Philips: de nieuwe LCD modellen. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 107.801 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 230910

Chiron schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:26:
Goed... levertijd van de 32pfl9632 bij komplett is verschoven naar 21 sept, meteen geannuleerd want bij redcoon is ie direct leverbaar (staat althans op de site), en voor 1130 euro, nog weer een stukje goedkoper dus :)
Dit model heb ik vandaag in winkel bekeken, en hij zag er erg fraai uit met die zwarte rand.. ik twijfel nog tussen de 37PFL9632 en de 37 PFL9732, deze laatste wil ik toch ook nog wel een keer in het echt bekijken voordat ik op bestellen overga..
De prijzen in de philipspersoneelswinkel voor 2 bovenstaande modellen zijn trouwens 1807 en 2157 euro! Dus niet echt intressant als je het vergelijkt met de internetwinkels!

• mvzut
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 20:06
Zojuist de Aurea besteld via de Philips Ambassadeurs Actie (alleen voor Philips medewerkers uiteraard). Ik mag helaas niets zeggen over de prijs, maar het is in ieder geval wel een heel stuk haalbaarder geworden dan de adviesprijs van 3999,- (die ik er, eerlijk gezegd, zelf ook niet zo snel voor zou betalen).

Helaas krijg ik hem pas als hij al lang in de winkels staat, dus ik zal wel niet de eerste zijn met een review. Wel heb ik hem vanmorgen zien spelen tijdens een demo in één van onze gebouwen, en dat zag er zeer goed uit. Alleen de afgeronde witte rand ziet er als hij uit staat wat minder chique uit (naar mijn mening) dan een strakke zwarte rand. Toch is dit natuurlijk wel de design-trend van dit moment, een beetje Apple-achtig zou je kunnen zeggen.

Ik heb nu een 37PF9986, alweer een "oud beestje" dat niet echt optimaal op mijn mediacenter is aan te sluiten (bijvoorbeeld geen 1:1 pixel mapping). Bovendien hebben de digitale beeldverbeteraars ook wel een behoorlijke evolutie doorgemaakt in de afgelopen drie jaar. Ik denk dat ik dus een hoop meer plezier zal hebben aan deze TV!

Zijn er overigens meer mensen die dit soort moderne Philips LCD's op een mediacenter hebben aangesloten? Ik ben nl. benieuwd wat de beste refresh rate is. Mij is verteld dat de TV intern altijd met 60 Hz werkt (in ieder geval voor PC-materiaal), dus zou je misschien de PC het beste op die refresh rate kunnen instellen. Dan heeft de MPEG2-decoder echter volgens mij weer meer moeite om een vloeiend beeld te krijgen uit een DVD met 50 (halve) beelden per seconde. Ik kan de PC ook op 50 Hz zetten, dan moet de TV het intern omrekenen. Kan iemand misschien bevestigen of dat een beter beeld oplevert?

P.S. Mijn 37PF9986 staat dus te koop...;-)

Anoniem: 224186

is die Philips Ambassadeurs Actie voor iedere philips medewerker?????

Anoniem: 233134

Na lang zoeken en reviews lezen....

Zojuist besteld de philips 37PFL9632 !
Vandaag bekeken in de winkel en het is werkelijk een waanzinig mooie lcd!!
Ik kan hem morgen afhalen

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-10-2024

Cyril

it's all in my mind

Ik heb vandaag mijn 32PFL9632 geupgrade naar de vorige week gereleasde firmware versie 000.059.028.000
Dit leek in eerste instantie vlekkeloos te verlopen, maar ik kan alleen via de normale analoge kabel geen geluid meer ontvangen op 1 zender na: eurosport. Volgens mij zenden die in mono uit. Vanuit andere bronnen (dvd bijv) of via de setup wizard in het menu van de tv krijg ik wel geluid. Ik heb vanalles geprobeerd om 't te herstellen, stroom eraf en ook terug naar de fabrieksinstellingen, maar helaas zonder resultaat.

Opnieuw flashen lukt helaas niet want de tv geeft dan aan dat er geen software aanwezig is op de usb drive.

Lijkt er sterk op dat die firmware niet helemaal in orde is.
Iemand een clue?

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 15:39
Cyril schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:42:
Ik heb vandaag mijn 32PFL9632 geupgrade naar de vorige week gereleasde firmware versie 000.059.028.000
Dit leek in eerste instantie vlekkeloos te verlopen, maar ik kan alleen via de normale analoge kabel geen geluid meer ontvangen op 1 zender na: eurosport. Volgens mij zenden die in mono uit. Vanuit andere bronnen (dvd bijv) of via de setup wizard in het menu van de tv krijg ik wel geluid. Ik heb vanalles geprobeerd om 't te herstellen, stroom eraf en ook terug naar de fabrieksinstellingen, maar helaas zonder resultaat.

Opnieuw flashen lukt helaas niet want de tv geeft dan aan dat er geen software aanwezig is op de usb drive.

