie je dat die vanaf een euro of 40 à 50 te krijgen zijn.
UMTS is dus NIET mogelijk!
sjirafje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:37:
crosspost uit het fonera topic

Ik heb mijn "la fonera" binnen. En meteen een mooi plekje gegeven.
Het instellen ging zonder problemen. En krijg op mijn pc een mooi sterk signaal binnen.
Vreemd genoeg lukt het me met mijn PDA niet om verbinding te maken via mijn private signaal. Via het public signaal kan ik gewoon verbinding maken en na het inloggen ook gewoon het internet op.
Wat doe ik verkeerd? Want op mijn pc werkt het wel zo als het hoort.

Ik heb op mijn PDA zowel wpa-psk als wpa geprobeerd, maar met wpa kan ik geen netwerksleutel ingeven (deze staat ingesteld op automatisch verkrijgen en dat is niet te veranderen)
Met wpa-psk kan ik wel een netwerksleutel ingeven.

Mijn fon staat ingesteld op WPA met TKIP als codering. Mijn pda staat ook zo ingesteld.

Ik vind het private signaal ook gewoon. Maar wanneer ik verbinding wil maken dan blijft ie staan op "verb. maken" Hij krijgt na verloop van tijd een ip-adres maar dat zit helemaal niet in de zelfde range asl het ip-adres wat mijn pc krijgt wanneer die verbinding heeft met het private signaal.
Volgens mij trekt de 6815 geen WPA, maar alleen WEP. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Gumball schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:30:
Volgens mij trekt de 6815 geen WPA, maar alleen WEP. Correct me if im wrong.
Ik heb WPA2 encryptie aanstaan op mijn router en kan probleemloos verbinding maken en internetten met mijn rw6815.

Over die bewegende achtergronden: zoek eens op flashdash. Dit heb ik er ook op staan en een tropisch zee-aquarium op de achtergrond is best wel mooi om indruk te maken bij anderen maar na een maand verkies ik toch een normale achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
21/03 besteld bij Mobieletelefoons.nl . simkaart een dag later ontvangen maar nog steeds geen toestel ;(

tmobile heeft inmiddels al abonnement kosten afgeschreven van mijn rekenning, terwijl Ik de simkaart niet eens had gebruikt

[ Voor 5% gewijzigd door kaher op 20-04-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Is er iemand die weet hoe je de screensaver uitzet? Na een x aantal minuten krijg ik een diashow te zien van de bestanden in 'my pictures', maar dat wil ik dus niet. Ik kan er ook helemaal niets over vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Boktor schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:45:
Is er iemand die weet hoe je de screensaver uitzet? Na een x aantal minuten krijg ik een diashow te zien van de bestanden in 'my pictures', maar dat wil ik dus niet. Ik kan er ook helemaal niets over vinden in de instellingen.
Dit doet hij bij mij alleen als hij aan de pc ligt. Doet hij dat bij jouw ook als hij niet op de pc legt?
ik heb sinds een zaterdag eindelijk ook mijn hp rw6815 maar bewegende plaatje (niet ingesteld als achtergrond wil ze alleen zien maar wel bewegend) doen het niet staan stil is hier een oplossing voor.

Het is een fijn toestel om mee te werken alleen wel wennen als je van een gewone telefoon komt.

[ Voor 42% gewijzigd door the squaler1 op 24-04-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
the squaler1 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:55:
[...]

Dit doet hij bij mij alleen als hij aan de pc ligt. Doet hij dat bij jouw ook als hij niet op de pc legt?
ik heb sinds een zaterdag eindelijk ook mijn hp rw6815 maar bewegende plaatje (niet ingesteld als achtergrond wil ze alleen zien maar wel bewegend) doen het niet staan stil is hier een oplossing voor.

Het is een fijn toestel om mee te werken alleen wel wennen als je van een gewone telefoon komt.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37807

Hebben de hp toestellen die door kpn geleverd zijn, een simlock???
275 euro is geen bijna geen geld voor zo'n uitgebreide toestel.
Ik heb nu nog een orange prepaid kaart liggen in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Ik gebruik hem ook van de KPN maar hebben volgens mij geen simlock gebruikt de kpn niet eens volgens mij.
Bij het bussniscenter vonden ze hem zelf ook verdacht goedkoop maar wisten niet hoe dat kwam.

Mss tijd voor een algemeen topic? 8) :) ( ben ik al mee bezig als het van de moderators mag natuurlij?)

