Ben ik weer een newbie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je hebt nog 221 moderator punten in je broekzak liggen.Je kunt deze gebruiken om een posting met één punt omhoog of omlaag te modereren. Het is niet mogelijk om te modereren in threads waar je zelf al gereageerd hebt. Elke individuele posting kan slechts één keer door jou beoordeeld worden.
Die lap tekst erij werd voorheen nooit weergegeven. Ik meende dat na verloop van tijd Tnet denkt dat je wel weet hoe het zit en dan is deze tekst weer weg. Toen ik dus dat Moddereter Account aanmaakte was het logischerwijs dus weer terug (onder mijn ogen dus).

Maar nu zie ik dat tekstje opeens weer: EN dat valt op :?.

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ook dat was tijdens de viermaaldaagse metamod update. Modcount en penaltyratio worden gereset. Als aantal moderaties dat je hebt gedaan lager is dan 40 dan krijg je die info te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Dus ik heb tot nu toe minder dan 40 modderaties gedaan....?

* Delerium valt door de mand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt 1583 moderaties gedaan. Alleen als de modcount voor alle users wordt gereset dan staat het dus even een minuutje op 0 voordat je record wordt geupdate en dan krijg je dus die extra message te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

* Delerium very happy with Femme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit zijn trouwens de meest actieve moderators:

irrelevant 5204
Femme 4792
Cookie 3192
GaMeOvEr 2493
TheGhostInc 2399
Robin van Rootseler 2194
Jaymz 2175
arjenk 2146
Decs 1826
The Jester 1645
Flipz 1627
InterCC 1622
ecteinascidin 1583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens een vraag :

Gaan jullie Irrelevant kunstmatig hoog houden, of laten jullie 'm eerbiedwaardig zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Boeiend lijstje trouwens :). Het zou geen kwaad ken als er een soort modpunten-verstrooing-geilheid zou gaan ontstaan.

Nu punten langer houdbaar zijn trouwens zal ik ze op de normale manier opmaken :).

[edit], JA HOOR, het zal wel weer niet. #13 ben ik. Overal en altijd ben ik de nummer 13, soms de #11, maar da's even slecht. hoe typisch ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Hmm.. kende irrelevant niet (wel veeeel over gelezen natuurlijk), maar wordt hij kunstmatig hoog gehouden.... waarom? Het is toch allang duidelijk dat zo'n beetje elke gotter er respect enzo voor heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Nu wordt Eelco niet kunstmatig hoog gehouden. Je kunt nu dus zien waarom hij zo'n indruk maakt. Hij modereerde nog meer dan de site-beheerder, dat kan je wel een pro-aktieve houding noemen (gevoel voor understatement).

Om hem kunstmatig hoog te gaan houden: ik weet het niet, daar heb ik mijn bedenkingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Het blijkt inderdaad een écht actief lid te zijn geweest B-) (wist iedereen denk ik al). Mijn bovenstaande post was natuurlijk niet kloterig bedoeld, voor het geval dat dat zo lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
is hier ook zo'n online lijstje van zoals dat ~rickjansen ding voor # gotposts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Cool, sta ik ook een keer in een lijstje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Cool, sta ik ook een keer in een lijstje
Stond jij niet in die schijtlijst dan? Ik wel :), gna. Ik sta ook vast wel bij iemand anders nog op de zwarte lijst. Lijstenmaker is een mooi, eerlijk ambacht overigens 8-). (sorry, ben een beetje melig vandaag)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Femme, kan er geen top-100 lijst komen met:
1) karma,
2) modrate (ie, hoeveel heb je gemod)
3) tweakotine
En in per dag, per week en totaal overzicht?

Weten we tenminste wie de die-hard bezoekers van T.net zijn!

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ieder lijstje die de kwaliteit van Tnet ten goede komt is er 1 die direct gemaakt moet worden. Een mod-top tien of degene met de meest +4 postingen bv.

Een karma-lijst, neuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op maandag 05 februari 2001 10:31 schreef smeetsr het volgende:
Femme, kan er geen top-100 lijst komen met:
1) karma,
2) modrate (ie, hoeveel heb je gemod)
3) tweakotine
En in per dag, per week en totaal overzicht?

Weten we tenminste wie de die-hard bezoekers van T.net zijn!
Daar is al een keer een vraag over geweest. Het verzoek werd afgewezen door ik geloof femme omdat het dan en wedstrijd zou worden om in de top 50 (was het toen) te komen ipv echt de kwaliteit te willen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Yep, klopt, hoewel ik 'n top 100 moderater lijst wel interesant zou vinden....

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
tweakotine zou ook wel mogen.

Alleen zo'n karma-hotlijst heeft de zware bezwaren tegen zich. Maar ik denk dat Femme zelf wel weet wat de kwaliteit ten goede komt en wat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Wat ik heel erg graag zou willen zien is een puntensysteem voor de reacties op GoT. Nu worden er alleen punten gegeven aan posts op t.net maar nooit op GoT.

Ik zou grag daar ook een mogelijkheid voor willen zien. Als iemand je helpt door een (werkende) oplossing te bieden, dan zou ik zo'n persoon graag willen belonen door een punt toe te kennen.

Zo'n puntensysteem kan dan ook meteen verschillende soorten mensen eruit filteren door een aantal forums uit te sluiten van de moderatie/puntensysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op maandag 05 februari 2001 11:28 schreef obsidian het volgende:
volgens mij gaan er dan wel HEEL erg veel reacties niet gemod worden.. en dan krijg je weer van dat mensen echt hun puntjes wel willen en blabla.. niet echt handig volgens mij dus.

tweakotine lijst ook niet.. dat ding is dagelijks totaal anders dus veel heb je er niet aan..
karma zou nog leuk zijn.. denk niet dat het tot ridicule postings zou leiden.. en zelfs indien dat wel is.. modderen naar -1 en je hebt er geen last meer van... user zal het ook snel genoeg leren hoe wel aan puntjes te komen (i did) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Op maandag 05 februari 2001 11:35 schreef poohbeer het volgende:

[..]

volgens mij gaan er dan wel HEEL erg veel reacties niet gemod worden.. en dan krijg je weer van dat mensen echt hun puntjes wel willen en blabla.. niet echt handig volgens mij dus.

tweakotine lijst ook niet.. dat ding is dagelijks totaal anders dus veel heb je er niet aan..
karma zou nog leuk zijn.. denk niet dat het tot ridicule postings zou leiden.. en zelfs indien dat wel is.. modderen naar -1 en je hebt er geen last meer van... user zal het ook snel genoeg leren hoe wel aan puntjes te komen (i did) ;)
Maar je hoeft ook eigenlijk alleen maar die post een punt te geven die voor jou het probleem oplost of een antwoord geeft op je vraag.

Maar idd, het zou wel goed uitgedacht moeten worden want anders word het teveel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Op maandag 05 februari 2001 05:10 schreef testcase het volgende:

[..]

Stond jij niet in die schijtlijst dan? Ik wel :), gna. Ik sta ook vast wel bij iemand anders nog op de zwarte lijst. Lijstenmaker is een mooi, eerlijk ambacht overigens 8-). (sorry, ben een beetje melig vandaag)
schijtlijst :?
Ik geloof dat ik wel weet welke zwarte lijst je bedoelt. Vlgs. mij ben ik er weer af, maar zeker kan je daar nooit van zijn >:)
Pagina: 1