Het meest waarschijnlijk is toch een cd die slecht leesbaar is. Probeer een andere cd te vinden zou ik zeggen.
Geheugen problemen kunnen eigenlijk in alle situaties wel problemen veroorzaken. Ik heb ook eens problemen gehad met installeren van XP, en ook dat bleek uiteindelijk aan het geheugen te liggen. Ik stel mij het geheugen altijd voor als een bak met allemaal geheugen blokjes waarvan er in dit geval ergens 1tje kapot is. De eerste 100 gaan goed (52% installing) en daarna komt ie bij het kapotte blokje, en gaat dan vol op zijn plaat. Echter verwacht ik dan meer een complete error/vastloper oid, dan een melding dat hij een bestand niet kan copieren. En ook hierbij geld dat het gebruik van geheugen niet gelijk staat aan de status (percentage) van de install. Dus eigenlijk gaat mijn vergelijking niet helemaal lekker op geloof ik

.
Maar goed, probeer een andere cd, run desnoods memtest86 (een programma waarmee je geheugen kan testen, zie
PMG FAQ ) Dit programma kan op een floppy/cd en is bootable.
Ik lees net je reactie over het kapotte cd-tje en het niet kapot zijn daarvan

. Dan zou ik toch denken aan je cd-rom speler. Probeer deze eens te vervangen.
[
Voor 9% gewijzigd door
bonzz.netninja op 15-02-2007 11:09
]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl