Toon posts:

te warm?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pentium D 945 @ 3.95 maar speedfan zecht dat de processor idle rond de 44 graden is en gestrest rond de 52 graden is , is dat te warm ( er staat een vlammetje bij)

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Leer je het nou nooit :? Je gaat toch geen topic open voor zoiets doms?

Zoek op de site van intel de datasheet van die processor op een kijk naar wat volgens intel de max temp is. Zo moeilijk is dat toch niet? Heb je eigenlijk al google gebruikt :?:?

Verwijderd

Topicstarter
bassie_ schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:55:
Leer je het nou nooit :? Je gaat toch geen topic open voor zoiets doms?

Zoek op de site van intel de datasheet van die processor op een kijk naar wat volgens intel de max temp is. Zo moeilijk is dat toch niet? Heb je eigenlijk al google gebruikt :?:?
jij bent echt een zijkert he

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:
ik heb een pentium D 945 @ 3.95 maar speedfan zecht dat de processor idle rond de 44 graden is en gestrest rond de 52 graden is , is dat te warm ( er staat een vlammetje bij)
Vertel, wat heb je zelf gedaan om het uit te zoeken, dat gaan wij niet voor je doen.

Verder: Zeker liggen slapen tijdens Nederlands op school? :X

Overigens blijft dat "Zecht" een terugkomend iets:
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:16:
bij msn zecht hij dat mijn verbinding niet goed is , alle andere computers in huis hebben geen problemen

[ Voor 23% gewijzigd door DonMetal op 15-02-2007 23:00 ]

Joejoe!

Verwijderd

Topicstarter
DonMetal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:56:
[...]

Vertel, wat heb je zelf gedaan om het uit te zoeken, dat gaan wij niet voor je doen.

Verder: Zeker liggen slapen tijdens Nederlands op school? :X
slaap jij niet tijdens nederlands???

• DonMetal
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Joejoe!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:
Temperatuur is prima.
Boven de 50'C geeft SpeedFan idd een vlammetje aan omdat het normaal niet zou horen, maar je kan met een overgeclockte CPU makkelijk op 60 tot 70 graden komen.
Maar, onder de 50 proberen te houden is altijd aangeraden voor de levensduur.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Om toch maar even een zinnig antwoord te geven op deze discussie (die hier al een miljoen keer is geweest....)

NEE het is niet te warm, en het is niet slecht voor je processor.

In tegenstellen tot wat veel mensen beweren, zal het omlaag brengen van de CPU temperatuur ook geen merkbare verbetering opbrengen in systeem prestaties.

Zodra je CPU richting de 100 graden celcius gaat, ja dan wordt het wel wat te heet...

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Je kan toch ook gewoon normaal antwoorden.. misschien is de TS wel dyslectisch, weet jij veel. Zijn redelijke temperaturen.

met hierboven dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Ilya op 15-02-2007 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
beter, bedankt dan ga ik maar naar de 4 ghz

Verwijderd

Topicstarter
Ilya schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:01:
Je kan toch ook gewoon normaal antwoorden.. misschien is de TS wel dyslectisch, weet jij veel. Zijn redelijke temperaturen.

met hierboven dus.
lol ik zit op het stedelijk maar ik heb net een nieuw toetsenbord enzo

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:02:
[...]
lol ik zit op het stedelijk maar ik heb net een nieuw toetsenbord enzo
Wat een slechte smoes, zeker eentje zonder backspace?

Maar zoals hierboven al gezegd is, het is niet te warm en op GoT verwachtten we van je dat je eerst zelf op zoek gaat. Er zijn hier 100en topics over geweest. Als je gezocht had was je veel eerder achter het antwoord gekomen. Verder is het ook niet netjes om 2x achter elkaar te posten, gebruik dan de edit knop.

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:05:
[...]

Wat een slechte smoes, zeker eentje zonder backspace?

Maar zoals hierboven al gezegd is, het is niet te warm en op GoT verwachtten we van je dat je eerst zelf op zoek gaat. Er zijn hier 100en topics over geweest. Als je gezocht had was je veel eerder achter het antwoord gekomen. Verder is het ook niet netjes om 2x achter elkaar te posten, gebruik dan de edit knop.
omg dat zijn 2veschillende onderwerpen=
1ik ga mijn processor naar 4 ghz overclocken
2 mijn reactie op zijn oftopic discussie

• DonMetal

met hierboven dus.
De discussie over dyslectie is al eerder gevoerd waarin dyslectici zelf ook aangaven dat het raadzaam was om een tekstje eerst even in Word te typen om fouten te ontdekken.

Mede reageer ik zo omdat ik dit uitermate onfatsoenlijke reply vind: Verwijderd in "te warm?"

