Afijn...
niemand heeft dus echte ervaring
maar aangezien ik dus al meerdere malen met Bose zelf contact heb gehad heb ik momenteel een setje van hun gekregen om te testen en tijdelijk voor bruikleen mocht ik het dus wel aanschaffen kan dat bij hun direct.
echter vind ik dit dus een super service van ze !!!
hoefde alleen een borg te betalen.... en moet binnen 1 maand een beslissing nemen wel of niet kopen...
tevens heeft bose op dat 3-2-1 systeem patent vandaar dat je het dus nergens anders ziet....
het is tevens ook wel raar dat mensen hier een UITEGESPROKEN mening hebben over bose...
terwijl dus eigelijk zoals blijkt dus niemand ervaring ermee heeft.
en luisten in de winkel is btw absoluut niet te vergelijken met thuis achter je pc'tje en JA ik spreek NU dus echt uit ERVARING. !
maargoed.. het is tevens ook raar dat je b.v. een Bose systeem alleen maar in b.v. Mercedes, Audi's bmw's etc tegenkomt ( in de luxere pakketten denk aan amg qautro etc. )
en trouwens 1 van de BESTE acoustimass centrum's van EUROPA de HMH (heiniken Music HALL )
en daar hangt dan ook wel weer toevallig BOSE
al met al.....
bedankt voor jullie reactie's waar ik niets aan heb
maar mijn mening en nu dus mijn ervaring is die bose companion5 echt super spul en zeker waar voor ze geld ik ga deze ook zeker aanschaffen ( maar eerst nog 3 weken gratis genieten... ben je nou hollander of niet...

)
en nogmaals dat ik nu een companion 5 set van Bose in bruikleen heb vind ik echt een gruwelijke goede service... echter zeiden ze wel dat ze een uitzondering maakte...
tevens kwam een vertegewoordiger het setje zelfs nog langsbrengen...
super service !!
ps. ik heb mijn creative's lekker bij t vuilnis gezet... want daar hoort het...
zelfde als de rest...
waste of money !
kost een beetje.... maar echt het is t waard !!
( kga geen amd kopen als ik C2D kan kopen... )
maargoed... smaken verschillen...
of mensen willen het wel.. maar hebben t geld niet... dus dan maar afzeiken want dan is t leed minder?
afijn.. nogmaals BOSE COMPANION 5 is echt een AANRADER !!!
wat ook wel erg mooi is maarja dat is BOSE je hoeft je geluid niet rete hard te zetten wil je alle details horen...
of als je hem een keer goed ope draait dat je je bass moet verlage omdat anders je servies uit de kast flikkert...