[ Voor 21% gewijzigd door the squaler1 op 26-04-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37807

betekent dat je ander simkaart gebruikt dan die van kpn.
Dus geen simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Anoniem: 37807 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:09:
betekent dat je ander simkaart gebruikt dan die van kpn.
Dus geen simlock?
ik gebruik geen andere maar ik heb tot nu toe (zijn dan wel bussiness abbo's) geen enkele simlock op mijn kpn toestellen gehad heb al dit meerder malen geprobeert.
KPN verkoopt ook geen branded toestelen dus waarom dan wel simlcok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Weet er iemand of er een handsfree functie op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
via bluetooth kan dat wel en het oortelefoon wat je er bij krijgt al het goed is ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Gumball schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
Weet er iemand of er een handsfree functie op zit?
Jep, zit erop. Kon het nergens vinden in de boekjes, maar je moet 3 sec. de "groene" knop indrukken.

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
3 sec groene knop ingedrukt houden, en bovenin de status balk komt een icoontje erbij.

Allleen wordt degene die je belt er niet vrolijk van, veel storing in het geluid.
Andere ipac nieuw uit doos geprobeerd, zelfde.

Paar keer opgestuurd naar HP, niets gevonden.

HP zelf maar eens gebeld met gebruik van speakerphone,
meneer, wat een storing op de lijn.. pcs!

HP gaat voor ruiltoestel zorgen.

Gokje; het probleem blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Gisteren heb ik een tijdje mp3's geluisterd via de koptelefoon, maar nu krijg ik geen geluid meer uit mijn apparaatje _zonder_ koptelefoon. Ik kan dus mijn toestel niet gebruiken om te bellen, omdat ik niets hoor.
Via de koptelefoon werkt het trouwens wel.

Alle settings ben ik bij langs gelopen en kon niets vreemds ontdekken. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

[edit]

Ik heb even een paar keer de koptelefoon erin en weer eruit gehaald, maar ik heb nu weer geluid. Blijkbaar werkte het daarbinnen niet echt soepel en dacht hij dat er nog steeds een koptelefoon was aangesloten.

Nog een ander probleem: Wanneer ik handsfree bel, dan hoor je aan de andere kant van de lijn een behoorlijke storing, waardoor ik niet verstaanbaar ben. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

[edit2]

Oh, ik moet even beter lezen, notabene degene die boven mij post heeft hetzelfde probleem. Echt zo'n snerpend geluid heb ik er doorheen, jij ook?

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenTheStig op 04-05-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
Hoe het klinkt geen id, want ik ben diegene die met de 6815 belt..
De andere kant klaagt

Ook vind ik t toestel te zacht, bijv de beltoon.
Al diverse telefoontjes gemist daardoor.

[ Voor 34% gewijzigd door wierni op 05-05-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Ik wil mijn ringtone van mijn wekker en sms veranderen maar ik zou niet weten hoe.
Kan iemand dit uitleggen?

ik vind het toestel verder helemaal niet zacht vergeleken met andere toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
the squaler1 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:41:
Ik wil mijn ringtone van mijn wekker en sms veranderen maar ik zou niet weten hoe.
Kan iemand dit uitleggen?

ik vind het toestel verder helemaal niet zacht vergeleken met andere toestellen
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Je geluiden moeten de *.wav extensie hebben en in de Windows map staan om ze te kunnen selecteren onder instellingen->geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
ah oke thanks ga ik proberen. en dit werkt perfect nogmaals bedankt

[ Voor 39% gewijzigd door the squaler1 op 09-05-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel705
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-05 15:19
Heb hetzelfde probleem met handsfree bellen: storing op de lijn bij degene aan de andere kant van de lijn. Klinkt als GSM radio storing en verandert als je het toestel aanraakt. Aangezien meerdere mensen het probleem hebben, lijkt me het een fabricage problem: GSM antenne stoort op ingebouwde microfoon.

@wierni: ben benieuwd wat HP voor een oplossing biedt. Heb gebeld en moest mijn telefoon hardware matig restetten....en je raadt het al....geen verschil! Ga meer weer eens bellen met HP ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 13:11
Ik kan de Microsoft Voice Command niet vinden op mijn HP. Volgens de handleiding zou je die moeten kunnen starten door: Start -> Instellingen -> Persoonlijk -> Voice Command

Heeft er iemand wel Voice Command op zijn rw6815?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesser
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik heb mijn RW6815 aan een stuitertest onderworpen(per ongeluk). Telefoon zelf heeft het prima overleefd. alleen ben ik wel een van de twee plastic pinnetjes kwijt van de LCD-cover.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen. HP stuurt mij na vele malen doorverbinden en terugbellen door naar een duitse site www.easyuse.de Maar die hadden alleen een cover voor de 65xx serie. Via de mail hebben ze mij verzekerd dat deze niet past. Helaas konden zij mij niet vertellen hoe ik er wel aan kan komen.

