Levertijd Apple producten Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) zo, de rekening is binnen gekomen vandaag, nu mijn mac zelf nog (hopelijk maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik geluk met m'n MacBook (standaard, 2.16 GHz):
Vandaag besteld, morgen in huis (volgens de Apple Order Status) !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Eindelijk een update :P

verwachte verzenddatum: 1 juni
verwachte levertijd: 11/12juni :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

Ik heb zaterdag mijn mac besteld:

31ste verzenddatum

Verwachte levertijd: 7/8 Juni. :?

worden ze per schip uit china gehaald ofzo? :X

[ Voor 21% gewijzigd door Daklem op 29-05-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Dan heb je er waarschijnlijk spullen als een kabeltje bijbesteld , dat duurt het inderdaad langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:
worden ze per schip uit china gehaald ofzo? :X
Bijna, maar ze doen er nogal eens lang over om op het vliegtuig te geraken en TNT is ook niet van de snelste. Ze maken hem ook nog eerst voor je eer ze hem kunnen verzenden.
Maar het goede nieuws is dat die Estimated delivery van Apple nogal optimistisch is. Het wijkt enkele dagen af. Ik heb hem uiteindelijk 5 of 6 dagen vroeger gekregen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

carfreak02 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:05:
Dan heb je er waarschijnlijk spullen als een kabeltje bijbesteld , dat duurt het inderdaad langer.
klopt, een mini dvi -> dvi kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Dat verklaart het dus.

Als je alleen de Macbook zou bestellen , heb je hem de dag later . Op werkdagen dan wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

carfreak02 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:09:
Dat verklaart het dus.

Als je alleen de Macbook zou bestellen , heb je hem de dag later . Op werkdagen dan wel natuurlijk.
Eigenlijk raar. want dat is gewoon een kant en klaar product. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Zit met hetzelfde probleem...

Hmm had ik voor die 2€ verschil misschien beter t kabeltje los kunnen halen/bestellen nu is hij er pas op 11 juni (wel met de WWDC :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Mijn macbook is verzonden gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week donderdag avond (17 mei) mijn macbook pro (15.4" standaard config) bestelt bij Machouse.. geld was meteen overgeschreven (via iDeal) en vrijdag kunnen ze dan pas mijn order in behandeling nemen..maar het geld zal dan al binnen zijn lijkt me..

Ik heb nog steeds niets gehoord.. en je hebt daar ook geen tracker achtig iets, dus ik weet helemaal niets.. wel heb ik er een keyboard en een muis bij bestelt maar dat zijn standaard dingen natuurlijk..

Moet ik "met het grootste Apple magazijn van Nederland kunnen wij snel leveren" met een korrel zout nemen en geduldig wachten of wordt het toch tijd om aan de bel te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wordt er iets verstuurd...Alleen het gewicht vind ik wat teleurstellend... Geen MBP??? :'(

IEC Job Ref XXXXXXXX Consignor APPLE SALES INTERNATIONAL
C/O FLEXTRONICS LOGISTICS B.V.
SPURKTERWEG 81
5804 AP VENRAY THE NETHERLANDS NETHERLANDS
Date 31MAY07
Pieces 1
Gross Weight 0.31
HAWB Consignee Not Shown for Security Reasons
To view please log into
IEC On-line

MAWB XXXXXXXX
Current Status PALLET CLOSED
Due Date
Shp Ref XXXXXXXX

Tracking Details Multi-Delivery DetailsDate Time Status Comment
31MAY07 05:45 JOB CREATED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En om nog even terug te komen op mijn posting over mijn bestelling: zojuist afgeleverd:P precies 10 werkdagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:03:
En om nog even terug te komen op mijn posting over mijn bestelling: zojuist afgeleverd:P precies 10 werkdagen later.
Veel plezier ermee.

Ik ben nog aan het wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:09:
[...]

Veel plezier ermee.

Ik ben nog aan het wachten :P
Ik ook ;).. voorlopig nog op mijn werk.. een dag duurt ineens erg lang :D

Jij ook bij Machouse bestelt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:27:
[...]
Jij ook bij Machouse bestelt toevallig?
Ik heb hem gewoon op de apple site besteld. Hij is nu onderweg naar mijn huis volgens de laatste info op apple.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 12-09 13:03
Doet bij meer mensen de apecode website het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.apecode.com/appletrack/
werkt niet. Ik krijg een time-out. Is de site soms veranderd van adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Daklem schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:50:
[...]

