Toon posts:

Externe HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren vista van mijn oc verwijderd en daarvoor in de plaats XP geinstalleerd.
Alles prima verlopen, echter mij Externe harde schijf blijkt ineens leeg te zijn?? terwijl er ruim aan 150 GB!!! data op stond! is er een manier om dit terug te krijgen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bestaat de partitie nog wel? Staat die misschien als foreign disk die eerst nog geimporteerd moet worden?

Geef eens iets meer info over hoe de disk er nu uitziet en wat je ermee hebt gedaan. Verder kun je altijd een recovery progsel pakken om te kijken of je daarmee data terug kunt krijgen.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

is het wel xp sp2? oudere xp's ondersteunen grote disks niet goed dacht ik

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Xp sp2 dus dat is het probleem niet. en ik schaam het om te zeggen maar ben vrij nieuw met pc's dus heb er weinig verstand van. dus als je kan uitleggen hoe ik kan zien of de partitie werkt, heel graag.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:02:
ik heb Xp sp2 dus dat is het probleem niet. en ik schaam het om te zeggen maar ben vrij nieuw met pc's dus heb er weinig verstand van. dus als je kan uitleggen hoe ik kan zien of de partitie werkt, heel graag.
als je rechtermuisknop doet op my computer en daar kiest voor manage dan krijg je een schermpje waar je bij de diskmanagement kunt. Hier kun je zien wat voor disks er zijn en welke partitie erop staat.

Verwijderd

Topicstarter
ja de partitie bestaat nog. status ook in orde. alleen wel voor 99% leeg. wat ik dus wat vervelender vind.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:07:
ja de partitie bestaat nog. status ook in orde. alleen wel voor 99% leeg. wat ik dus wat vervelender vind.
Dan kun je denk ik het beste met een datarecover prog aan de gang gaan. Grote kans dat je nog wel wat terug kan halen (zolang je er maar niet overheen schrijft zal dat wel lukken).

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien een naam van zo een prog? of een link? zou top zijn!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:26:
heb je misschien een naam van zo een prog? of een link? zou top zijn!
zie OM FAQ / Beleid
zelf heb ik goede ervaringen met easy recovery pro van ontrack, meerdere malen veel data mee terug kunnen krijgen.
Pagina: 1