Ga nu proberen er iets aan te lijmen... maar als iemand nog een originele heeft liggen over. Ik houd me warm aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Driesser schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:21:
Ik heb mijn RW6815 aan een stuitertest onderworpen(per ongeluk). Telefoon zelf heeft het prima overleefd. alleen ben ik wel een van de twee plastic pinnetjes kwijt van de LCD-cover.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen. HP stuurt mij na vele malen doorverbinden en terugbellen door naar een duitse site www.easyuse.de Maar die hadden alleen een cover voor de 65xx serie. Via de mail hebben ze mij verzekerd dat deze niet past. Helaas konden zij mij niet vertellen hoe ik er wel aan kan komen.

Ga nu proberen er iets aan te lijmen... maar als iemand nog een originele heeft liggen over. Ik houd me warm aanbevolen.
misschien www.pdashop.nl
Sanderke schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:47:
Ik kan de Microsoft Voice Command niet vinden op mijn HP. Volgens de handleiding zou je die moeten kunnen starten door: Start -> Instellingen -> Persoonlijk -> Voice Command

Heeft er iemand wel Voice Command op zijn rw6815?
Het zit er gewoon op misschien dat je provider het heeft veranderd ofzo.
als ik doe wat jij beschrijft hoeveel alleen nog maar naar onder te scrollen.
En dan staat hij daar

[ Voor 43% gewijzigd door the squaler1 op 21-05-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesser
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:05
Als het zo makkelijk was had ik hier niet hoeven te posten.. Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 13:11
Het zit er gewoon op misschien dat je provider het heeft veranderd ofzo.
als ik doe wat jij beschrijft hoeveel alleen nog maar naar onder te scrollen.
En dan staat hij daar
Da's erg vreemd, want ik heb gewoon een losse gekocht bij PDAShop.nl. Heeft iemand misschien een installatiebestand of link hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211359

Aloha,

sinds vorige week heb ik dit toestel ook. Hij bevalt erg goed, maar ik zit met 1 ding.. Ik krijg geen geluiden bij ingekomen berichten, alleen bij gesprekken 8)7 Ik heb bij de instellingen van geluiden gekeken, bij de instellingen van Messaging: new text message heb ik de standaard dogbark staan en als ik op test klik hoor ik hem gewoon.. maar ik de praktijk komt er dus totaal geen geluid uit als ik een smsje krijg.. iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
de hp heeft wel eens zin om het volume op nul te gooien misschien dat dit bij jou gebeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211359

Nope, die 2 knoppen let ik veel op omdat ik die zelf vaak bijwerk ivm. het internetten etc. in het OV, als ik hem gebruik staat het geluid uit, als ik hem weer opberg zet ik het geluid weer aan. De tril doet het wel, maja dat heeft geen nut als ik loop want dan voel ik hem niet
thnx voor het antwoord anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129472

Beste medetweakers, ik heb een klein probleem. Ik ben namelijk zo slim geweest om met mijn Explorer van Resco een kwart van mijn Windows-map te verwijderen. 8)7
Heeft er misschien een oplossing hoe ik aan de ontbrekende bestanden zou kunnen komen? En maakt het dan ook nog wat uit dat ik de Nederlandstalige versie heb? Het verwijderen heeft in ieder geval wat duidelijke problemen teweeggebracht. Zo heb ik geen Start-menu meer, is mijn geïnstallerde programma-lijst helemaal leeg en wil mijn camera niet meer zo veel doen.

Help! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
er is een reset die alles weer naar fabriekinstellingen brengt misschien even je handleiding door spitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221243

Hello,

Heb sinds enkele weken een ipaq 6815. Ben er erg tevreden over behalve dat ik ook vind dat de belkwaliteit te wensen over laat. Vooral erg zacht, ruis en de speakerfunctie is al helemaal bagger! Twee ipaq 6815 toestellen op de speakerfunctie levert gegarandeerd een onverstaanbaar gesprek op!
Ik heb verder nog een vreemd probleem waar ik maar niet achter kom.. Regelmatig (vaak in de ochtend of middag) lijkt het alsof ik normaal ontvangst heb (op plaatsen waar ik idd ook normaal bereik heb) maar er staat dan nog een symbooltje naast (het symbool voor de niet actieve verbinding met computer of draadloos netwerk). Het toestel doet dit uit zichzelf en ik ben op dat moment niet bereikbaar of kan niet bellen. Mijn netwerk ik telfort maar deze maakt telkens gebruik van KPN..
Wie o wie kan mij helpen, word er helemaal gestoord van...!

TNX
Pagina: 1 2 Laatste