Ik heb hem gewoon op de apple site besteld. Hij is nu onderweg naar mijn huis volgens de laatste info op apple.com :)
Toch niet. Nu staat de levering weer op 4 juni. :/ maar de garantiebon is al wel gisteren aangekomen. zucht! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag factuur binnen gekregen. maar nog steeds geen tracking nummer te zien op apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:04:
Heb vandaag factuur binnen gekregen. maar nog steeds geen tracking nummer te zien op apple.com
bij mij wel, maar de "assigned Courier" TNT herkent het track&trace nummer niet die er bij mij bij staat. 8)7 |:(

ohja, de factuur heb ik ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een update op apple site: verwachte leverdatum 6 juni. dit was 12 juni. ik heb alleen geen tnt als Assigned Carrier maar nl distribution center.. vreemd... kan dus niet op de site van tnt kijken maar weet niet waar ik dan wel moet kijken. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met het online bestellen van een foto boek via iPhoto? Ik heb zondag een boek bestelt en vraag me af wanneer ik die kan verwachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Laatst online: 29-07 01:10
stef-o schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:14:
Eindelijk een update :P

verwachte verzenddatum: 1 juni
verwachte levertijd: 11/12juni :(
Zeur niet man, ik zit al maanden op een order te wachten.
Betreft enkel een keyboard, muis en tas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik MBP vandaag. Hij ligt bij TNT in Arnhem bij mij om de hoek. Het is werkelijk maar 1 kilometer hier vandaan.... ik ruik hem al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Laatst online: 12-08 00:24
baquelappe schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:58:
[...]

Zeur niet man, ik zit al maanden op een order te wachten.
Betreft enkel een keyboard, muis en tas. :+
hehe :P ik mag wel zeuren als je nagaat dat de bestelling geplaatst is op 8mei :P

De bestelling wordt vandaag geleverd... zit met smart te wachten op een TNT busje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 06:53:
Als het goed is krijg ik MBP vandaag. Hij ligt bij TNT in Arnhem bij mij om de hoek. Het is werkelijk maar 1 kilometer hier vandaan.... ik ruik hem al...
Om dan gelijk weer terug te sturen voor een nieuw model?

Vandaag mijn MBP besteld, 5 dagen verzendtijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nieuwste macbook pro besteld!
05-06 besteld, en betaald.
3 werkdagen leverklaar, maar volgensmij is dat al naar 5 geworden. In ieder geval staat er 11juni leverklaar nu, en shipment 19/20 juni. Zal er dus om hangen of volgende week vrijdag, of na dat weekend dan.

@hierboven, 5 dagen levertijd of leverklaar is wel wat anders he :p, Ik heb wel geleerd goed te lezen. Niet denken dat die na 5 dagen op de mat valt.

@Ja je hebt dus nu een oudere macbook pro? ik dacht omdat je order opeens langer duurde dat apple dacht, o wacht maar even dan sturen we je gelijk die nieuwste. Of heb je nu die nieuwste?

Jammer dat apecode kapoet is, blijft leuk zo wachten op je spullen.
Ook best erg dat er hier een topic voor is voor al die zielige zielen die niet kunnen wachten,.. ja zoals ik dan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een nieuwe MBP (2.2, stock) in de bestelling. Besteld lang geleden, maar betaald op 5 juni en geaccepteerd op 6 juni 's ochtends. Datum van uitlevering op of voor de 11e, datum van levering op of voor de 14e/15e.

Can't wait. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Heb de nieuwe MBP (2.2GHz) gisteren (7 juni) besteld en betaald. Betaling moet nog aankomen bij Apple en de voorspelling voor verzendklaar is 3 dagen, ik verwacht dat de betaling maandag geaccepteerd word.

Wanneer hij geleverd wordt, of tussentijdse statussen zal ik hier neerzetten.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBP2.2/standaard
Mijn verwachte leverdatum is nu verdwenen:

Besteldatum: Jun 6, 2007 om 08:38 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 15 Jun, 2007
Verwachte leverdatum:

was eerst 25-26 juni, mag wel wat eerder worden.
Ik had er een sleeve bij besteld, dus verzend methode was Merge in Transit, beetje jammer dat de verzending daardoor vetraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik kan niet wachten op mijn MBP :9 Maar waarom moeten ze hem zo nodig via Arnhem sturen. De europese hub van TNT is in Luik en ze vliegen meermaals per week op Shangai. Niet logisch toch ... Denken jullie dat ik hem morgen in Grimbergen (Nabij Brussel) mag verwachten?

ophaaldatum 07 jun 2007
bestemming Grimbergen
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
11 jun 2007 16:30 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
11 jun 2007 16:30 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
11 jun 2007 16:00 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
07 jun 2007 20:23 Shanghai Shipped From Originating Depot
07 jun 2007 16:05 Shanghai Consignment Received At Transit Point
07 jun 2007 14:06 Shanghai Consignment Picked Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Mijn bestelstatus staat nog steeds op Wordt beoordeeld. Betekend dit dat ze nog op de overschrijving zijn aan het wachten? Er staat ook Maatwerkoptie bij de bestelling omdat ik een HDD upgrade heb gevraagd. Kan dit vertraging met zich meebrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zoeken jullie nou precies die data op, zoals twee posts hierboven?