/edit: Laten we hier verder niet op in gaan om verder flames te voorkomen

[ Voor 6% gewijzigd door DonMetal op 15-02-2007 23:10 ]

Joejoe!

Verwijderd

Daarnaast is dit niet het eerste kansloze topic van striker.. En geen enkele is in de verste verte nederlands te noemen..

Wat een slap excuus, een nieuw toetsenbord, ik denk persoonlijk niet dat deze gast dyslectisch is, maar gewoon graag misbruik wil maken van tweakers, omdat hij te lui is zelf iets uit te zoeken...

Overclocken omdat het zogenaamd cool is.. maar toch stiekem geen idee hebben wat ie aan t doen is (zie eerdere topics bij Striker)

heh heh no flame intended...

Verwijderd

Topicstarter
lol ik ken jullie niet eens en .....

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:07:
[...]
omg dat zijn 2veschillende onderwerpen=
1ik ga mijn processor naar 4 ghz overclocken
2 mijn reactie op zijn oftopic discussie
Waar staat dat je nooit 2 verschillende onderwerpen in 1 post moet stoppen?

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:57:
[...]

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh >:) hij disst je terug :+ mensen hoor ik een beat? jah ik hoor een beat :+ Rapbattle!! :z

idd de TS is een lui slechtnederlands typend figuur :z

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Kansloos! Slotje

discogs

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-01 20:30
ik heb je verschillende tips gegeven Str1ker.

Jammer dat je er niks mee doet, LEES DE FAQ !!!

Toon je eigen inzet, dit schiet niet op wat moeten we hier nou mee ? 8)7

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:08
Ik vind het telkens spijtig dat als 1 persoon de topicstarter er op wijst dat zijn topics niet goed zijn, dat dan ook iedereen hem eens moeten afkakken. Dat is helemaal niet fijn voor die kerel. Wie weet wat is er mis of wil hij gwn dialect praten. Laat een moderator het hem dan vertellen en niet alle leden van GoT.

Temps zijn idd normaal.

• bassie

met hierboven dus.
Al is de TS dyslectisch dat geeft hem toch geen rede om helemaal niks zelf uit te zoeken? Hij heeft al zat topics gemaakt om een simpele vraag. Een van de regels is hier toch om eigen inzet te tonen?
Een jij weet niet wat hoofdletters en punten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat jij havo doet dus met jou taal zal ook wel iets mis zijn hoor, waar gaat dit nu nog over. Ik ga slapen tot later.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:52

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:20:
lol ik ken jullie niet eens en .....
Klopt. Waarom zouden wij ook een vreemde helpen die schijnbaar ook nog eens te lui is om te zoeken en bovendien slechte smoesjes gebruikt om zijn slechte taalgebruik goed te praten?
Dus...goed argument hoor :?
Lees de user policy en de faq nog eens en laat zien dat je zelf ook inzet toont. Het is hier niet beginnersweb... nofi

Edit: sinds de 4 dagen dat je hier geregistreerd bent heb je 7 nieuwe topics geopend, waarvan er 5 reeds weer gesloten zijn. In de sluitingsposts staan vaak tips zodat je niet onnodig nieuwe topics opent. Schijnbaar lees je daar overheen, maar met bovenstaande informatie zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen dat je iets verkeerd aan het doen bent. Of niet dan?
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:33:
[...]

ik heb die faq weldegelijk gelezen , alles wat IK persoonlijk onduidelijk vond heb ik gevraagd.
Heel goed d:)b Nu moet je hem nog begrijpen ;)

En check hoe ik het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje gebruik!

[ Voor 45% gewijzigd door SayWhatAgain! op 15-02-2007 23:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
toch heb ik hem op 4 ghz met een goed voltage--dat is lang niet zo slecht voor mij--
NomadTitan schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:24:
ik heb je verschillende tips gegeven Str1ker.

Jammer dat je er niks mee doet, LEES DE FAQ !!!

Toon je eigen inzet, dit schiet niet op wat moeten we hier nou mee ? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:28:
Ik zie dat jij havo doet dus met jou taal zal ook wel iets mis zijn hoor, waar gaat dit nu nog over. Ik ga slapen tot later.
Grote jongen :O

Verwijderd

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:29:
[...]

Klopt. Waarom zouden wij ook een vreemde helpen die schijnbaar ook nog eens te lui is om te zoeken en bovendien slechte smoesjes gebruikt om zijn slechte taalgebruik goed te praten?
Dus...goed argument hoor :?
Lees de user policy en de faq nog eens en laat zien dat je zelf ook inzet toont. Het is hier niet beginnersweb... nofi
ik heb die faq weldegelijk gelezen , alles wat IK persoonlijk onduidelijk vond heb ik gevraagd.

