Hillie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:53:
Kijk aan, meer info. Ik vind 20 euro niks. Zoals aangegeven, eten kost je al meer. Luxemburg is niet de goedkoopste bestemming en reken maar dat je er bij in gaat schieten. In alle bedrijven waar ik gekeken heb kunnen de consultants die op locatie zitten, ook langdurig, gewoon normaal declareren. Vaak ook bovenop een dagvergoeding.
Heb je zelf al een financieel plaatje opgesteld? Denk bijvoorbeeld ook aan iets geks als parkeren. Je krijgt je wagen, maar als je al 10 ballen per dag kwijt bent aan stalling, dan is dat wel zuur.
Ik ga in de weekends naar huis en haal dan eten op. Dus op zich kan ik daar nog wel een mouw aan passen. Maar ivm de parkeerkosten. Dat is inderdaad een probleem waaraan ik nog niet gedacht heb.
Ik ga nog eens praten met de manager, want er zitten nog een aantal gaten in deze opdracht.
Ik heb volgende vragen opgesteld :
- Ik weet niet of er de mogelijkheid is, dat mijn vrouw + huisdieren mee kunnen gaan? Mijn vrouw ziet het niet zitten om 4 à 5 dagen per week alleen achter te blijven gedurende een gans jaar. Antwoord : ?
- Appartement of Hotel? Ik veronderstel Appartement? Antwoord : Appartement
- Nu ik veronderstel dat je een laptop kan krijgen van Sogeti voor tijdens die jaaropdracht en dat er mogelijkheden zijn tot onbeperkt internetten via die laptop en/of een vaste PC op het appartement/hotel? Of blijft het internet beperkt tot de vaste werkplaats? Antwoord : Dit valt te regelen.
- Is er een extra vergoeding voorzien om een jaar lang, in Luxemburg te verblijven? Antwoord : 20€ netto/gewerkte dag
- Wordt het Appartement betaald? Inclusief Water, elektriciteit, gas? Antwoord : Ja.
- Onkostenvergoeding is eten en drinken inclusief? Of kan eten en drinken apart gedeclareerd worden?
Antwoord : ?
- Internet op eigen kosten? Of op kosten van de firma? Antwoord : ?
- Tv op appartement? Antwoord : ?
- tankkaart kan gebruikt worden in Luxemburg of alleen in België? Antwoord : ?
- Wat ivm Parkeerfaciliteiten? Is er parkeerruimte bij de klant? Krijg ik alles terugbetaald via een onkostennota? Of krijg ik 4.32€/dag standaard vergoeding hiervoor? Antwoord : ?
- Indien ik met de trein naar ginder rijd, krijg ik dan 60% korting op een abonnement zoals er in de CAO staat? Of 100%? Antwoord : ?
Ik edit deze post als ik antwoorden heb
[
Voor 46% gewijzigd door
makila op 15-10-2008 09:02
]