eerste topic op dit forum, dus klaag niet te veel he ?
Ik zit al een tijdje met het idee om een 5.1 boxenset te kopen. ik denk over een logitech z-5500, maar veel mensen hebben hierbij een plopjes probleem en dit wil ik liever vermijden
ik heb de logitech z-5500 al een keer in een winkel gehoord en er komt geluid uit !!
waarom: ik zit nu met van die 2.0 boxjes die ik bij de pc kreeg 5 jaar geleden, ik heb inmiddels nieuwe pc en gebruik ze nog steeds dus het is wel tijd voor wat nieuws
Budget:
mijn budget is €300,- , daarom denk ik ook over de logitech z-5500..
het mag wel wat meer zijn, maar niet veel.
Gebruik:
waar ik het voor zal gebruiken:
-Gamen. 5.1, handig in games
-Muziek. ik luister veel muziek en wil graag goed geluid.
-Films. 5.1 met films, heel fijn
iemand enig idee hoe ik erachter kom of ik plopjes heb ?? behalve de set kopen en het uittesten natuurlijk
betere ideeen voor een 5.1 set? altijd welkom.
ik heb nu een realtek HD audiochip op m'n Asus P5W DH Deluxe zitten. is dit goed genoeg of kan ik beter een creative x-fi kopen ???
Ik zit al een tijdje met het idee om een 5.1 boxenset te kopen. ik denk over een logitech z-5500, maar veel mensen hebben hierbij een plopjes probleem en dit wil ik liever vermijden
ik heb de logitech z-5500 al een keer in een winkel gehoord en er komt geluid uit !!
waarom: ik zit nu met van die 2.0 boxjes die ik bij de pc kreeg 5 jaar geleden, ik heb inmiddels nieuwe pc en gebruik ze nog steeds dus het is wel tijd voor wat nieuws
Budget:
mijn budget is €300,- , daarom denk ik ook over de logitech z-5500..
het mag wel wat meer zijn, maar niet veel.
Gebruik:
waar ik het voor zal gebruiken:
-Gamen. 5.1, handig in games
-Muziek. ik luister veel muziek en wil graag goed geluid.
-Films. 5.1 met films, heel fijn
iemand enig idee hoe ik erachter kom of ik plopjes heb ?? behalve de set kopen en het uittesten natuurlijk
betere ideeen voor een 5.1 set? altijd welkom.
ik heb nu een realtek HD audiochip op m'n Asus P5W DH Deluxe zitten. is dit goed genoeg of kan ik beter een creative x-fi kopen ???