hoi mensen,
Ik zit met een probleem, een collega van mij kan als hij op het werk is gewoon naar iedereen
e-mailen enzo, geen probleem.
Nu was die collega toevallig vandaag op een beurs in munich, en wilde hij een mailtje versturen naar
iemand met een @hetnet.nl adres, maar hij kan deze met geen mogelijkheid versturen,
logt hij met zijn laptop in op het bedrijfsnetwerk is het geen probleem.
ten tijde van het verzenden zat hij op het beursnetwerk.
zodra hij op het werk is en zijn dock koppelt aan de laptop verstuurt hij de mail zonder problemen.
Ligt dit aan ons of is dit een probleem waar ik niks aan kan veranderen?
..................
het 2de probleem:
Bij het opstarten van de laptop gaat het goed tot het opstartgeluidje van Windows,
hij blijft dan soort van hangen, totdat je op enter duwt zodat hij doorstart.
er is verder geen venster of wat dan ook dat duidelijk maakt dat je voor de doorstart op enter moet duwen, nu heb ik in msconfig gekeken of daar e.v.t. iets instond wat het opstarten tegenhield maar heb niks kunnen vinden, een van jullie een idee?
(hoort maby niet echt bij office suite's)
Alvast bedankt voor de antwoorden
Mvg Andy
Ik zit met een probleem, een collega van mij kan als hij op het werk is gewoon naar iedereen
e-mailen enzo, geen probleem.
Nu was die collega toevallig vandaag op een beurs in munich, en wilde hij een mailtje versturen naar
iemand met een @hetnet.nl adres, maar hij kan deze met geen mogelijkheid versturen,
logt hij met zijn laptop in op het bedrijfsnetwerk is het geen probleem.
ten tijde van het verzenden zat hij op het beursnetwerk.
zodra hij op het werk is en zijn dock koppelt aan de laptop verstuurt hij de mail zonder problemen.
Ligt dit aan ons of is dit een probleem waar ik niks aan kan veranderen?
..................
het 2de probleem:
Bij het opstarten van de laptop gaat het goed tot het opstartgeluidje van Windows,
hij blijft dan soort van hangen, totdat je op enter duwt zodat hij doorstart.
er is verder geen venster of wat dan ook dat duidelijk maakt dat je voor de doorstart op enter moet duwen, nu heb ik in msconfig gekeken of daar e.v.t. iets instond wat het opstarten tegenhield maar heb niks kunnen vinden, een van jullie een idee?
(hoort maby niet echt bij office suite's)
Alvast bedankt voor de antwoorden
Mvg Andy
[ Voor 72% gewijzigd door F_J_K op 09-02-2007 09:52 . Reden: Weeralarm! Er is een windhoos gesignaleerd! ]