Ik ga een systeem kopen met een Intel core 2 duo processor. Nou ben ik toch wel benieuwd naar welke goed is voor zijn prijs. Ik zal te denken aan een MSI P965 Neo F of een Asus P5B. De MSI wordt met weinig features geleverd en is het goedkoopst (daarom had ik hem gekozen) volgens mij kun je met de P5B (NIET de Deluxe versie) beter overclocken en worden er ook meer kabels bijgeleverd. Ik zoek dus een moederbord van ongeveer 110 euro die zijn geld waard is, ik zou zeggen wie wat weet brand maar los.
Gigabyte P965 DS-3
Fantastisch bord. Goed, goedkoop en super stabiel. Mijn E6300 draait op 450x7 zonder problemen 24/7 stabiel
Ik zou zeggen: Kijk eens bij de Tweakers.net Productsurvey | Socket 775 moederborden 
Daar kan je productreviews lezen en uiteindelijk zelf de keuze maken
Daar kan je productreviews lezen en uiteindelijk zelf de keuze maken
Wauw, een sig!
PMG FAQ :
Lijkt me duidelijk...Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:
* Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()