Ik probeer het op de apple site te vinden, daar staat niets. Als ik vervolgens bij bijvoorbeeld TNT ga kijken (die de carrier van mijn pakketje is) en ik vul daar de code in dan zegt hij dat er niets gevonden wordt.
Apecode zegt ook niets, en de andere in link in de startpost zegt me niets, heb ik niet voldoende info voor.

MIjn bestelling is op 9 juni verzonden, dan zou er inmiddels toch wel wat informatie moeten zijn over de zending (zowel op de apple site als bij de TNT?)

Ben benieuwd of iemand hier er misschien ervaring mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvl
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:09:
Waar zoeken jullie nou precies die data op, zoals twee posts hierboven?

Ik probeer het op de apple site te vinden, daar staat niets. Als ik vervolgens bij bijvoorbeeld TNT ga kijken (die de carrier van mijn pakketje is) en ik vul daar de code in dan zegt hij dat er niets gevonden wordt.
Apecode zegt ook niets, en de andere in link in de startpost zegt me niets, heb ik niet voldoende info voor.

MIjn bestelling is op 9 juni verzonden, dan zou er inmiddels toch wel wat informatie moeten zijn over de zending (zowel op de apple site als bij de TNT?)

Ben benieuwd of iemand hier er misschien ervaring mee heeft...
Je gaat eerst kijken in de Apple Store bij bestelstatus. Daar staat aangegeven welke koerier toegewezen is. Bij mij was dat TNT. Met je webbestelnummer als referentie kan je de track & trace van TNT gebruiken.
http://www.tnt.com/webtra...ntry=NL&genericSiteIdent=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had ik het dus inderdaad toch goed geprobeerd... Het rare is dus wel, zaterag heb ik een bevestiging gekregen dat het product shipped is.
Dit staat er in de e-mail:
Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd. Deze e-mail bevat uw referentienummer (het webbestelnummer)
Echter bij mijn Apple order online staat:
In Transit to Customer - Shipment on Schedule
Zouden ze er zo lang over doen voordat er informatie bij de TNT beschikbaar is over de verzending van deze order? Aan de hand van de tekst die online staat bij mijn apple bestelling zou het te verwachten zijn dat de doos nog niet mee is gegaan vanuit het centrum daar naar mij toe.

Jullie nog ideeen? Ik zal morgen in ieder geval nog even bellen hoe Apple NL hier over denkt.

Mijn inziens trouwens slechte berichtgeving voor een apparaat van 1750 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld. Blijkbaar zal hij vrijdag wel geleverd worden, maar wordt hij donderdag pas zichtbaar in de TNT tracker... Ik ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvl
koenvl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:01:
Ik kan niet wachten op mijn MBP :9 Maar waarom moeten ze hem zo nodig via Arnhem sturen. De europese hub van TNT is in Luik en ze vliegen meermaals per week op Shangai. Niet logisch toch ... Denken jullie dat ik hem morgen in Grimbergen (Nabij Brussel) mag verwachten?

ophaaldatum 07 jun 2007
bestemming Grimbergen
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
11 jun 2007 16:30 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
11 jun 2007 16:30 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
11 jun 2007 16:00 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
07 jun 2007 20:23 Shanghai Shipped From Originating Depot
07 jun 2007 16:05 Shanghai Consignment Received At Transit Point
07 jun 2007 14:06 Shanghai Consignment Picked Up
Hij is een half uurtje geleden afgeleverd en het is een pareltje natuurlijk. Even samenvatten:
  1. woensdag 6 juni: bestelling standaard config
  2. donderdag 7 juni: verzonden vanuit Shangai, China
  3. dinsdag 12 juni: levering in Grimbergen, België
Afhandeling in 4 kantoordagen, das niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koenvl schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:19:
[...]

Hij is een half uurtje geleden afgeleverd en het is een pareltje natuurlijk. Even samenvatten:
  1. woensdag 6 juni: bestelling standaard config
  2. donderdag 7 juni: verzonden vanuit Shangai, China
  3. dinsdag 12 juni: levering in Grimbergen, België
Afhandeling in 4 kantoordagen, das niet slecht!
edit:
Ik kan het nu wel opzoeken, nu maar hopen dat ze voorzichtig zijn met mijn pakketje ;)

Heb jij vanaf het begin je zending kunnen traceren? Tegen mij is zojuist dus verteld dat het pas kan als TNT of de transporteur hem heeft kan...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Dezemorgen een mailtje gekregen voor betaling bevestiging (in het Frans :N foei Apple!). De verwachte verzenddatum is 15 juni, leverdatum 21-22 juni. Ik kijk er al naar uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn nieuwe Apple Macbook Pro binnen gekregen.

Heb hem op 5 juni besteld, nu dus binnen. Geen idee of het een record is, vast niet... maar dat boeit verder niet. Het is een pracht apparaat!.