Lijkt er sterk op dat die firmware niet helemaal in orde is.
Iemand een clue?
Effe een mailtje sturen naar de support-afdeling? Ik wacht dus nog maar even met flashen ...

• robeeert
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2024
Iemand ervaring met plasmavisie.nl?
Hebben een scherp aanbod voor de 42PFL9732, zo op het oog een goede garantie incl. pixelgarantie!

Maar in de shopsurvey zijn er maar 3 reviews, erg weinig.. misschien heeft iemand hier nog een positieve ervaring die hij wil delen?

Anoniem: 231245

8)7 Eindelijk!! Mijn bestelde 42pfl9732 schijnt morgen binnen te komen bij bestekeus.nl!! Met een heel klein beetje geluk heb ik m dan dit weekeinde nog binnen.... _/-\o_

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-10-2024

Cyril

it's all in my mind

Gelukkig, hij doet 't weer! Heb m'n probleem na de firmware flash weten op te lossen door alle zenders weer helemaal opnieuw te laten scannen. Was al bijna bang dat ik 'm mocht terugsturen..

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Cyril schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:14:
Gelukkig, hij doet 't weer! Heb m'n probleem na de firmware flash weten op te lossen door alle zenders weer helemaal opnieuw te laten scannen. Was al bijna bang dat ik 'm mocht terugsturen..
Je neemt neem ik aan toch als eerst contact op de service desk he ;)

Eerst kon ik geen model kiezen, omdat ze allemaal net niet waren. Nu zijn er zoveel modellen dat ik bijna niet meer kan kiezen :+ :9

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• navy-seal
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03-2021
Anoniem: 231245 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:03:
8)7 Eindelijk!! Mijn bestelde 42pfl9732 schijnt morgen binnen te komen bij bestekeus.nl!! Met een heel klein beetje geluk heb ik m dan dit weekeinde nog binnen.... _/-\o_
Directe collega van me heeft bijna 2 jaar geleden een Philips gekocht bij Plasmavisie. Hij is tevreden over de service. Het mooie is dat ze 2 jaar garantie geven en dat ze een winkeltje hebben in Lunteren. Dus als er wat is kan je zo langs. Ik overweeg ook om mijn 37pfl9632 of 37pfl9732 daar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57381

Anoniem: 231245 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:03:
shopsurvey zeker niet bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las in de manual dat er open source software in zit welke je kunt opvragen bij Philips. Na wat google werk heb ik de sofwtare hier gevonden: http://www.p4c.philips.co...42pfl9732d_10_osf_aen.zip

Heeft iemand daar al iets leuks mee kunnen doen?

Ik heb ook mijn 42pfl9732d reeds besteld! Nu wachten tot er voorraad is en het geleverd gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurmann
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik overweeg de 37PFL9632 bij Foka te kopen; staat in de winkel voor 1999,- maar er gaat standaard een korting vanaf; komt dan op 1749,-. Niet de goedkoopste maar wel uit voorraad leverbaar en echte winkel dicht bij huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:44
Ik zag iets voorbij komen over een zelf gebouwde TFT-plank of LCD-plank voor aan de muur met verlichting er achter. Dat vond ik wel erg gaaf. Heeft iemand daar een soort van tutorial van geschreven of iets met wat meer beeld en uitleg? :)

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 23:42
Ik heb heel weinig tijd, maar zoals beloofd de foto's van mijn 37PFL9732. Het analoge beeld is echt bijzonder goed en helemaal voor een Full HD tv. Digitene heb ik op proef, maar het werkt niet (geen ontvangst). Digitaal heb ik dus nog niet kunnen kijken. De menu's zijn simpel. Echt een topper! Ik moet hem nog update, maar zo te lezen, wacht ik nog maar even.

De foto's zijn niet echt super goed gelukt, maar goed:

Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_5.jpg
Hij hangt wel waterpas, maar de camera niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.enkapark.nl/DMCA/37PFL9732/37PFL9732_6.jpg

Ps: de versterker gaat daar nog weg als ik mijn HDD recorder heb ontvangen.

Mzl, Brando

[ Voor 4% gewijzigd door Brando op 14-09-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 23:48
Ik heb de computer eens even aan de 9732 gehangen:
Vraagje erover. Ik heb een 8800GTS 640 en maak gebruik van een DVI-HDMI converter.
Ook al zet ik de computer op 25hz, de tv ziet hem als een interlaced source. Dus het beeld wordt volledig stilstaand progressive weergeven, maar zodra je de muis oid beweegt, verandert het beeld naar geinterlinieerd beeld, waardoor het beeld niet meer zo scherp is en zelfs de kleuren een beetje veranderen (wit is minder fel, maar verder is bijna alles nog hetzelfde). Als ik het beeldformaat op 'breedbeeld' zet, dan ziet hij constant de bron als geïnterlinieerd, dus zou het beeld stabieler moeten zijn, echter: dan is er geen 1:1 pixel mapping en is het beeld een beetje ingezoomd, dus dat is geen oplossing.
Heeft iemand daarvoor een oplossing, zodat de pc echt duidelijk 1080p kan weergeven, of een instelling op de TV oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
Brando schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:36:
Ik heb heel weinig tijd, maar zoals beloofd de foto's van mijn 37PFL9732. Het analoge beeld is echt bijzonder goed en helemaal voor een Full HD tv. Digitene heb ik op proef, maar het werkt niet (geen ontvangst). Digitaal heb ik dus nog niet kunnen kijken. De menu's zijn simpel. Echt een topper! Ik moet hem nog update, maar zo te lezen, wacht ik nog maar even.

