Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke gsm past bij mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik ben pas nieuw hier als lid, maar zoek regelmatig dingen op op deze zéér nuttige site.
Echter, het enige wat ik nog niet ben tegengekomen is een topic waar je ongeveer kunt uitzoeken wat voor gsm er bij je past :o
Ik heb een nieuwe gsm nodig, ik heb wel ongeveer een idee van wat ik wil hebben maar ver kom ik er niet mee..

Eisen:
Bellen :D
SMS 8)
Bluetooth
Camera[het liefst 2mp]
Infrarood
Mp3
Uitbreidbaar geheugen d.m.v geheugenstickies
NIET te duur, MAX. 300 euro internetprijs

Dat was het zo ongeveer,, er zijn genoeg modellen maar ik kan gewoon niet kiezen ;(
Zou iemand mij hier bij willen helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 18:16 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De Nokia 6233 of 6234? Die hebben precies wat jij voor eisen heb. :) Bij een abonnement of verlenging zijn ze ook lang niet duur.

[ Voor 18% gewijzigd door AtleX op 13-02-2007 17:32 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
AtleX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:32:
De Nokia 6233 of 6234? Die hebben precies wat jij voor eisen heb. :) Bij een abonnement of verlenging zijn ze ook lang niet duur.
Zo zijn er 100 en 1 andere telefoons die de zelfde specs hebben en aan zijn eisen voldoen. Dit is zoeken naar een speld in een hooiberg, en das knap lastig. ;)

Ik raad de ts aan om even langs een winkel te lopen of op telecomvergelijker te kijken. Hierdoor kan je telefoosn uitzoeken die bij jou passen.

Succes :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

SE W810i

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, AtleX: ik heb idd naar de Nokia 6233 zitten kijken, maar ik ben gewoon niet zeker ervan of ik het ding wel lang genoeg interessant vind, want ik ben een lastige qua gsm's.

DaannO: Ik ben gewoon lastig.

Ik zat zelf alweer richting Sony Ericsson te denken, of toch nokia, maar ik heb al verscheidene nokia toestellen gehad, en tot nu toe maar 1 Sony Ericsson toestel [ w810i ] en die had ik maar een paar dagen omdat er vanalles mee fout was gegaan..

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 17:49
Nokia N95 komt binnenkort uit !! waanzinig toestel

[ Voor 41% gewijzigd door the squaler1 op 13-02-2007 18:15 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Verwijderd

Topicstarter
N95 is me nét iets te duur.. Ik heb mijn eigen startpost eff aangepast met het maximale bedrag wat het moet gaan kosten.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Welke provider heb je? Ik heb namelijk nog een Nokia N73 liggen voor het KPN netwerk

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand anders een andere gsm? Misschien iets in het rijtje van de SE Wseries, maar welke dan? De W800i heeft natuurlijk nog steeds mijn voorkeur.. Maar die is ook al zo duur..

@Slasher: Okee

[ Voor 220% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 19:31 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb je even een mail gestuurd op je live adres

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Oké, vechten jullie het dan maar even uit via email want Badboy heeft het hopelijk wel door dat een telefoon kiezen erg persoonlijk is en voor zulke persoonlijke (levens)vragen is GoT niet bedoeld!

Mijn tip: kijk op nieuwemobiel.nl; zoek de telefoons met jouw wensen en laat je verleiden door een leuk model ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.