Moet nog wel even wennen aan het LED scherm, ben nog even de ideale positie voor mijn scherm aan het vinden. Op dit moment lijkt het net alsof hij op sommige punten feller is als op andere punten. Maar dat heeft niet anders te maken met de zitpositie. Zal misschien ook nog wel iets te kritisch zijn op dit moment.

Verder is ie heerlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 5 juni een 2.4 met 7200 rpm 15inch mbp besteld en 6 juni betaald. Verwachte lever datum is 12 Juli! Verder vandaar ook nog 4 gb kingston speciaal mac geheugen besteld bij mail a mac.

Daar hebben we V&A voor.

[ Voor 31% gewijzigd door Daedalus op 13-06-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik ben nog aan het wachten op m'n MBP. Het vreemde is wel dat de delivery date is veranderd van 15-6 naar 13-6, vandaag dus, maar dat hij nu ineens vertraagd is. Nouja, dat lijkt me duidelijk want heb vandaag wel een TPG bus gezien, maar reed helaas langs mijn deur. Mja, morgen weer een nieuwe kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

MBP 17" 1920 + 7200rpm schijf

Besteld op 7 juni
Bevestiging op 8 juni
Verzonden op 13 juli :/

Nog niet hier.. ik hoop op morgen.. maar estimation staat op de 21ste.. ook nog geen tracker nummer ofzo op de orderpage..

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
miekd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:32:
MBP 17" 1920 + 7200rpm schijf

Besteld op 7 juni
Bevestiging op 8 juni
Verzonden op 13 juli :/

Nog niet hier.. ik hoop op morgen.. maar estimation staat op de 21ste.. ook nog geen tracker nummer ofzo op de orderpage..
China is een eind weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Dat zal best :P Alleen ik heb al logistiek snellere diensten meegemaakt..

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
Ok, word of advice voor de mensen die de TNT Express tracker website gebruiken: deze kun je met een flinke korrel zout nemen. Gisteren gaf hij bij aan:

"12 jun 2007 09:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems".

Verder geen updates. OK, er staat 'potential', maar ik ga er dus vanuit dat het nog wel even kan duren. Echter, vanmiddag vind ik een briefje op de deurmat dat de TNT bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren... Het ergste is dan nog, dat ik gewoon thuis was, maar de deurbel niet heb gehoord |:( Gelukkig is hij er morgen dan sowieso, maar ben toch niet helemaal blij met het tracken van het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Gisterenmiddag omstreeks 13.00 uur een iPod shuffle (met naam gegraveerd) besteld via internet bij de Apple Store; met creditcard betaald.

Vanochtend om 10.30 uur afgeleverd _/-\o_

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Is het normaal dat er op de Apple website ineens geen leverdatum meer wordt aangegeven (hier stond oorspronkelijk 21 of 22 juni)? verzenddatum staat nog steeds op 15 juni (morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bartjeee schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:15:
Heeft er iemand ervaring met het online bestellen van een foto boek via iPhoto? Ik heb zondag een boek bestelt en vraag me af wanneer ik die kan verwachtten.
Gister is het boek aangekomen, is dus ongeveer twee weken onderweg. Wel echt een aanrader trouwens om vanuit iPhoto zo'n boek te printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
manzana schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:18:
Ok, word of advice voor de mensen die de TNT Express tracker website gebruiken: deze kun je met een flinke korrel zout nemen. Gisteren gaf hij bij aan:

"12 jun 2007 09:00 Pudong International Airport Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems".

Verder geen updates. OK, er staat 'potential', maar ik ga er dus vanuit dat het nog wel even kan duren. Echter, vanmiddag vind ik een briefje op de deurmat dat de TNT bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren... Het ergste is dan nog, dat ik gewoon thuis was, maar de deurbel niet heb gehoord |:( Gelukkig is hij er morgen dan sowieso, maar ben toch niet helemaal blij met het tracken van het pakket.
Update: zojuist is de bezorger langsgeweest. "Eindelijk!", dacht ik. Des te groter was de anti-climax toen ik zag dat de doos kleiner dan een MBP was. Het blijkt dan ook de developer kit te zijn die ik anderhalve maand geleden besteld heb... :/ Er is dan toch nog één meevallertje en dat is dat de tracker nu weergeeft:

15 jun 2007 11:36 Arnhem Out For Delivery
15 jun 2007 07:36 Zwolle Import Received
14 jun 2007 17:39 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Mijn bestelling is zojuist verzonden. Waar kan ik de verzending volgen? Verzendmethode is: Snelle verzending (EMEA).

Update: Leverdatum staat nu op 19 juni :+ Nu maar hopen dat dit klopt... :)

offtopic:
Ik krijg al mijn mails in het frans, is er een manier om dit op nederlands te zetten? met frans ben ik echt niet blij

[ Voor 30% gewijzigd door Hobbles op 15-06-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
Eindelijk de laatste update :) De MBP is vandaag toch nog binnengekomen! Dus even een korte overview van de gang van zaken:

5-6: telefonisch de bestelling geplaatst (wegens ADC) en betaling via Postbank overgemaakt
7-6: betaling binnen bij Apple
9-6: MBP verzonden vanuit Shanghai
15-6: MBP afgeleverd in Groningen

Ohja, ook wel handig om te weten: het gaat om een MBP 2,2 stock, mat scherm.

