Misschien dat de heren moddereters deze lijst al hadden gevonden, maar voor de zekerheid post ik 'm hier ff.Op zondag 04 februari 2001 13:55 schreef Femme het volgende:
Dit zijn trouwens de meest actieve moderators:
irrelevant 5204
Femme 4792
Cookie 3192
GaMeOvEr 2493
TheGhostInc 2399
Robin van Rootseler 2194
Jaymz 2175
arjenk 2146
Decs 1826
The Jester 1645
Flipz 1627
InterCC 1622
ecteinascidin 1583
Hm, is het ook mogelijk zo'n getalletje voor mijn account te vinden? Ik zou wel eens willen weten wat ik in deze hele week dat ik al geregd ben allemaal al heb uitgevreten op moddereetgebied...
Goh, ik sta 4e... Wat een toeval.. Met mijn Karma ook al... 
Ghehehe, ik ben trots op Cookie/Testcase, die moddert veel !
Van irrelevant had ik overigens niet anders verwacht...

Ghehehe, ik ben trots op Cookie/Testcase, die moddert veel !
Van irrelevant had ik overigens niet anders verwacht...
Aannames zijn fataal.
Oh my God!!! :?Huh???
Dit..dit.. dit kan ik bijna niet geloven! Na wijlen irrelevant (hij ruste in vrede) en Femme (ik wist niet dat die überhaupt modde, gezien zijn status) ben ik dus de fanatiekste moderator? :oTsssss...
Dit terwijl ik toch veel threads laat lopen uit desinteresse of luiheid. Komt misschien omdat ik al langere tijd van de partij ben en soms wat veel modpointjes te besteden heb, dat er zo'n (hoge) totaalscore ontstaat. Gezien de postings op dit forum, dacht ik toch echt dat een aantal andere regulars driftiger bezig waren dan ik met modden en het zou me dus niet verbazen dat het niet representatief is als actuele momentopname. Irrelevant zal trots op me zijn, dat doet me deugd
.
[Aanvulling: bij nader inzien denk ik dat mijn redenatie klopt. Bijvoorbeeld, Jaymz is volgens mij nog niet zo lang aanwezig, dacht ik, maar heeft ook al een hoge score. Dus ik denk dat als je alleeen de laatste 2 maanden zou nemen, het lijstje er anders uit zou zien.]
Dit..dit.. dit kan ik bijna niet geloven! Na wijlen irrelevant (hij ruste in vrede) en Femme (ik wist niet dat die überhaupt modde, gezien zijn status) ben ik dus de fanatiekste moderator? :oTsssss...
Dit terwijl ik toch veel threads laat lopen uit desinteresse of luiheid. Komt misschien omdat ik al langere tijd van de partij ben en soms wat veel modpointjes te besteden heb, dat er zo'n (hoge) totaalscore ontstaat. Gezien de postings op dit forum, dacht ik toch echt dat een aantal andere regulars driftiger bezig waren dan ik met modden en het zou me dus niet verbazen dat het niet representatief is als actuele momentopname. Irrelevant zal trots op me zijn, dat doet me deugd
[Aanvulling: bij nader inzien denk ik dat mijn redenatie klopt. Bijvoorbeeld, Jaymz is volgens mij nog niet zo lang aanwezig, dacht ik, maar heeft ook al een hoge score. Dus ik denk dat als je alleeen de laatste 2 maanden zou nemen, het lijstje er anders uit zou zien.]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Wanneer is die telling begonnen? Na invoering van het huidige modsysteem, of tellen moderaties van voor die tijd ook mee?
Ik ben zelf na invoering van het huidige modsysteem een tijd lang niet erg actief geweest. Was niet te doen. Maar de laatste tijd wel weer wat meer, maar ook alleen maar in interessante threads. Aan de modpunten ligt het niet, die krijg ik zelden op.
Ik ben zelf na invoering van het huidige modsysteem een tijd lang niet erg actief geweest. Was niet te doen. Maar de laatste tijd wel weer wat meer, maar ook alleen maar in interessante threads. Aan de modpunten ligt het niet, die krijg ik zelden op.
Dit zijn alleen moderaties van het nieuwe modsysteem.
Verwijderd
Ik ben wel gemotiveerd, maar heb dus te weinig gemodereerd 
Whééééé, ik sta niet in het lijstje...
/me moet wat minder de forumho*r spelen en gaan modden!
Whééééé, ik sta niet in het lijstje...
/me moet wat minder de forumho*r spelen en gaan modden!
Toen ben 'k begonnen, eerder kon niet. 'K moet zeggen da'k nou niet het idee had dat ik ZO actief was. 'k vind het zelf nog wel meevallen. (waarom heb ik ergens anders uitgelegd)Op maandag 05 februari 2001 04:11 schreef Femme het volgende:
Dit zijn alleen moderaties van het nieuwe modsysteem.
[+1 informatief]
Ik probeer zoveel hoe mogelijk te modderen, maar ik heb werk, ben verantwoordelijk voor 'n afstudeerder en heb 'n collega in opleiding (dat wil zeggen, hij is bij mij in de leer). Dus...
Ik zal trouwens kijken of ik s'avonds wat meer kan modderen.
anyway, keep the good work going!
[/+1 informatief]
[-1 off-topic]
(Vandaag zou m'n 250k flusje voor DPC moeten komen
)
[/-1 off-topic]
Ik probeer zoveel hoe mogelijk te modderen, maar ik heb werk, ben verantwoordelijk voor 'n afstudeerder en heb 'n collega in opleiding (dat wil zeggen, hij is bij mij in de leer). Dus...
[/+1 informatief]
[-1 off-topic]
(Vandaag zou m'n 250k flusje voor DPC moeten komen
[/-1 off-topic]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Troost je. Je staat wel op mijn lijstje, hehehe...;)Whééééé, ik sta niet in het lijstje...
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
-1 overbodigOp maandag 05 februari 2001 09:34 schreef smeetsr het volgende:
[+1 informatief]
[/+1 informatief]
Pagina: 1