Radeon vs. Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

• thefounder
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-01 11:21
Hallo Tweakers

Wie kan mij nou in normaal Nederlands uitleggen welke vgakaart nou beter is een Geforce 2(van welke maker dan ook) of een Ati Radeon. Ik bedoel hiermee alle aspecten van een kaart, 2d, 3d, dvd afspelen etc. Ik weet dat er veel reviews zijn, ik heb er ook aardig wat gelezen, maar soms gaat een review te ver door op voor mij ingewikkelde dingen. En bij de conclusie lees ik dan wie een budget kaart wil koopt dit en wie veel geld kan uitgeven moet die nemen. Ik wil graag weten welke kaart nou de beste is. Zonder al teveel moeilijke praatjes.
Dank u wel voor uw medewerking.

• thefounder
Het valt mij op dat zelfs onder tweakers een groot meningsverschil is over welke nou de beste is. Iedereen heeft het over als je dit wilt moet je die nemen en anders die andere.

Het liefst zou ik die kaarten eens een tijdje op proef willen hebben, gewoon alles doen wat ik altijd al doe en dan eens zien welke de beste is. Er zijn ook zat mensen die problemen hebben en die een dergelijke merk nooit willen, maar er zijn er ook die nooit iets anders meer willen. Wel erg veel verschil zit hier tussen. Vandaar dus ook dat een keuze tussen welke de beste is moeilijk te maken is waarschijnlijk. Daarnaast heb je de mensen die altijd zeggen wat ga je ermee doen? Maar wanneer je iets hebt wil je er vast wel meer mee gaan doen, dan je van plan was en dat vergeten een hoop.

• thefounder
Test

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

2D => Radeon
3D => Gefroce 2

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

JT

VETAK y0

2d=> radeon
3d=> radeon

De radeon heeft perfect dvd capaciteiten, is sneller dan de GF 2 in de resoluties waarin je speelt met zo'n kaart (1024x1280x32 enz.) en is ook nog is veel beter qua beeldkwaliteit, zowel in 2d als in 3d.

ultiem 3d=> geld & GF2 utra

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1