• bassie
Bedoel je zeker tegen mij. Je hebt gelijk ik doe havo, en ik ben niet zo goed in talen dat is ook de rede waarom ik havo doe. Maar ik probeer wel een zo net mogelijke post te maken met hoofdletters en punten.
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:30:
toch heb ik hem op 4 ghz met een goed voltage--dat is lang niet zo slecht voor mij--
[...]
Op hoeveel Vcore heb je em staan dan?

Verwijderd

100.0A
95.0W
63.4ºC

Dat is wat hij bij stresset gaat doen.
En anders kijk hier even.

http://balusc.xs4all.nl/srv/har-cpu-int-pd.php

Verwijderd

Topicstarter
stressed is 52 graden
mijn voltage is 1.288 dus dat is wel goed

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
bassie_ schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:45:
[...]

Bedoel je zeker tegen mij. Je hebt gelijk ik doe havo, en ik ben niet zo goed in talen dat is ook de rede waarom ik havo doe. Maar ik probeer wel een zo net mogelijke post te maken met hoofdletters en punten.

[...]

Op hoeveel Vcore heb je em staan dan?
dat klopt ik ben een beetje laks, maar ik doe echt wel mijn best om dit te kunnen leren

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:04 ]

Verwijderd

Prima toch, geen enkel probleem.
De temp zit onder de 63.4ºC dus zit je heel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:03:
[...]

Prima toch, geen enkel probleem.
De temp zit onder de 63.4ºC dus zit je heel goed.
ok maar is het zeker dat die speedfan wel het goede zegt,, want er zijn toch 2 verchillende temperatuur meters
Frequently Asked Questions TCO

ik wist niet wat welke nou was

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:06 ]

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:57:
[...]

whahaha srry die pwnd. Maar ff ontopic: niet te warm en niet bad voor je cpu: so dont worry

Edit: ze ware me allang voor, tis ook savonds...

[ Voor 9% gewijzigd door Janusch op 16-02-2007 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
en als mijn voeding het niet emer trekt start mijn computer toch gewoon op nieuw op en kan ik hem daarna weer lager zetten, dus als ik te weinig watts heb is dat geen ernstig probleem ( mijn voeding is SLECHT en zal niet meer veel verder gaan)

Verwijderd

Topicstarter
arieman007 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:06:
[...]

whahaha srry die pwnd. Maar ff ontopic: niet te warm en niet bad voor je cpu: so dont worry

Edit: ze ware me allang voor, tis ook savonds...
lol ik was al gaan slapen maar omdat het morgen de laatste dag voor de vakantie is hoeven we toch niks te doen=slapen we in de les wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:06:
[...]

ok maar is het zeker dat die speedfan wel het goede zegt,, want er zijn toch 2 verchillende temperatuur meters
Frequently Asked Questions TCO

ik wist niet wat welke nou was
Weet ik niet.
Ik gebruik dat niet, ben geen overklocker.

• NomadTitan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:09:
en als mijn voeding het niet emer trekt start mijn computer toch gewoon op nieuw op en kan ik hem daarna weer lager zetten, dus als ik te weinig watts heb is dat geen ernstig probleem ( mijn voeding is SLECHT en zal niet meer veel verder gaan)
Open er een topic over zou ik zeggen ;)

Maar erhm.. waarom open je niet gewoon 1 erg uitgebreid topic, je kan nog altijd vragen posten mochten die erbij komen. En geloof mij, maar een aantal van deze topics ga je een emailtje in je inbox vinden. Daar hebben we allemaal geen baat bij.

Ga dus eens de FAQ goed lezen, je kan altijd nog zoeken, je bent vast niet de enige met een Pentium D945 hier op GoT.

Verwijderd

De meeste mensen leren hun moedertaal schrijven tot wanneer ze twaalf zijn of zo. Daarna zou het wel moeten lukken. Als je beweert dat het normaal is dat je na de basisschool nog niet kan schrijven...
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:11:
[...]
toch niks te doen=slapen we in de les wel
Zo blijkt, mag je best trots op zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
welke voeding vinden jullie persoonlijk goed?

ik dacht zelf aan de enermax liberty 500 watt, dan kan je zelf de extra kabels aansluiten en heb je geen dradennetwerk mee in je kast :)

Verwijderd

Topicstarter
NomadTitan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:13:
[...]

Open er een topic over zou ik zeggen ;)

Maar erhm.. waarom open je niet gewoon 1 erg uitgebreid topic, je kan nog altijd vragen posten mochten die erbij komen. En geloof mij, maar een aantal van deze topics ga je een emailtje in je inbox vinden. Daar hebben we allemaal geen baat bij.

Ga dus eens de FAQ goed lezen, je kan altijd nog zoeken, je bent vast niet de enige met een Pentium D945 hier op GoT.
lol ik bedoel het ook maar allemaal goed tbh

• NomadTitan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:
welke voeding vinden jullie persoonlijk goed?

ik dacht zelf aan de enermax liberty 500 watt, dan kan je zelf de extra kabels aansluiten en heb je geen dradennetwerk mee in je kast :)
Ga eens in product survey neuzen, staat vast wat intressants bij ;)
Ga naar een webshop ofzo.. ga neuzen daar en zoek reviews op ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:16:
[...]

lol ik bedoel het ook maar allemaal goed tbh
Dat geloof ik best ! maar maak nou maar gewoon 1 uitgebreid topic, laat zien dat je het kunt...
Want hier schieten wij én jij niet erg mee op.
Wat heb je eraan als je straks een waarschuwing krijgt ? Jij niks, wij niks. Maar jij hebt straks te maken met ''gevolgen'' Zeg nou zelf.. als iedereen dit soort ''bagger'' post dan wordt je probleem al helemaal niet opgelost.

Dus mijn tip:
Maak een topic, veel informatie. ALLE SPECS cpu/moederbord/geheugen/videokaart/hardeschijfen/windows versie e.d.

Let een beetje op je fouten in de tekst, GoT zit vol met moraal-ridders (NOFI :P) en dit zal alleen maar meer zinloze post's opleveren. én het komt een stuk netter over.. waardoor mensen hiero eerder geneigt zijn je te helpen.

Zoek zelf dingen op google, Wat je al gevonden hebt post dat in je topic om te laten zien dat je daadwerkelijk wat hebt gedaan om je probleem op te lossen.

Volg deze wijze raad op en weldra zal jij kwaliteits topics openen, en respect verweven van de GoT-cultuur.

[ Voor 62% gewijzigd door NomadTitan op 16-02-2007 00:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
NomadTitan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:16:
[...]

Ga eens in product survey neuzen, staat vast wat intressants bij ;)
hint hint

http://www.silentpcreview.com/article279-page1.html
ok ik denk dat ik die neem , maar de 500 of 620 watt versie?
(als ik in de toekomst een nieuwe videokaart ga kopen moet hij het wel noch kunnen doen met die voeding)

is over 1 jaar de 500 watt versie och steeds goed genoeg voor wat nu een 8800gtx is ?
zo nee de 620 versie wel?

lol omg thx yori

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 00:24 ]

• NomadTitan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:17:
[...]

hint hint

(als ik in de toekomst een nieuwe videokaart ga kopen moet hij het wel noch kunnen doen met die voeding)

is over 1 jaar de 500 watt versie och steeds goed genoeg voor wat nu een 8800gtx is ?
no nee de 620 versie wel?
Heb je de review gelezen ? Ga nou eens wat doen joh |:( Iedereen geeft je raad, maar je vertikt het om de raad op te volgen :X

Áls deze voeding niet op de toekomst bereid was, dan had dat vast wel in de review gestaan.

Kwestie van lezen, toon nou eens wat inzet.. wat zijn je bevindingen ? wij tasten maar in het donker.. :X

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:17:

zo nee de 620 versie wel?
Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

Misschien dat je met bovenstaand topic iets kunt? Daarin leggen ze exact uit hoe voedingen in elkaar steken en hoe je je keuze kan maken :)

• Pietje Klaasje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 02:04
Om hier na Nederlands ook mensen wat natuurkunde bij te brengen. Het is spanning of aantal volt, nooit voltage. Dan combineer je de grootheid en de eenheid.

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-02 22:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Pietje Klaasje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:37:
Om hier na Nederlands ook mensen wat natuurkunde bij te brengen. Het is spanning of aantal volt, nooit voltage. Dan combineer je de grootheid en de eenheid.
Dat is anders gewoon correct Nederlands hoor:
vol·ta·ge (het, de ~ (v.), ~s)
1 spanning in volts

Niets mis mee.

Nope

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

str1ker: check voordat je een vraag stelt ajb of je het zelf kan beantwoorden. In dit geval dus wel ;)

Vele anderen: check nog eens het Policy mbt replies in 'slechte' topics.

Dit topic gaat dicht omdat het een zootje is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Modbreak:Toch wil ik hier nog wel even op reageren. Ik wil het gedrag wat ik in dit topic gezien heb niet meer zien door de mensen, vindt je een topic slecht, dan maak je een TR en reageer je niet. Besluit je toch te reageren, doe het dan goed onderbouwd.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.