De foto's zijn niet echt super goed gelukt, maar goed:

Ps: de versterker gaat daar nog weg als ik mijn HDD recorder heb ontvangen.

Mzl, Brando
Mooi, zeer mooi Brando.
Mag ik vragen welke muurbeugel je hebt gebruikt? Vogel, ionic of universeel. Hoeveel centimeter zit er tussen de muur de tv. Ik wil een ionic flexo beugel kopen. Twijfel nog tussen 3cm of 8.8 cm van de muur. Bij 3cm is de vraag of je, indien het nodig is makkelijk bij de aansluitingen kan. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:32
Brando of Masser: Zouden jullie eens kunnen nakijken of het mogelijk is video via de USB of kaartlezer af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlowDesign schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:33:
Ik zag iets voorbij komen over een zelf gebouwde TFT-plank of LCD-plank voor aan de muur met verlichting er achter. Dat vond ik wel erg gaaf. Heeft iemand daar een soort van tutorial van geschreven of iets met wat meer beeld en uitleg? :)
De Firma Vogel's heeft mooie verlichting voor achter je TV. Ziet er erg fraai uit. Ik denk dat ik setje ook in mijn ambilight openhaard ga zettenn.

Anoniem: 226743

Ik verwacht vandaag mijn Philips 47pfl962. Alleen ik heb (nog) geen geluidsysteem. Ik wil mijn pc op mijn Philips aansluiten. Geluid moet ook uit de philips komen. Hoe kan dit het beste aanpakken? Ik ben ook benieuwd wat je van een usbstick kan afspelen. Het zou erg handig zijn als je dvdtjes zou kunnen afspelen.

Ik heb mijn 42pfl9732 nu ook besteld! Progress.nl had de beste aanbieding. 2 jaar garantie aan huis en een leentoestel bij defect. Verder een goede prijs 2205,- incl. verwijderingsbijdrage. Bezorgen was maar 19,99 Dus goedkoop en een goede garantie deal!

Ik heb heel wat shops bekeken en de ene was nog rampzaliger dan de andere. Vooral bestekeus.nl heeft volstrekt belachelijke leveringsvoorwaarden en uit de shopsurvey bleek dat ze die nog naleefden ook. Mijn advies is om de leveringsvoorwaarden en de shopsurvey voor aanschaf goed te bekijken! Een probleem kun je bij dit soort geavanceerde electronica altijd tegenkomen. Het is dus erg belangrijk dat dat dan goed opgelost wordt. Anders wordt goedkoop al snel duurkoop.

Doe je voordeel van mijn research tot nu toe. Ik laat het weten hoe het verder verloopt.

• Koen76
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09-2008
Ik heb gisteren de 47PFL9732D/10 afgehaald bij een winkel in België: fransdesmet.be . Als ik de prijzen zie die hier genoemd worden denk ik dat echt teveel betaald wordt. Deze shop dealt enkel in Philips en Sony producten, koopt de Philips producten rechtstreeks bij Philips Brugge in (waar ze ontwikkelt en geproduceerd worden) en gaat altijd onder de laagst geziene prijs zitten. Je dient altijd eerst online een prijsopgave op te vragen waarna ze via e-mail vrijwel meteen reageren met een link waarin de prijs staat vermeld. Wanneer je hetzelfde product ergens goedkoper hebt gezien kun je dat laten weten en hoge kans dat ze daar een stuk onder gaan zitten. Daarnaast vind ik de service hoog en omdat de winkel klein is, wordt je persoonlijk behandeld. Opsturen doen ze uiteraard ook. De garantie is 2 jaar met Nederlandse service van Philips aan huis.

Dan nu het toestel zelf. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en ik denk dat de 47PFL9732 inderdaad de beste LCD is die op dit moment verkrijgbaar is. Ik zit zo'n 4 meter van het toestel en de schermgroote is precies goed nu (had hiervoor de 37pf9731).
De 42" heb ik in 'n winkel vergeleken met de 47" en wat me opviel is dat HD 1080p bronnen op de 47" absoluut beter tot hun recht komen. Weet niet waar dit precies aan ligt; het ziet er gewoon minder op elkaar gepakt uit. Alsof HD bronnen op toestellen kleiner dan 47" teveel in elkaar gedrukt worden. LED ambilight verscheelt niet veel met de vorige. Het enige wat ik merk is geen flikkering meer, zoals TL-lampen kunnen doen. Het is stabiel en inderdaad zij de kleuren iets meer verzadigd.
Verder valt me aan de beeldkwaliteit op dat het scherm dimt wanneer donkere scene's zichtbaar zijn en voluit gaat in lichtere. Ik heb de lichtsensor en active control uit staan dus daaraan ligt het niet. Het is ook niet echt storend. De menu layout is identiek aan de vorige modellen. Waarom iets veranderen dat goed is......

[ Voor 5% gewijzigd door Koen76 op 18-09-2007 13:58 ]

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Ben vandaag de 32PFL9632 gaan afhalen bij iishop.be
Kan nog niet direct een review geven, moet eerst nog wat meer kijken maar ik kan wel melden dat het voorlopig nog onmogelijk is om films via usb af te spelen (tenzij dit ondertussen via een firmware upgrade wel lukt?)

Ik heb vandaag mijn Philips47pfl9632 ontvangen. Toen hij uit de doos was mijn eerste reactie "GROOT" nou vind ik dat niet zo erg maar mijn vrouwtje vind het toestel te aanwezig. Ik heb net met PlatteTV.nl gebeld maar werd niet opgenomen. Gesloten denk ik. Zou ik deze kunnen ruilen voor een kleinere model? Zou dit problemen opleveren?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 22:39
robeeert schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:38:
Hebben een scherp aanbod voor de 42PFL9732, zo op het oog een goede garantie incl. pixelgarantie!

Maar in de shopsurvey zijn er maar 3 reviews, erg weinig.. misschien heeft iemand hier nog een positieve ervaring die hij wil delen?
Mijn 32PFL9632 komt er ook vandaan. Prima jongens. Nog geen gebruik hoeven maken van hun service gelukkig.

Anoniem: 142076

robeeert schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:38:

Heb er ruim 1,5 jaar geleden mijn panasonic plasma vandaan gehaald. Prima geholpen, leuke jongens met kennis van zake. Plus ze proberen je niets aan te smeren. Maat van mij heeft half jaar geleden een 37" plasma daar gekocht. Ook goed geholpen. Leuk winkeltje in Lunteren, woon er 5 min vandaan dus dat is ook handig. Loop nog regelmatig binnen.

• ericafterdark
  • Laatst online: 03-05 12:08
Ik sta op het punt de 37PFL9732D aan te schaffen bij Mokio. Mijn kijkafstand is precies 3 meter, is dat netjes te doen? Of is 37" dan echt te groot....

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eiríkr schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:24:
Ik sta op het punt de 37PFL9732D aan te schaffen bij Mokio. Mijn kijkafstand is precies 3 meter, is dat netjes te doen? Of is 37" dan echt te groot....
Richtlijn voor de minimale kijkafstand is 3x de schermdiagonaal. Dus 37" -> 111" afstand, dus zo'n 280cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Eh.. Normaal is 3x de schermbreedte! Niet de diagonaal!
Hier kun je het ook uitrekenen trouwens:
http://www.myhometheater....ngdistancecalculator.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226743 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:53:
Ik heb vandaag mijn Philips47pfl9632 ontvangen. Toen hij uit de doos was mijn eerste reactie "GROOT" nou vind ik dat niet zo erg maar mijn vrouwtje vind het toestel te aanwezig. Ik heb net met PlatteTV.nl gebeld maar werd niet opgenomen. Gesloten denk ik. Zou ik deze kunnen ruilen voor een kleinere model? Zou dit problemen opleveren?
Nu staat er bij de voorwaarden het volgende:

4. Zichttermijn

4.1 Na het verstrijken van de zichttermijn van 7 werkdagen wordt de koopovereenkomst een feit.
4.2 Voor zover niet anders aangegeven, heeft u na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 7 werkdagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst schriftelijk te ontbinden en de bestelling binnen dezelfde termijn te retourneren. Eventueel gedane betalingen zullen binnen 14 dagen worden geretourneerd.
4.3 Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling als het product is gebruikt en/of is beschadigd of de bestelling geopend en/of niet in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Nu heb ik de tv geopend en geinstalleerd. Ik heb wel gisteren een mailtje gestuurd dat ik een andere toestel wou (en eventueel restbedrag terug ontvangen) kunnen ze dit weigeren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233134

Ik heb deze lcd37PFL9632D sinds vrijdag en ben er zeer tevreden over!
Alleen is er nog een probleem ik heb een hdmi kabel tussen de pioneer 400V dvd speler en de lcd maar omdat ik geen lip synchronisatie of vertraging wil zit er een coaxial kabel tussen de lcd [zit namelijk digitale uitgang op] en een sony qs versterker.
Maar in het begin van een dvd heb je als audio spoor dolby digital of dts maar daarna valt het geluid weg binnen 20 seconden ongeveer naar stereo terwijl er een goeie kabel tussen zit... wie weet er een oplossing?

p.s ik kan geen delay op de versterker instellen dus vandaar dat ik het zo heb aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226540

Zaterdag nog eens gebeld met de Philipswinkel in Eindhoven om te vragen of de Aurea al in de showroom staat. Blijkbaar komt de Aurea morgen (maandag) en gaat ie dan weer weg! Daarna komt ie weer begin oktober als ie ook echt uitkomt.

Dus als je de Aurea wilt zien, kom morgen tussen 13:00 en 17:00 (18:00?) naar de Philips winkel in Eindhoven. Ik ga zeker even kijken, zal proberen wat foto's te maken, maar schijnbaar staat er iemand van Philips bij, dus misschien gaat dit nog wat problemen geven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 226743 schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:25:
[...]
Nu heb ik de tv geopend en geinstalleerd. Ik heb wel gisteren een mailtje gestuurd dat ik een andere toestel wou (en eventueel restbedrag terug ontvangen) kunnen ze dit weigeren of niet?
Persoonlijk ben ik van mening dat de TV in verkoopbare staat moet zijn. Dat betekent kort gezegd dat je hem zó moet retourneren dat je zelf niet zou klagen als je diezelfde TV van die winkel geleverd zou krijgen. Meestal komt het er dan wel op neer dat een TV die gebruikt is, daar niet onder valt. Of je moet hem wel heel netjes hebben uitgepakt en met heel veel zorg weer inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Nog meer foto's van de 37PFL9732 iemand? Die persfoto's zijn zo saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226743 schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:25:
[...]

Nu staat er bij de voorwaarden het volgende:

4. Zichttermijn

4.1 Na het verstrijken van de zichttermijn van 7 werkdagen wordt de koopovereenkomst een feit.
4.2 Voor zover niet anders aangegeven, heeft u na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 7 werkdagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst schriftelijk te ontbinden en de bestelling binnen dezelfde termijn te retourneren. Eventueel gedane betalingen zullen binnen 14 dagen worden geretourneerd.
4.3 Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling als het product is gebruikt en/of is beschadigd of de bestelling geopend en/of niet in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Volstrekt belachelijke voorwaarden waarin men probeert de wet kopen op afstand te omzijlen. Bij zo'n tekst in de leveringsvoorwaarden zou ik al direct geen zaken doen met die webshop. goedkoop is dan duurkoop. Jammer voor jou is er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Hoewel je de wet aan jouw kant hebt, denk dus niet dat je succes zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-04 08:19
Ambilight....heeft dat alleen meerwaarde als je muur waaraan de tv hangt wit is?
Wij hebben een goudkleurige muur (metallic verf) waar de tv aan zou komen te hangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Starks223 schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:22:
Ambilight....heeft dat alleen meerwaarde als je muur waaraan de tv hangt wit is?
Wij hebben een goudkleurige muur (metallic verf) waar de tv aan zou komen te hangen.....
Ik zou mijn muur er voor wit schilderen!

Lijkt me op wit veel beter tot zijn rechts komen, pak eens wat led verlichting en kijk eens hoe kleuren tot zijn recht komen op jouw muur. Anders kun je altijd nog een witte plaat achter je TV plaatsen, mooi hoogglanslakje en je hebt een perfect mooi stijlvol kunstwerk! Ik zag op de IFA een bedrijf dat hoogglans platen verkocht als design stuk voor aan de muur achter en onder je TV. Dus zo gek is dit idee nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:
Wat moet je nog doen (en kopen) om DVB-T te gaan kijken? Ik krijg binnenkort mijn 42pfl9732 en ik wil beginnen met de DVB-T FTA kanalen te bekijken om te bepalen of ik UPC er uit kan gooien (zo hard mogelijk).

Moet ik om FTA te bekijken nog iets kopen ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233051

Eind deze week verwacht ik mijn 42PFL9632. Deze tread heeft me helpen beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57381 schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:26:
[...]

Volstrekt belachelijke voorwaarden waarin men probeert de wet kopen op afstand te omzijlen. Bij zo'n tekst in de leveringsvoorwaarden zou ik al direct geen zaken doen met die webshop. goedkoop is dan duurkoop. Jammer voor jou is er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Hoewel je de wet aan jouw kant hebt, denk dus niet dat je succes zult hebben.
Vandaag zijn ze pas om 13:00 uur open. Ik zal kijken wat we kunnen regelen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liep net langs mijn tv (47pfl9632) hoor ik die hoge piep. Is hoorbaar van ongeveer een halve meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-04 08:19
Anoniem: 57381 schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:01:
[...]

Ik zou mijn muur er voor wit schilderen!

Lijkt me op wit veel beter tot zijn rechts komen, pak eens wat led verlichting en kijk eens hoe kleuren tot zijn recht komen op jouw muur. Anders kun je altijd nog een witte plaat achter je TV plaatsen, mooi hoogglanslakje en je hebt een perfect mooi stijlvol kunstwerk! Ik zag op de IFA een bedrijf dat hoogglans platen verkocht als design stuk voor aan de muur achter en onder je TV. Dus zo gek is dit idee nog niet.
thanks...zal eens googlen of ik een bedrijf kan vinden die dat soort witte platen als product aanbied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 15:21

Xtremelead

powered by E-MU

Heeft er iemand ervaring met de 37PFL7662D icm Digitenne via de interne DVB-T?
Hoe is de ontvangst en beeldkwaliteit vergeleken met de Samsung single tuner van KPN?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Heb de 37PFL9732 bij Mokio.nl besteld. Houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
Wordt het niet tijd voor een nieuwe topic? Loopt al weer op boven de 1000 posts. Veel info in oude pagina's kloppen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226540 schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:19:
Zaterdag nog eens gebeld met de Philipswinkel in Eindhoven om te vragen of de Aurea al in de showroom staat. Blijkbaar komt de Aurea morgen (maandag) en gaat ie dan weer weg! Daarna komt ie weer begin oktober als ie ook echt uitkomt.

