[HDD] Maxtor 60Gb dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Bij een vriend van mij wordt de harddisk niet meer herkend door het BIOS. De PC start op, maar hangt tijdens autodetect van de hdd. Je kan hem dus niet meer benaderen. De schijf spint nog wel op. Zou die nog te redden zijn met de invries methode?

Ander punt, er moet een nieuwe schijf in de computer. Het is een Packard Bell (NEC) iExtreme, P4 2 Ghz. Zou daar een schijf groter dan 140Gb in herkend worden?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:06

Coldcat

HODL

1: druk een paar keer op reset of trek de stekker uit het stopcontact, grote kans dat het probleem over is.

2: geen probleem, kan makkelijk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Ad.1: Helaas, stekker eruit (zelfs van de HDD tijdens booten) helpt niet. De schijf blijft onherkenbaar.
Ad.2: We zullen het vanavond zien, er is een nieuwe 250Gb schijf onderweg.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Bij een vriend van mij wordt de harddisk niet meer herkend door het BIOS. De PC start op, maar hangt tijdens autodetect van de hdd. Je kan hem dus niet meer benaderen. De schijf spint nog wel op. Zou die nog te redden zijn met de invries methode?
Neem eens OM FAQ / Beleid » ]Hoe krijg ik verloren gegane data terug? door :)
Ander punt, er moet een nieuwe schijf in de computer. Het is een Packard Bell (NEC) iExtreme, P4 2 Ghz. Zou daar een schijf groter dan 140Gb in herkend worden?
Neem eens OM FAQ / Beleid » Wat is de grootste HDD die ik in mijn PC kan doen? door :)

Sja, weer een typisch geval van een topic waarbij vooraf overduidelijk geen (of iig waardeloos) research is gepleegd. Neem eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT ;)

Dit topic is gesloten.