Ik heb hier een Dell dimension 9150.
Ik wil de voeding gaan vervangen om een betere grafische kaart te kunnen plaatsen.
(denk aan een 8600 ULTRA of 8800 GTS 320MB)
Nu heb ik begrepen dat mijn voeding niet echt volstaat.
Mijn huidige dell voeding is 375 watt. Dit is op 2 watt na ook wat een calculator me aanraadde op basis van mijn huidige systeem. Maar nu heb ik begrepen dat dell met zijn eigen standaarden werkt. Of dat de voeding BTX zou zijn, in ieder geval moeilijk of niet up te graden. Aangezien ik nog nooit een voeding heb vervangen kan ik hier mij zelf niet echt geoefend in noemen.
Systeem.
Processor: Intel pentium D 930# stock 3000mhz
Geheugen: 2gb dual chanel 533 mhz
Opslag: 1x s-ata 250 gb
videokaart: Nvidia Gforce 7300LE 256 mb (moet dus een 8600 ultra worden)
Moederbord: Dell dingetje.
Overig: Een G5 muis, simpel tobo'tje, draadloos internet dingetje.
Maar omdat ik blijkbaar niet in staat ben mijn voeding te veranderen leek dit mij een goede oplossing:
Thermalke Pure Power Express 250 Watt.

Hij moet dus in een 5.25 inch slot. En dan ook nog in een stopcontact.
dus als ik het goed begrijp moet dat ding dus zo:
Ok heb per ongeluk antec ipv thermalke in afbeelding gezet...

Behalve dat zo'n ding+ extra stekker uit je pc nou niet echt een sieraad is voor je computer
, heb ik liever een nieuwe voeding. Dus kan iemand mij vertellen of dit ding handig/useful is en of ik niet beter mijn voeding kan upgraden? zoja hoe...
Ik wil de voeding gaan vervangen om een betere grafische kaart te kunnen plaatsen.
(denk aan een 8600 ULTRA of 8800 GTS 320MB)
Nu heb ik begrepen dat mijn voeding niet echt volstaat.
Mijn huidige dell voeding is 375 watt. Dit is op 2 watt na ook wat een calculator me aanraadde op basis van mijn huidige systeem. Maar nu heb ik begrepen dat dell met zijn eigen standaarden werkt. Of dat de voeding BTX zou zijn, in ieder geval moeilijk of niet up te graden. Aangezien ik nog nooit een voeding heb vervangen kan ik hier mij zelf niet echt geoefend in noemen.
Systeem.
Processor: Intel pentium D 930# stock 3000mhz
Geheugen: 2gb dual chanel 533 mhz
Opslag: 1x s-ata 250 gb
videokaart: Nvidia Gforce 7300LE 256 mb (moet dus een 8600 ultra worden)
Moederbord: Dell dingetje.
Overig: Een G5 muis, simpel tobo'tje, draadloos internet dingetje.
Maar omdat ik blijkbaar niet in staat ben mijn voeding te veranderen leek dit mij een goede oplossing:
Thermalke Pure Power Express 250 Watt.

Hij moet dus in een 5.25 inch slot. En dan ook nog in een stopcontact.
dus als ik het goed begrijp moet dat ding dus zo:
Ok heb per ongeluk antec ipv thermalke in afbeelding gezet...

Behalve dat zo'n ding+ extra stekker uit je pc nou niet echt een sieraad is voor je computer
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 09:43 ]