Toon posts:

Oem versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag over oem versies, ik heb me werkelijk rot gezocht op internet. Mijn vraag luid of ik oem software op mijn laptop waarop al xp(oem) staat, Vista (oem) erbij kan zetten? Zijn er nog bepaalde dingen bij waar ik rekening me moet houden?

Al vast bedankt :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
OEM mag alleen worden verkocht bij de verkoop van een nieuw systeem of een essentieel systeemonderdeel...

We are shaping the future

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:36
Gelul, tegenwoordig is het ook als bruin doossie voor systeembouwers te krijgen. Updatejes doen het nog gewoon, voor support ben je op de systeembouwer aangewezen, in dit geval jijzelf. Aangezien niemand ooit Microsoft belt voor support kun je gewoon OEM gebruiken :)

Zet je jezelf feitelijk op hetzelfe niveau als systeembouwers als HP, Hell, de lokale computerboer etc. Mocht je support nodig hebben, google is er altijd nog :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De Baron moet wat beter zoeken, want zowel over deze vraag als zn andere topic staat voortdurend een topic bovenaan de listing van dit forum..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar maakt het niet uit of er al een oem versie xp op staat? krijg je geen problemen met dat het moederbord al iets met xp is geconfigureerd?

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27

Leejow(saait)

Blater

Alex) schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:32:
OEM mag alleen worden verkocht bij de verkoop van een nieuw systeem of een essentieel systeemonderdeel...
Nope, dit is al achterhaald. Tegenwoordig worden OEM's in bruine doosjes verkocht waar voorwaarden bij worden geleverd. De consument is dan alleen uitgesloten van verdere support ;)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
O ok, ik moet me dus beter informeren ;)

Toch maar eens kijken voor zo'n OEM-versie dan :+

We are shaping the future

Pagina: 1