Unlocked TB, wel omhoog, niet omlaag?

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Hi, Ik heb net m'n TB ge-unlocked door de L1 bruggen door te verbinden, nu kan ik echter de multiplier niet omlaag zetten (ik wil 7, standaard is 7.5) Op 8 zetten gaat wel, dus het lijkt erop dat ie wel ge-unlocked is. Ik wil natuurlijk 7x133 draaien op m'n Asus A7V133 :) (7.5x133 gaat niet)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:05

Spooksel

Spooksel!

wie wil er nou weer omlaag? omhoog moet ie :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Update: schijnbaar klopt het tekeningetje in de manual niet :( Ik zette hem nl. net op 9x en hij boot met 700 MHz. Vreemd toch?

Hoezo omhoog? Ik wil op een 133 MHz bus draaien, daar is die A7V133 voor gemaakt. Ik kocht een 750 TB omdat 7.5x133 1 GHz is en dat zou moeten kunnen. Met die van mij dus niet. Dus moet ik omlaag: 7x133 (is nog steeds 930 MHz). Omlaag is dus eigenlijk omhoog in dit geval :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Ik denk dat het unlocken toch niet helemaal goed gegaan is.

Verkeerde multiplier bij een instelling is daar meestal een teken van.

Een halve multiplier zegt ook niet alles (mijn 650 duron wilde geloof ik zonder potlood ook wel op 700) probeer eens of 8,5 of 9 wil.

Zoniet gewoon eens opnieuw kleuren. Ik denk dat dat de oplossing is. Mijn v&d potloden 10 voor 2,75 of id doen het al zo'n half jaar goed.