Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTC TyTN | WM 5.0] SMS Delivery report bug

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 00:43
Volgens mij heb ik een bug ondekt in of de HTC TyTN of in Windows Mobile 5.
Wanneer ik namelijk een SMS verstuur welke bestaat uit maximaal 160 karakters (dus 1 bericht) en vraag om een bevestigingsrapport dan krijg ik deze netjes binnen.
Wanneer ik een SMS verstuur met meer dan 160 karakters en dus uit meer dan 1 bericht en vraag om een SMS bevestigingsrapport dan krijg ik deze NIET!!

Ik heb dit getest tussen 2 Smartphones, mijn nieuwe HTC TyTN (steeds als verzender) en mijn oude Qtek 9090.

Edit
Hmmm....het lijkt nu ook andersom niet te werken, wanneer ik dus een SMS vanaf mijn Qtek 9090 naar mijn HTC TyTN stuur welke bestaat uit meer dan 1 bericht (dus 161+ karakters) krijg ik ook geen ontvangstbevestiging op mijn Qtek 9090.

Mijn provider is trouwens Vodafone.

Wellicht mensen die dit ook eens kunnen testen?

[ Voor 24% gewijzigd door Urk op 17-02-2007 00:34 ]

Verwijderd

Gaan we nu voor elke bug een nieuw topic starten? Je zou eens in het tytn topic kunnen kijken.

Verwijderd

Urk schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:32:

Mijn provider is trouwens Vodafone.

Wellicht mensen die dit ook eens kunnen testen?
Heb geen Vodafone, en voor een sms-je van 447 karakters (3 berichtjes aan elkaar dus eigenlijk) kreeg ik gisteravond gewoon een ontvangstbevestiging (i-mate K-JAM, overigens).
Lijkt me dan niet echt een WM5 bug... :)

Verwijderd

Urk, kijk of probeer het eens in het volgende topic: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4

Wordt wat onoverzichtelijk als we voor elk bug-je / probleempje een nieuw draadje breien.

Dit topic is gesloten.