Toon posts:

Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen,
zouden jullie mij soms kunnen helpen?
Onlangs kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuwe joystik " Saitek X52 ",
daarbij zat een demo van " Microsoft Flight Simulator X ",na het instaleren van de demo moest ik vaststellen dat gans het boeltje vierkantig draait,ik bedoel met schokjes op het beeld.
Momenteel zit ik nu met een videokaart in de pc een " Radeon 9550 "
Kan iemand mij juist zeggen welke kaart ik zou moeten kopen om alles normaal te doen draaien,en dat nog betaalbaar blijft ?
Ik dacht aan een " Radeon 1300 X "
of wel een " nVidea 6100 "
Weet iemand raad A.U.B.

Groetjes Tama

Verwijderd

Misschien handig als je aangeeft hoeveel geld je te besteden hebt? De beide kaarten die je noemt zijn nou niet echt geschikt om FS X vloeiend te laten lopen. Daarnaast misschien handig als je de rest van je specs er bij zet want misschien heeft een videokaar-update heel geen zin als de rest ook te traag is.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Als ik je budget van de x1300 neem, kom ik ongeveer uit op €50,--. Verder bestaat een nvidia 6100 volgens mijn weten niet ( pricewatch zegt ook niks ). Ik denk dat je met €50,-- zoiesow niet ver komt om Microsoft Flight Simultor X soepel te draaien. Ik denk dat je meer naar een X1950 of 7900GS moet kijken.

Verwijderd

ik vermoed dat TS enkel een AGP slot ter beschikking heeft daar zijn huidige kaart ook een AGP exemplaar is.
Hij zou kunnen kijken naar een 7800gs of een 7600gs, vraag is wat de rest van zijn specs zijn.
Want een dergelijke videokaart in een systeem met een celeron 2G en 256 RAM dat schiet dus niet op.

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen,
ten eerste bedankt voor de reacties

en dit is mijn systeem waar ik op draai

intel ( R )
pentium ( R ) 4 CPU 2.00 GHz
kloksnelheid : 2.02 GHz , 512 MB

kan iemand mij zeggen wat ik dan allemaal moet doen om het op gang te krijgen,en welke kaart ik dan juist moet hebben,en moet ik mijn RAM geheugen ook verhogen?

dank bij Voorbaat

Tama

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor ik ben daar maar een leek in

Tama

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 09:20
Zelfs met een nieuwe videokaart kan je dat spel niet vloeiend draaien, het wordt tijd voor een nieuwe PC.

Wazaa?

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-07 12:03

Format-C

Tracing Rays

Je kan het beste een nieuwe CPU, RAM, moederbord, voeding en videokaart kopen om dat spel goed te draaien. Een complete PC dus. (no offense, maar deze PC lijkt me iets te licht voor zo'n game)

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 18-02-2007 09:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vergeet het maar...ik kan FSX nét draaien, en dan op medium settings met niet teveel drukte, en dan heb ik hier een P4 @ 3,6 GHz. 2 GB RAM en een Ati x1950Pro.

Zelfs op een 8800GTX loopt het spel met maar 15/20 FPS @ max.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:01
Voordat je gaat upgraden zou ik me eerst eens afvragen of je flight simulator veel gaat spelen. Heb je ervaring met eerdere versies van het spel? De meeste gamers vinden namelijk niet veel aan dit spel, omdat het nogal lastig is en ook meer een simulatie is dan echt een spelletje.

Zou zonde zijn als je je halve pc update voor een demo-schijfje die je bij bij je joystick kreeg, om vervolgens na een paar uur achter te komen dat je het niet leuk vindt.

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

^^ met hem

Probeer eerst eens FS 2001 of iets dergelijks

Verwijderd

Je Processor en geheugen zijn ook een bottleneck, oftewel je moet alles gaan upgraden!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Dat je niet alles weet als je hier voor het eerst komt is helemaal niet erg, maar we verwachten wel dat je zelf een beetje inzet toont om dingen op te zoeken. In plaats van allemaal aanhalingstekens te gebruiken kun je dan begrijpen wat bedoeld wordt met al die namen. Belangrijke tip is wel om nauwkeurig te zijn, je schrijft 1300 X ipv X1300 en dat andere merk heet nVidia, niet nVidea. Met de juiste zoektermen vind je namelijk meer :z

Verder is het ook de bedoeling om de edit-knop te gebruiken ipv twee keer achter elkaar te posten.

Lees ook:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.