Het lijkt er op dat TomTom6 problemen geeft bij het installeren op een Ipaq hx4700 (wm5, laatste softpaq).... Bluetooth gaat namelijk uit, en is niet meer aan te zetten.
Melding:
Na een harde reset (resetknop+contacts+email) doet bluetooth het wel weer.
Ik heb daarna TomTom geinstalleerd op de SD card om te zien of dat wil werken. Weer hetzelfde probleem. Bluetooth gaat niet meer aan, na de reset. Weer een harde reset gedaan.
Omdat ik niet wou proberen om TomTom weer te installeren (ken het resultaat al), heb ik geprobeerd TomTom te draaien, vanaf de geinstalleerde locatie. Dit lukt. Nu kan ik gebruik blijven maken van TomTom zonder dat mijn bluetooth driver naar z'n grootje gaat.........
Dit is echter geen ideale oplossing omdat TomTom niet in het Today scherm staat en ik moet de file browser gebruiken om TomTom op te starten.....
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op een nettere manier op kan lossen?
Melding:
Het lijkt er op dat TomTom iets installeerd wat er voor zorgt dat de bluetooth drivers van de ipaq niet goed meer functioneren.bluetooth radio failed to turn on due to insufficient driver memory
Na een harde reset (resetknop+contacts+email) doet bluetooth het wel weer.
Ik heb daarna TomTom geinstalleerd op de SD card om te zien of dat wil werken. Weer hetzelfde probleem. Bluetooth gaat niet meer aan, na de reset. Weer een harde reset gedaan.
Omdat ik niet wou proberen om TomTom weer te installeren (ken het resultaat al), heb ik geprobeerd TomTom te draaien, vanaf de geinstalleerde locatie. Dit lukt. Nu kan ik gebruik blijven maken van TomTom zonder dat mijn bluetooth driver naar z'n grootje gaat.........
Dit is echter geen ideale oplossing omdat TomTom niet in het Today scherm staat en ik moet de file browser gebruiken om TomTom op te starten.....
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op een nettere manier op kan lossen?