Dus als je de Aurea wilt zien, kom morgen tussen 13:00 en 17:00 (18:00?) naar de Philips winkel in Eindhoven. Ik ga zeker even kijken, zal proberen wat foto's te maken, maar schijnbaar staat er iemand van Philips bij, dus misschien gaat dit nog wat problemen geven... :)
Toch nog maar even gebeld met de Philips winkel. Schijnbaar staat de Aurea er nu wel, maar is hij afgeplakt... :|

Er zou een officiele introductie komen binnenkort, wanneer is nog niet duidelijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221966

Anoniem: 226540 schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:23:
[...]

Toch nog maar even gebeld met de Philips winkel. Schijnbaar staat de Aurea er nu wel, maar is hij afgeplakt... :|
Bedankt voor het bericht. Ik was juist van plan een kijkje te gaan nemen, maar zie er nu maar van af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand bevestigen of bij de (42) pfl9732 het dvb-t verhaal direct uit de doos werkt (FTA) of dat je daar nog een losse antenne bij moet kopen?

Voor niet FTA kanalen moet je een smartcard en Conax module kopen heb ik inmiddels begrepen.

Iemand al DVB-T gebruikt op zijn pfl9732 TV? Ben benieuwd naar je ervaringen en wat je er allemaal nog bij nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Electroworld heeft een aanbieding voor digitenne, waarbij je een CI module krijgt, de smartcard en een antenne. Lijkt mij precies wat je nodig hebt om met een tv met ingebouwde ontvanger aan de slag te gaan.

Die aanbieding staat in de folder op hun website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 15:21

Xtremelead

powered by E-MU

je hebt dus ook nog een externe antenne nodig?
kan ik daar die samsung antenne voor gebruiken?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raymond schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:36:
Electroworld heeft een aanbieding voor digitenne, waarbij je een CI module krijgt, de smartcard en een antenne. Lijkt mij precies wat je nodig hebt om met een tv met ingebouwde ontvanger aan de slag te gaan.

Die aanbieding staat in de folder op hun website
Geen folder op hun website....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Da's dan sinds vandaag, gisteren heb ik hem nog bekeken. Het ging om een starterspakket van KPN, maar dan ipv een losse decoder juist alle componenten om met een eigen decoder (bijvoorbeeld eentje ingebouwd in een TV) aan de slag te gaan. Ik kon dat pakket niet vinden op de website van KPN, vandaar dat ik verwees naar de website van electroworld.

Je zou ook even bij een filliaal langs kunnen gaan, mischien dat ze je daar het eea kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78656

Ik heb 2 weken geleden geinformeerd of KPN ging komen met een eigen, door hun goedgekeurde, CAM ivm de nu bijna standaard wordende ingebouwde DVB-T tuner. Dit waren ze inderdaad van plan maar een precieser tijdstip dan binnenkort kon hij menog niet zeggen. Voorlopig zou het dus nog via een Conax kaart moeten waar je waarschijnlijk wat meer voor betaald dan de straks kpn verkrijgbare.
Daarnaast is er voor DVB-T een antenne nodig, maar dit mag / kan je oude spriet antenne op het dak zijn. Maar dat hebben natuurlijk alleen de mensen nog op hun dak die voorheen juist nog via de ether keken en de gemiddelde persoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Net gebeld door de transporteur. Vrijdag wordt hier de 37PFL9732 afgeleverd.

Dus mocht je de aandrang hebben om ooit iets bij Otto te kopen: Weersta die aandrang. Wat dat betreft kloppen de ervaringen in de shopsurvey helemaal en ik ga binnenkort de onze eraan toevoegen.

Totale levertijd van bestelling tot aan geplande afleverdatum: 3.5 weken, terwijl ze claimen de TV al die tijd op voorraad te hebben gehad :X
Dat bedrijf leeft nog duidelijk in de vorige eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226540 schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:23:
[...]

Er zou een officiele introductie komen binnenkort, wanneer is nog niet duidelijk. |:(
Ben toch nog even gaan kijken na m'n werk, inderdaad afgeplakt:

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee110/rik_ehv/resized_17092007302.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee110/rik_ehv/resized_17092007301.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee110/rik_ehv/resized_17092007300.jpg

28 september wordt het doek eraf gehaald. Verder nog even gesproken met een medewerker van de Philips winkel: blijkbaar wordt de introductieprijs 3999 euro. De speciale actie voor de Philips medewerkers is direct vanuit CE (Customer Electronics) en het gaat om de eerste 700 modellen. Men betaalt 2490 euro... scheelt nogal ! :X

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 226540 op 17-09-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Anoniem: 229414 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:43:
[...]

