Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
dit heb ik ook gehad, welke versie van vista gebruik je?
en is dit met elk programma?
bij mij werd het steeds erger,.
en is dit met elk programma?
bij mij werd het steeds erger,.
Heb UAC pas net uitgeschakeld dus nog niet echt veel geinstalleerd daarna, laat het wel weten
Mijn versie is Windows Vista Business, staat verder geen nummer bij ofzo...waar zou ik dit eventueel terug kunnen vinden.
Mijn versie is Windows Vista Business, staat verder geen nummer bij ofzo...waar zou ik dit eventueel terug kunnen vinden.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Dit probleem doet zich bij mij ook voor nadat ik UAC heb disabled. Geen rechten op een of andere temp folder bij de installatie van adobe reader 8.
Volgens mij wordt de temp dir bedoeld in je profiel. Als je namelijk "show hidden files and directory's" aanzet dan kan je ook bepaalde shortcuts in je profiel niet openen, krijg je ook een access denied.
Ik gebruik Vista Business NL
Volgens mij wordt de temp dir bedoeld in je profiel. Als je namelijk "show hidden files and directory's" aanzet dan kan je ook bepaalde shortcuts in je profiel niet openen, krijg je ook een access denied.
Ik gebruik Vista Business NL
Kick! Kwam hetzelfde probleem tegen toen ik Adobe Reader 8 wilde installeren. Anyone?
Nederlander in België
Heb ik gezien. Maar dat vind ik eigenlijk geen oplossingen... Het zijn meer work-arounds
Nederlander in België
Rechtermuisknop > Als administator uitvoeren werkt ook niet? Of eventueel UAC aanzetten om het te installeren en daarna weer uit, geeft Reader dan ook nog een error (is ook wel een workarround, maargoed)?
Ik begrijp absoluut die policy niet ....
UAC uit en als admin ingelogd ... why the hell kan ik dan access denied krijgen op een folder die ook nog eens in mn eigen usermap staat
UAC uit en als admin ingelogd ... why the hell kan ik dan access denied krijgen op een folder die ook nog eens in mn eigen usermap staat
Nou inderdaad wat een achterlijke regel weer van MS....
Ook al ben je Domain Admin... wtf... misschien toch maar over op apple
Ook al ben je Domain Admin... wtf... misschien toch maar over op apple
De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
Ook dat antwoord staat op de site van Adobe:SideShow schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:39:
Ik begrijp absoluut die policy niet ....
UAC uit en als admin ingelogd ... why the hell kan ik dan access denied krijgen op een folder die ook nog eens in mn eigen usermap staat![]()
![]()
En Deny-regels gaan nog altijd voor de Allow regels. Dus ook al heb je Admin rechten die het wel toestaan, als er ook maar 1 melding is die het niet toestaat dan krijgt deze melding voorrang en kan je de mappen dus niet in.Background information
On Vista, with User Account Control disabled, there is no write and execute access to the %TEMP% folder.
Oplossing is dus na dat je UAC hebt uitgeschakeld de rechten op je profiel aanpassen naar Allow Full Control (Volledig beheer toekennen) en dat ook laten gelden voor alle onderliggen de mappen. Hierdoor zouden je file-permissies op alle mappen moeten worden gereset.
[ Voor 35% gewijzigd door Clueless op 05-03-2007 09:43 ]
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Gatver! Stink Vista! had er ook last van, work around werkte gelukkig, maar ze zijn niet goed snik bij MS.
Dat UAC is te betuttelend, ga snel weer terug naar XP Pro!
Dat UAC is te betuttelend, ga snel weer terug naar XP Pro!
Pagina: 1