Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De voeding van mijn Dell computer wordt slecht.
Hij ratelt zo nu en dan. (steeds meer)
Nu ben ik op zoek naar een vervangende/nieuwe voeding maar kan deze nergens vinden.
Althans niet bij/van Dell.
Ik kan natuurlijk zat andere vinden maar welke moet ik nu hebben !!??
Dit is voor mij een vraag en voor jullie waarschijnlijk een weet....!!!!

Het model wat er nu in zit is:

PS-6311-1DFS
DC Output 305w

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neem eens een kijkje in Welke voeding heb ik nodig? Deel 16. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11 21:36
Wat heeft dit met casemodding te maken :? :?

Waarom koop je niet gewoon een 350W voeding, moet voldoende zijn. Kijk wel even welke aansluitingen je nodig hebt. Voor de voeding keuze kijk in OH in het voedingen topic.

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:48
moet je even bellen met dell.de kans bestaan dat de doorsnee voedingen er niet inpassen.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:45

SpamLame

niks

Kan je dan niet beter de fan vervangen..

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
bassie_ schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:30:
Wat heeft dit met casemodding te maken :? :?

Waarom koop je niet gewoon een 350W voeding, moet voldoende zijn. Kijk wel even welke aansluitingen je nodig hebt. Voor de voeding keuze kijk in OH in het voedingen topic.
Hij zal de voeding waarschijnlijk moeten modden als hij geen passend exemplaar vind. Dat is echter vanwege de spanningen, de veiligheid, de EMC compliance en de betrouwbaarheid niet echt iets voor een beginner. Heb je al met Google gezocht op het Dell-partnumber en/of op het OEM-partnumber van je voeding? De kans is groot dat er gewoon iets passends te koop is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eerst eens of je een ATX voeding hebt of dat je eentje hebt die een proprietary DELL pinout heeft. Als het tweede het geval is kun je niet zonder meer een ATX voeding op je plank prikken. Daarvoor moet je dan eerst de pinout aanpassen. Anders blaas je je mobo (en evt nog wat andere onderdelen) op.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dat heeft niets met CM te maken. Je kan waarschijnlijk beter naar Welke voeding heb ik nodig? Deel 16 kijken.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.