X1950GT AGP topic

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• phusg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02-2025
Beste mensen,

Er schijnt toch een X1950GT AGP variant te komen, wat zo'n beetje neerkomt op een ondergeklokte en koelere X1950Pro. Deze kaart kan interessant zijn voor mensen die een net iets te zwakere voeding, processor of budget hebben voor de X1950Pro (zoals ik).

De Palit/Xpertvision variant is ogenschijnlijk nu al te bestellen vanuit Duitsland via http://www.hardwareschott...adeon+X1950GT+AA-195GTD52.

Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/img/07-02-01/Palit_X1950GT_Super_AGP.jpg

Ook Sapphire komt met een kaart.

Verwijderd

Mooi! Is weer goed nieuws voor de mensen die nog een mooi AGP kaartje willen hebben. Ook al vind ik het nou wel tijd dat het AGP tijdperk helemaal mag afgesloten worden ;)

Verwijderd

van mijn hadden ze deze kaart wel mogen cancellen, laat ze eerst maar eens een goede pci-e midrange kaart maken x700 en de x16XX waren zeker niet goed .

en kwa agp is de keuze al goed vind ik met de 7800gs/7600gt/x1950pro.
agp hoeft van mij niet meer verder ontwikkeld te worden, beetje verloren geld dit zit weinig markt meer in

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind het juist wel interessant dit, mits de prijs/prestatie verhouding erg gunstig is.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb vd week een x1950Pro gekocht, voor AGP. Inderdaad, AGP is dood, maar voor mensen als ik is het ideaal. Ik heb een redelijke snelle computer (P4 @ 3,6 en 2 GB DDR400 RAM), maar grafisch wilde het niet vlotten met mn oude 6600GT. Nu met deze aanschaf is het zeker zn geld waard, en kan ik alles op high spelen (nee, niet FSX ;) ).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje karige topicstart voor een "grote topic"...

Verder:
Wat maakt in vredesnaam een x1950GT AGP zo uniek dat het niet in dezelfde topic als een x1950Pro AGP besproken kan worden :?

Op clockspeed na zijn de chips identiek.

Het grote x1950Pro AGP topic is net op slot gegaan wegens vol, TS, ik zou je aanraden om even de TS daarvan (lism) te contacteren en samen een x1950Pro/GT AGP topic aan te maken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.