@Hobbles: zie topicstart voor verschillende mogelijkheden

[ Voor 17% gewijzigd door manzana op 15-06-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er wat niet klopt ik heb de volgende mbp besteld
2.4ghz 15inch 7200rpm hdd 15inch engels tobo 2gb

Besteld via de apple online store op 5 juni
Betaald via internet banking op 8 juni

Verder nog nix van gehoord, normaal krijg je een mailje als ze het geld hebben maar dat hebbik nog niet gehad. Op moment van dit schrijven is het vrijdag avond 15 juni... Volgende week maandag maar eens even met de apple store telefoneren. Ik heb alle gegevens goed ingevuld dat hebbik nu denk ik al 5x gechecked....

Volgens de faq vd store kan een bankoverwijzing 3 tot 5 dagen duren... dat zou dan max tot 13 juni moeten zijn dat ik iets terug hoor van apple... vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBP2.2 stock mat besteld, 6 juni, 8 juni betaald, 9 juni verzonden, 14 juni in nederland om te mergen met een sleeve, 15 juni savonds overgedragen aan TNT.

Bezorgt TNT ook zaterdag's apple post? of moest apple weer bezuinigen om dit niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:59:
MBP2.2 stock mat besteld, 6 juni, 8 juni betaald, 9 juni verzonden, 14 juni in nederland om te mergen met een sleeve, 15 juni savonds overgedragen aan TNT.

Bezorgt TNT ook zaterdag's apple post? of moest apple weer bezuinigen om dit niet te doen?
Ga maar gewoon uit van maandag.. dan valt het altijd mee als hij toch morgen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
Eswip schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:48:
[...]

Ga maar gewoon uit van maandag.. dan valt het altijd mee als hij toch morgen komt :P
Ik denk dat dat toch wel _de_ tip is voor lezers van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:50:

Verder nog nix van gehoord, normaal krijg je een mailje als ze het geld hebben maar dat hebbik nog niet gehad. Op moment van dit schrijven is het vrijdag avond 15 juni... Volgende week maandag maar eens even met de apple store telefoneren. Ik heb alle gegevens goed ingevuld dat hebbik nu denk ik al 5x gechecked....

Volgens de faq vd store kan een bankoverwijzing 3 tot 5 dagen duren... dat zou dan max tot 13 juni moeten zijn dat ik iets terug hoor van apple... vaag....
Al je bankafschrift gechecked of je overdracht niet gebounced is (wegens verkeerde naam ofzo)?

Daarnaast gewoon ff de store bellen, die kunnen je zeggen of er een confirm is of niet. Ik heb de store totaal iets van 7 keer gebeld.. 1 keer voor offerte met ADC korting, 2 keer met vragen over die offerte, 1 keer confirmen van de offerte, 1 keer checken of betaling was aangekomen, en 1 om te vragen wanneer ik m kon verwachten.

Achja :')

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Iemand enig idee welke levertijd er op een mac pro bto (andere videokaart) zit? Ik heb nu een bestelling open staan bij een lokale apple shop maar er is een totaal gebrek aan data over de status (2 weken nu)

Volgende keer iig via de online store, track & trace is toch wel wat makkelijker.

//edit: nu binnen, exact 3 weken na aanschaf :S

[ Voor 9% gewijzigd door blouweKip op 22-06-2007 00:11 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Heb een mbp 2,4ghz besteld met qwerty keyboard (in belgie)

Date d'expédition estimée:25 Jun, 2007.
Délai estimé de livraison :29 Jun, 2007 - 02 Jul, 2007.

mjin betaling hebben ze vanmorgend ontvangen, vorige donderdag overgeschreven, hopelijk is hij er toch wat vroeger, stiekem hoop ik op volgende week maandag anders ben ik de rest van de week niet thuis en wil em nu al ;)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Wat maken ze er een ritje van voor de levering:

19 jun 2007 09:19 Liege Out For Delivery
19 jun 2007 07:58 Liege Import Received
19 jun 2007 04:30 Brussels Hub Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 22:05 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 21:59 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
15 jun 2007 21:34 Shanghai Shipped From Originating Depot
15 jun 2007 12:16 Shanghai Consignment Received At Transit Point
15 jun 2007 08:55 Shanghai Consignment Picked Up

En dat voor naar Belgisch Limburg te verzenden... Betekend in ieder geval dat ik vanmiddag ergens mijn pakketje mag verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

euh.. Mijne hangt nu bij Kuhne en Nagel ofzo..

