Toon posts:

T-Mobile web 'n' walk Internet Totaal echt onbeperkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om mijn vaste internetaansluiting de deur uit te doen en T-Mobile web 'n' walk Internet Totaal te nemen voor mijn laptop.

T-Mobile zegt zelf dat Internet Totaal geen datalimiet heeft, dus dat zou perfect zijn. Maar nu las ik ergens dat er wel degelijk een datalimiet op zit van 1GB. Geen datalimiet is wel een vereiste. Klopt het wat T-Mobile zegt en kun je echt onbeperkt internetten c.q. downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus niet PIT maar gewoon Internet Totaal. Als ik hier kijk https://www.t-mobile.nl/p...eb_je_nodig/tarieven.aspx en dan op "meer info" klik zie ik gelukkig niets over limieten.

Maar hier op GoT lees ik ergens dat er toch een datalimiet op zou zitten van 1GB. Misschien staat dat in de kleine lettertjes en laat T-Mobile die op hun site niet zien. KPN en Vodafone hanteren wel limieten zie ik op hun sites. Maar het zou dus mooi zijn als T-Mobile dat niet doet.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pocket Internet Totaal ==> PIT

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 12-02-2007 23:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
T-Mobile klantenservice geeft geen gehoor, heb hen 2 weken geleden deze vraag gemaild maar geen reactie gekregen.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat zeg ik; alles staat in dat topic...

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik dus niet.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat weet ik, maar de voorwaarden verschillen voor zover ik weet vrijwel niks...

Verwijderd

Topicstarter
Okee, daar heb ik meer aan :)

Heb door het PIT topic gezocht op onbeperkt en datalimiet maar krijg dan ook alleen antwoorden die voor PIT zijn. Over datalimiet van IT (dus voor laptop) wordt niet gerept.

Op zich wel raar dat PIT € 9,50 kost en IT € 49,50. Dan gaan ze er dus ongeveer van uit dat je met je laptop 5x zoveel data verslint als met je mobiele telefoon. Op zich denk ik wel een kloppende gdachte dat het met de laptop wat meer zal zijn. Maar voor € 49,50 heb ik echt geen zin in nog eens een rekening achteraf voor teveel dataverkeer, dat ze opeens toch met een fair use ploicy van 1 of 5GB aan komen ofzo...

Ik zal eens langsgaan in een winkel om te vragen of het echt onbeperkt is. Ik wil het graag zeker weten voordat ik weer een jaar aan iets vast zit.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 00:01 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:54:
Okee, daar heb ik meer aan :)

Heb door het PIT topic gezocht op onbeperkt en datalimiet maar krijg dan ook alleen antwoorden die voor PIT zijn. Over datalimiet van IT (dus voor laptop) wordt niet gerept.

Op zich wel raar dat PIT € 9,50 kost en IT € 49,50. Dan gaan ze er dus ongeveer van uit dat je met je laptop 5x zoveel data verslint als met je mobiele telefoon. Op zich denk ik wel een kloppende gdachte dat het met de laptop wat meer zal zijn. Maar voor € 49,50 heb ik echt geen zin in nog eens een rekening achteraf voor teveel dataverkeer, dat ze opeens toch met een fair use ploicy van 1 of 5GB aan komen ofzo...

Ik zal eens langsgaan in een winkel om te vragen of het echt onbeperkt is. Ik wil het graag zeker weten voordat ik weer een jaar aan iets vast zit.
Punt is ook dat het pocket gebeuren veel trager is... Op dezelfde bandbreedte kunnen ze dus effectief meer mensen kwijt...

De prijs is dus ongeveer vergelijkbaar...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik had geen rekening gehouden met de snelheid. T'is al vrij laat: ik ga pitten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 00:24 ]

Pagina: 1