Toon posts:

5.1 boxenset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eerste topic op dit forum, dus klaag niet te veel he ?;)

Ik zit al een tijdje met het idee om een 5.1 boxenset te kopen. ik denk over een logitech z-5500, maar veel mensen hebben hierbij een plopjes probleem en dit wil ik liever vermijden ;)
ik heb de logitech z-5500 al een keer in een winkel gehoord en er komt geluid uit !! _/-\o_

waarom: ik zit nu met van die 2.0 boxjes die ik bij de pc kreeg 5 jaar geleden, ik heb inmiddels nieuwe pc en gebruik ze nog steeds dus het is wel tijd voor wat nieuws :P

Budget:

mijn budget is €300,- , daarom denk ik ook over de logitech z-5500..
het mag wel wat meer zijn, maar niet veel.

Gebruik:

waar ik het voor zal gebruiken:

-Gamen. 5.1, handig in games
-Muziek. ik luister veel muziek en wil graag goed geluid.
-Films. 5.1 met films, heel fijn :)

iemand enig idee hoe ik erachter kom of ik plopjes heb ?? behalve de set kopen en het uittesten natuurlijk ;)

betere ideeen voor een 5.1 set? altijd welkom.

ik heb nu een realtek HD audiochip op m'n Asus P5W DH Deluxe zitten. is dit goed genoeg of kan ik beter een creative x-fi kopen ???

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 10:52

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Neem de Teufel :9, wat een fucking set :+. Heb hem zelf ook, maar deze overtreft bij verre de z5500. Neem daarbij een mooie Creative Xf-i Xtreme Gamer :).

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 18:26

Huig

Merino Fanatic

107mb heeft gelijk, ik raad je ook Teufel aan.
Waarom? De overall geluidskwaliteit is beter, en de bas is niet zo overheersend als bij veel van de Logitech stejes het geval is.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Termi schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:52:
Neem de Teufel :9, wat een fucking set :+. Heb hem zelf ook, maar deze overtreft bij verre de z5500. Neem daarbij een mooie Creative Xf-i Xtreme Gamer :).
Of een Creative X-Fi XtremeMusic ;)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Chuckiej schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:56:
[...]

Of een Creative X-Fi XtremeMusic ;)
Jaa, hoe zo'n kaart ook heet :'). Vroeger had je een Creative Live 4.1 en 5.1, toen was het nog simpel. Het is vrij lastig om het verschil tussen Audio en Xtreme Gamer of Xtreme Audio uit te leggen.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reacties :)

volgens mij is dat verschil van de verschillende X-fi kaarten alleen de naam :|

zo'n x-fi zorgt toch voor betere prestatie van de pc?? ik heb niet t idee dat t veel uitmaakt, ik heb nl een goeie computer ;)

ik dacht ook al aan die teufel set, maar ik weet niet of ik m dan wel kan aansluiten op m'n dvd-speler, dat is namelijk zo'n goedkoop ding :P. om nou zo'n decoder station erbij te kopen vind ik beetje zinloos van t geld.
Pagina: 1