MDA Vario II via T-mobile vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

Topicstarter
Hallo,

Mijn abbo bij Orange loopt (gelukkig) af in april, ben dus bij de T-Mobile winkel geweest waar ik een MDA Vario II heb aangeschaft i.c.m. een abonnement (incl. internetten).

Nu heb ik dus al voor dat toetsel betaald en kan ik het dus eigenlijk pas gebruiken rond april, als mijn huidige nr naar T-Mobile is overgezet. Nouja, dan kan ik er pas mee bellen en internetten. Het toestal kan ik al wel aanzetten e.d.

Nu vroeg ik in de T-Mobile winkel of ze ook dan effe dat simlock konden verwijderen, dan kon ik nog even mijn Orange simkaart in de telefoon doen. Ja, dat kon wel, maar ging dan zo rond de 140 euro kosten en er ging nog tijd overheen want je moest dan een code krijgen enzovoorts. Was mij iets te duur.

Nu vroeg ik me af, of ik dit toch nog kan omzeilen, of dat ik echt nog zo'n kleine 3 maanden moet wachten voordat ik er eindelijk mee kan bellen en 'm echt gebruiken. Vraag me af of dat namelijk gewoon een kwestie zou zijn van even naar de markt en hoppa simlock eraf...? Lijkt me ook wel weer sterk.

Als iemand hier antwoord op heeft, bij deze alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Helaas, dat mag hier niet. :)
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien:

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar onofficiële methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

[ Voor 43% gewijzigd door AtleX op 09-02-2007 19:22 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

Topicstarter
woeps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 19:52

FongWan

The Stormrider ...

nee dat mag inderdaad niet, maar wat wel mag is even hier te gaan ZOEKEN & LEZEN naar gebruikerservaringen met de Vario 2

HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4

[ Voor 84% gewijzigd door FongWan op 09-02-2007 19:45 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Veel plezier met je toestel in ieder geval :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.