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik had een nieuwe adapter besteld voor m'n powerbook en een nieuw muisje, 14e betaald met CC, jammer genoeg pas de 15e verzonden. Gister niks gekregen en ik keek net op de tracking site van UPS stond er dat het niet afgeleverd kon worden en dat ze het opnieuw gaan proberen. :+

Beetje raar want er was gister heel de dag iemand thuis... Hopelijk vandaag dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
En mijn Macbook Pro is aangekomen! 15e verzonden, dezemorgen aangekomen. Geweldig ding tot nog toe! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 jun 2007 16:20 Consignment In Warehouse
21 jun 2007 14:55 Routing Error
21 jun 2007 10:26 Out For Delivery
21 jun 2007 06:55 Import Received
20 jun 2007 19:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 23:34 Shanghai Shipped From Originating Depot
18 jun 2007 11:40 Shanghai Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 09:22 Shanghai Consignment Picked Up

.... sjonge jonge en ik maar wachten vandaag op me MBP. Is er een routing error :?

ik wil me MBP nu! :P

Edit: Binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:29:
21 jun 2007 16:20 Consignment In Warehouse
21 jun 2007 14:55 Routing Error
21 jun 2007 10:26 Out For Delivery
21 jun 2007 06:55 Import Received
20 jun 2007 19:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 23:34 Shanghai Shipped From Originating Depot
18 jun 2007 11:40 Shanghai Consignment Received At Transit Point
18 jun 2007 09:22 Shanghai Consignment Picked Up
Waar vind ik ergens die informatie. Het enige wat ik zie:

Shipped to BUDEL, NL 21 Jun 2007
Estimated Delivery Date 03 Jul 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 22 Jun 2007
Signed By

beetje vaag :? Of doe ik iets fout.....

EDIT: sorry, beetje dom.......

22 jun 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai
22 jun 07 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai
21 jun 07 30 63 handover at supplier Apple Shanghai
21 jun 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai
21 jun 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai

dus nog even wachten :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:20:
Waar vind ik ergens die informatie. Het enige wat ik zie:

Shipped to BUDEL, NL 21 Jun 2007
Estimated Delivery Date 03 Jul 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 22 Jun 2007
Signed By

beetje vaag :? Of doe ik iets fout.....

EDIT: sorry, beetje dom.......
sorry, even dom....

maar ik vind het ook niet :'(

Shipped to LEMBEEK / HALLE, BE 18 Jun 2007
Estimated Delivery Date 30 Jun 2007 (Subject to change)
Signed By

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:42:
[...]

sorry, even dom....

maar ik vind het ook niet :'(

Shipped to LEMBEEK / HALLE, BE 18 Jun 2007
Estimated Delivery Date 30 Jun 2007 (Subject to change)
Signed By
Lees even de eerste post van dit forum door. Daar staan een aantal linkjes in. Daar je code invoeren en dan weet je precies waar hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merci |:(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:59:

En is hij op zaterdag bezorgd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:50:

Ehm, de levertijd van een 15" met 7200 rpm schijf is minstens 5-6 weken. Ik denk dat dat de reden is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Macbook woensdag (20-06-07) bestelt maar ik heb er extra werkgeheugen in laten zetten. De hele procedure zou dus 3 dagen gaan duren. Tot op heden nog niets vernomen van mijn Macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Hoe zit het nou met TNT en Flextronics? Mijn carrier tracking number werkt idd bij Flextronics maar niet bij TNT? Betekent dit dat hij door Flextronics nog niet aan TNT is overgegeven? Of betekent dit dat flextronics straks met een busje voor de deur staat. Men heeft hem namelijk vrijdag van Apple gekregen. Is er iemand die meer informatie over dit proces heeft?

edit: zojuist maar even met Apple gebeld, de order is idd al in nederland en volgens hem zou hij vandaag aan TNT of UPS worden overhandigd en dan heb ik morgen me MBP :9

[ Voor 19% gewijzigd door Xiqum op 25-06-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen macbookje in huis!Het wachten duurt toch echt wel lang!Elke dag meerdere keren op de apple site kijken of hij er al bijna is....Wordt er bijna gek van!

Maar hij is inmiddels al in de buurt!

28 Jun 2007 00:09 Eindhoven Import Received
27 Jun 2007 23:18 Eindhoven Shipped From Originating Depot

Dus ik hoop nog op vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
is ie er al nobstyle? Het schijnt dat mijn bestelling ook out for delivery is vanaf Eindhoven@7:15, ben benieuwd, ga maar eens naar huis...