Hmz....vreemd. Bij mijn 37PF9731 zag ik duidelijk verschil en ook Philips heeft aangegeven dat iets niet klopt. Dit zou echter niet software-matig op zijn te lossen. Je hebt geen last van trillende, horizontale lijnen (met bv. 't PS3 menu in 1080p) dan wel veel ghosting?
Ik heb exact hetzelfde met m'n 47pfl9732d, ook hier bij de ps3 trillende lijnen en flikkeren in bijvoorbeeld de store. Ghosting is me niet opgevallen bij het afspelen van een blu-ray film.

Ook ik zie totaal geen verschil in de demo stand van 100hz, heb met verschillend materiaal getest maar noppes. Wellicht ook maar eens een belletje met de service desk van philips doen.

Wanneer zouden ze bij jou langskomen? Ben erg benieuwd wat ze er van zeggen / aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij pick to pay staat de 42pfl9732 genoemd met de kleur 'Brilliant Pearl' Ik mag aannemen dat er toch maar een kleur bestaat?

Iemand goede/slechte ervaringen met pick2pay.nl? Bestekeus.nl laat me redelijk in de steek met het beantwoorden van mijn email....ik weet nog steeds niet of de bestelde 42'' nu wel of niet komt deze week.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
Anoniem: 231245 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:17:
Bij pick to pay staat de 42pfl9732 genoemd met de kleur 'Brilliant Pearl' Ik mag aannemen dat er toch maar een kleur bestaat?

Iemand goede/slechte ervaringen met pick2pay.nl? Bestekeus.nl laat me redelijk in de steek met het beantwoorden van mijn email....ik weet nog steeds niet of de bestelde 42'' nu wel of niet komt deze week.... :/
Ik heb meerdere items gekocht bij pick2pay. Enkele jaren geleden een breedbeeld Philips, digitale fotocamera en een handycam. Ervaringen zijn goed. Heb nog geen gebruik van de after sales hoeven te maken, aangezien alles nog steeds werkt. Service is goed. Produkten worden, mits op voorraad, snel geleverd. Wel zag ik dat ze van 24 sept t/m 9 okt op vakantie zijn. Dus je hebt nog een week of je moet geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 12:44
Anoniem: 226540 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:00:
[...]

Ben toch nog even gaan kijken na m'n werk, inderdaad afgeplakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

28 september wordt het doek eraf gehaald. Verder nog even gesproken met een medewerker van de Philips winkel: blijkbaar wordt de introductieprijs 3999 euro. De speciale actie voor de Philips medewerkers is direct vanuit CE (Customer Electronics) en het gaat om de eerste 700 modellen. Men betaalt 2490 euro... scheelt nogal ! :X
Geldt dat dan voor iedereen die een PW-pasje heeft of alleen voor mensen die (nog steeds) bij Philips werken?

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

navy-seal schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:29:
[...]

Ik heb meerdere items gekocht bij pick2pay. Enkele jaren geleden een breedbeeld Philips, digitale fotocamera en een handycam. Ervaringen zijn goed. Heb nog geen gebruik van de after sales hoeven te maken, aangezien alles nog steeds werkt. Service is goed. Produkten worden, mits op voorraad, snel geleverd. Wel zag ik dat ze van 24 sept t/m 9 okt op vakantie zijn. Dus je hebt nog een week of je moet geduld hebben.
Haha geduld al lang niet meer, ik zit inmiddels bijna drie maanden zonder tv beneden.....mijn andere lcd van Philips hangt mooi weggewerkt ik de slaapkamer vandaar. Dus die 9732 mag zsm komen!
Ik zag dat ze op de shopervaringen ook goede recenties kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlowDesign schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:32:
[...]

Geldt dat dan voor iedereen die een PW-pasje heeft of alleen voor mensen die (nog steeds) bij Philips werken?
Wat ik begrepen heb, geldt dit alleen voor Philips medewerkers, die zouden een brief thuis hebben gehad. Ze konden zich inschrijven en de eerste 700 kregen een Aurea vor weinug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 226540 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:26:
[...]

Wat ik begrepen heb, geldt dit alleen voor Philips medewerkers, die zouden een brief thuis hebben gehad. Ze konden zich inschrijven en de eerste 700 kregen een Aurea vor weinug :)
Het schijnt een intranet-pagina te zijn waar je je gewoon als Philips medewerker kan inschrijven. Er zijn echter wel hele stricte regels om handeltjes te voorkomen (vind je het gek als het gaat om waarschijnlijk 1500 euro voordeel)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:28:
[...]

