Misschien een stomme vraag (of dichtgetikt vista gebruiker achtig) maar is er een site waar de nieuwe processors van tegenwoordig ook voorzien zijn van een vista score. Mijn huidige systeem heeft namelijk een score van 4,3 doordat mijn processor hier de grote bottleneck in is om geen eventuele 5 te kunnen halen (volgende bottleneck is mij geheugen).
Dus ik zat te denken aan een mobo/processor upgrade, maar wil er uiteraard wel van gegarandeerd zijn dat ik niet maar een paar tiende in de score omhoog ga want dat zou de investering een beetje teniet doen.
Wil namelijk wel dat supremecommander (waar de demo van nu redelijk tot matig loopt op mijn pc) het goed doet. (die raad een rating van 5 aan)
Dus ik zat te denken aan een mobo/processor upgrade, maar wil er uiteraard wel van gegarandeerd zijn dat ik niet maar een paar tiende in de score omhoog ga want dat zou de investering een beetje teniet doen.
Wil namelijk wel dat supremecommander (waar de demo van nu redelijk tot matig loopt op mijn pc) het goed doet. (die raad een rating van 5 aan)