Alweer een tijdje aangekomen

[ Voor 55% gewijzigd door begintmeta op 30-06-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hier ook nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ook maar even melden. Ik heb een Macbook Pro met glossy scherm en 160 GB HD besteld op 21 juni via de telefoon (ADC). De geschatte tijden waren, 3 juli verzenden en 6-9 juli leveren.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat de Macbook klaar en verzonden was (dus 30 juni). De geschatte leverdag is komende donderdag (5 juli). Verder kan ik nog nergens tracken, maar ik neem aan dat het wel ongeveer klopt. Het zou leuk zijn om hem voor komend weekend te krijgen, dan kan ik er nog even mee spelen voordat ik op vakantie ga :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac book dinsdag 19 juni besteld maandag erop nog geen bericht. gebeld.. blijkt betaling over het hoofd gezien te hebben ofzo.. beetje jammer.. zeker voor een eerste ervaring.. niets om te compenseren toen uit eindelijk de 27e verstuurd en levertijd waarschijnlijk 7 juli.

Ik vind dit erg slecht met name omdat ze al een fout hebben gemaakt en het dan alsnog 3 dagen duurt voor dat ze iets gaan versturen.. maar goed hopen dat we hem voor zaterdag binnen hebben want zaterdag zijn we hier niet open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Afgelopen vrijdag een zwarte MacBook besteld met Engels toetsenbord, plus een Mini-DVI naar DVI kabel. Direct geld overgemaakt. Stond in de rest van het weekend als 'wordt beoordeeld' in de bestelstatus.

Vanochtend tegen tien uur een mail gehad dat de bestelling wordt verwerkt, en staat nu als volgt in de bestelstatus:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 09 Jul, 2007
Verwachte leverdatum: 12 Jul, 2007 - 13 Jul, 2007

Over een week gaat ie dus de deur uit, nu maar hopen dat die schatting te ruim is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hoedje schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:27:
Ook maar even melden. Ik heb een Macbook Pro met glossy scherm en 160 GB HD besteld op 21 juni via de telefoon (ADC). De geschatte tijden waren, 3 juli verzenden en 6-9 juli leveren.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat de Macbook klaar en verzonden was (dus 30 juni). De geschatte leverdag is komende donderdag (5 juli). Verder kan ik nog nergens tracken, maar ik neem aan dat het wel ongeveer klopt. Het zou leuk zijn om hem voor komend weekend te krijgen, dan kan ik er nog even mee spelen voordat ik op vakantie ga :) .
W00t, dat gaat een stuk sneller dan ik dacht:
02 jul 2007 17:40 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
02 jul 2007 17:32 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
02 jul 2007 11:36 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
30 jun 2007 23:00 Shanghai Shipped From Originating Depot
30 jun 2007 11:36 Shanghai Consignment Received At Transit Point
30 jun 2007 08:57 Shanghai Consignment Picked Up
Met een beetje geluk heb ik de MBP morgen al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb op gisteren (maandag 2 juli rond 12:00) via de online Apple store een MacBook besteld (2 GHz, 1GB, Combo, standaard dus) en een LArobe B&W sleeve. Een kwartier later kreeg ik mail met betalingsgegevens, direct met internet bankieren het geld overgemaakt.

Vandaag (dinsdag 3 juli) een betalingsbevestiging gekregen, daar stonden de volgende punten in:

Verwachte verzenddatum: 3 juli, 4 juli
Verwachte leverdatum: 4 juli, 6 juli

Edit 1: 18:45: bestelling verzonden (UPS). Verwachte leverdatum 5 juli 2007 vandaag. :)

Ben benieuwd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Frietsaus op 04-07-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij mij was het trouwens 10 dagen vanaf de bestelling op de 18e(&bankoverboeking) tot de levering. Jammer van de DP op mijn MBP alleen. Levertijd was OK uiteindelijk veel korter dan voorspeld, had de configuratie wat aangepast.

[ Voor 9% gewijzigd door begintmeta op 03-07-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 08:26
3 juli besteld via ADC (telefonisch dus)
4 juli betaling bevestigd

Ging dus lekker snel, maarrrr:

Verwachte verzenddatum 11 juli
Verwachte leverdatum 19-20 juli

Toch langer wachten dan ik dacht...... :'(

Het gaat om een MBP 17' met 7200RPM schijf. En een sleeve case.

Als er "Merge In Transit NL" staat, wat wordt daar precies mee bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg ik moet het nog bestellen en dat is pas volgende week mogelijk :s Damnit kga dan lang kunne wachte... sigh (macb pro 2.2 standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 01-05 14:31
Sfynx schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:15:
Afgelopen vrijdag een zwarte MacBook besteld met Engels toetsenbord, plus een Mini-DVI naar DVI kabel. Direct geld overgemaakt. Stond in de rest van het weekend als 'wordt beoordeeld' in de bestelstatus.

Vanochtend tegen tien uur een mail gehad dat de bestelling wordt verwerkt, en staat nu als volgt in de bestelstatus:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 09 Jul, 2007
Verwachte leverdatum: 12 Jul, 2007 - 13 Jul, 2007

Over een week gaat ie dus de deur uit, nu maar hopen dat die schatting te ruim is :P
Ik heb ook een macbook besteld, op de apple site wordt constant aangegeven dat de verwachte leverdatum 5-6 juli is.
Vandaag is TNT langs de deur geweest om het te bezorgen (3 juli), maar helaas was ik niet thuis. Net even TNT gebeld, ze bezorgen morgen de macbook op het werk :P

Dus die leverdatum is wel een ruime schatting.

