Toon posts:

Wie kan de data aansluiting van een sata hdd te repareren?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af wie de skills heeft om mijn data interface van mijn Maxtor Maxline III sata harde schijf te repareren? Deze aansluiting is kapot gegaan toen ik de kabel eruit trok. Ik durf dit zelf niet te doen omdat mijn soldeer technieken niet optimaal zijn en ik heb er simpelweg ook niet het gereedschap voor.

Ik ben bereid er een vergoeding voor te betalen voor degene die dit kunnen fixen. Hoeveel dit is zal in overleg zijn.

Ik heb 2 foto's gemaakt van het probleem :

http://users.pandora.be/lykele/IMG_9533.jpg

http://users.pandora.be/lykele/IMG_9534.jpg

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Misschien ook even handig om je woonplaats te verklappen? |:(
Het is natuurlijk volkomen onnodig dat iemand uit Groningen richting België gaat rijden. (Tenzij je brandstof wilt vergoeden :P)

[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 06-02-2007 11:19 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

idd van waar ben je juist? ik ken wel iemand die je een sata kabel rechtstreeks op de pinnetjes kan solderen... omgeving hasselt/wellen that is

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, stom van mij om mijn locatie er niet bij te vermelden maar ik woon in Rotterdam. Kilometer vergoeding krijg je er allemaal bij!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Ik heb exact hetzelfde probleem, de helft van de connector zit zeg maar nog in me sata kabel :)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Cursus agressiebeheersing ook een aanrader? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is hier niet de bedoeling, GoT is geen contactadvertentieforum ;) Probeer het eens op tweakers.net/aanbod, maar lees wel eerst de voorwaarden aldaar, ik weet niet zeker of het daar toegestaan is. Verder bestaan er ook datarecoverybedrijven, zie ook OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 07-02-2007 14:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.