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij valt de verwachte leverdatum een week eerder uit.. van 16 juli naar 9 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Chopper_Rob schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:23:
[...]

Ik heb ook een macbook besteld, op de apple site wordt constant aangegeven dat de verwachte leverdatum 5-6 juli is.
Vandaag is TNT langs de deur geweest om het te bezorgen (3 juli), maar helaas was ik niet thuis. Net even TNT gebeld, ze bezorgen morgen de macbook op het werk :P

Dus die leverdatum is wel een ruime schatting.
De status staat nu inmiddels op 'Klaargemaakt voor verzending' :*) Verwachte verzend-/leverdata niet gewijzigd. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat ze niet tot 9 juli gaan wachten voordat ze het opsturen.

Ik kan niet wachten in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zo dat ik hem vandaag binnen krijg!

hij is gister in eindhoven aangekomen bij tnt en er staat status import received bij track n trace alleen geen plaats of iets dergelijks dus zie het somber in en ben bang dat hij morgen pas komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:53:
Ik hoop zo dat ik hem vandaag binnen krijg!

hij is gister in eindhoven aangekomen bij tnt en er staat status import received bij track n trace alleen geen plaats of iets dergelijks dus zie het somber in en ben bang dat hij morgen pas komt :(
Staat nu wel out for delivery bij dus mij benieuwen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:54:
[...]

Staat nu wel out for delivery bij dus mij benieuwen :o
Dan staat er straks een postbode voor je deur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
M'n MacBook is inmiddels verzonden, 4 juli dus i.p.v. de 9 juli op de bestelstatus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Frietsaus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:09:
Ik heb op gisteren (maandag 2 juli rond 12:00) via de online Apple store een MacBook besteld (2 GHz, 1GB, Combo, standaard dus) en een LArobe B&W sleeve. Een kwartier later kreeg ik mail met betalingsgegevens, direct met internet bankieren het geld overgemaakt.

Vandaag (dinsdag 3 juli) een betalingsbevestiging gekregen, daar stonden de volgende punten in:

Verwachte verzenddatum: 3 juli, 4 juli
Verwachte leverdatum: 4 juli, 6 juli

Edit 1: 18:45: bestelling verzonden (UPS). Verwachte leverdatum 5 juli 2007 vandaag. :)

Ben benieuwd :)
Zojuist geleverd, erg gaaf ding. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:37:
[...]

Dan staat er straks een postbode voor je deur... :)
mja ik weet niet zit op bedrijven terrein... en er stond net een bus voor aan de weg... alleen niet hier aangebeld :( dus ik ben bang dat het niet vandaag word... lijkt me sterk dat ie nog een keer terug komt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:27:
[...]

mja ik weet niet zit op bedrijven terrein... en er stond net een bus voor aan de weg... alleen niet hier aangebeld :( dus ik ben bang dat het niet vandaag word... lijkt me sterk dat ie nog een keer terug komt... :(
toch net binnen gekregen :D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:14:
[...]

toch net binnen gekregen :D:D:D:D
I told you so... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik zie hier veel mensen zeggen dat ze een MBP met een 7200 rpm schijfje besteld hebben, en dat dit enkele weken duurt. Kan iemand me vertellen hoelang het ongeveer duurt van het moment dat je een standaard mbp 15" besteld via de store en hem ook daadwerkelijk binnen hebt?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
M'n macBook is inmiddels al in Arnhem :P

06 jul 2007 01:21 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
06 jul 2007 01:19 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
04 jul 2007 20:12 Shanghai Shipped From Originating Depot
04 jul 2007 11:35 Shanghai Consignment Received At Transit Point
04 jul 2007 08:37 Shanghai Consignment Picked Up

Zou mooi zijn als het niet over het weekend getild wordt :)

Edit: Vanochtend bezorgd! Erg mooi ding, zo te zien geen slechte pixels in scherm, helemaal perfect :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sfynx op 06-07-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Voor diegene die een MBP 15.4" willen, in Veenendaal (www.achtr.nl) hadden ze 'm in no time op voorraad! Ik had 'm besteld en een daglater al een mailtje dat 'ie binnen was...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

06 jul 2007 16:44 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
06 jul 2007 16:44 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
03 jul 2007 21:04 Shanghai Shipped From Originating Depot
03 jul 2007 11:19 Shanghai Consignment Received At Transit Point
03 jul 2007 09:09 Shanghai Consignment Picked Up

mn MBP is in nl gearriveerd :D

heeft iemand een idee of TNT ook op zaterdag bezorgt?? :P wil hebben nu en anders morgen :P
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)