Het schijnt een intranet-pagina te zijn waar je je gewoon als Philips medewerker kan inschrijven. Er zijn echter wel hele stricte regels om handeltjes te voorkomen (vind je het gek als het gaat om waarschijnlijk 1500 euro voordeel)
Het geeft wel aan wat voor dikke marges Philips heeft op die 3999 euro. Bij die 2490 euro maken ze nog steeds dikke winst, het is gewoon dezelfde tv als de 42PFL9632D (die kun je al kopen voor 1899) met wat extra lampjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 23:42
Anoniem: 226540 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:34:
[...]

Het geeft wel aan wat voor dikke marges Philips heeft op die 3999 euro. Bij die 2490 euro maken ze nog steeds dikke winst, het is gewoon dezelfde tv als de 42PFL9632D (die kun je al kopen voor 1899) met wat extra lampjes...
Het scherm en de techniek zijn dan wel het zelfde, maar daar betaal je natuurlijk niet alleen voor. Bij de 97 betaal je extra voor de ambilight aan de bovenkant en bij Aurea heb je nog veel meer 'lampies'. Dat heeft natuurlijk zijn prijs. Bovendien is de Ambilight iets exclusief van Philips en daar betaal je (terecht) ook voor.

Als je niets om de ambilight geeft heb je gewoon pech dat Philips (nu nog) geen model heeft met het zonder ambilight en wel de beste techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

ligt het nou aan mij of is analoge tv beter geworden sinds de laatste firmware update? (9632) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78656

Weet iemand of de BCC de Aurea ook gaat leveren?
Dit inverband met een vaste kortingsregeling bij hun.

Wat ik begreep is dat de meeste internet winkels de tv in iedergeval voorlopig niet kunnen leveren omdat Philips ze simpel weg niet aan hun levert.
Dit allles om prijsdrukkingen die op dit moment op alle platte (zowel LCD als Plasma) gaande is voor deze tv te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovazwa
  • Laatst online: 03-05 21:56
Zie hier om toch MPEG1 en MPEG2 files te kunnen spelen op de 9632/9732 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 23:48
tipex schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:14:
[...]

Ik heb exact hetzelfde met m'n 47pfl9732d, ook hier bij de ps3 trillende lijnen en flikkeren in bijvoorbeeld de store. Ghosting is me niet opgevallen bij het afspelen van een blu-ray film.

Ook ik zie totaal geen verschil in de demo stand van 100hz, heb met verschillend materiaal getest maar noppes. Wellicht ook maar eens een belletje met de service desk van philips doen.

Wanneer zouden ze bij jou langskomen? Ben erg benieuwd wat ze er van zeggen / aan kunnen doen.
Ik zie wel verschil, ook al is het minimalistisch. 100hz aan, dan ziet die balk bij RTL-Z er een stukje vloeiender uit. Het is niet groot, maar het is er: en het maakt het er wel leesbaarder op!
jovazwa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:27:
Zie hier om toch MPEG1 en MPEG2 files te kunnen spelen op de 9632/9732 modellen.
Hey, het werkt nog ook :) Jammer alleen dat het gebruikte MPEG bestand niet goed gepakt werd (was ook maar een testje)
Edit: SD pakt hij via DVD instellingen. HD lukt me (nog) niet.

[ Voor 21% gewijzigd door masser120 op 18-09-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
zou iemand me kunnen helpen, heb vandaag eindelijk mijn VGA->YPbPr ontvangen voor mijn laptop op mijn philips 32 9632 te kunnen hangen, wanneer ik echter de kabel aansluit geeft deze "geen signaal".. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
jah, zorg dat er signaal op de vga-uitgang van je laptop komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raymond schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:54:
jah, zorg dat er signaal op de vga-uitgang van je laptop komt te staan.
Meestal met Fn toets samen met een blauw symbooltje van een scherm. Soms pas na 2x drukken (wel even de tijd geven tussen het drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jovazwa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:27:
Super!
Lachen zeg, als je met Google zoekt naar SuperShopDemo.mpg kom je iemand tegen die met een Mac een bestand met deze naam baar 600 usb sticks wil kopieren.... Laat me raden: iemand die voor Philips demo usb sticks moet maken voor de winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Net de bevestiging van Mokio gekregen, mijn Philips 37PFL9732D/10 wordt as. donderdag bezorgd! Afgelopen maandag pas besteld.... WOW! Dat wordt een zeer mooie review voor Mokio als de bezorging net zo top is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Hmm ondertussen is het gelukt om het signaal door te sturen maar nu geeft hij "niet ondersteund videoformaat".. Weet iemand een oplossing? sorry voor de vragen maar vind nergens antwoord op deze specifieke vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
In de handleiding van je tv staat een lijst met resoluties die hij via de componentingang ondersteunt. Stel je laptop op één van die resoluties in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Nogmaals een edit, heb net de drivers eens geupdate en nu kan ik alle mogelijke beeldformaten doorsturen. Het probleem blijft echt dat welk formaat ik ook doorstuur, hij steeds geeft dat dit geen geschikt beeldformaat is. Enig idee wat een oplossing kan bieden?

[ Voor 121% gewijzigd door jebuske op 18-09-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
zou het kunnen dat ik zoiets nodig heb?
http://www.pacificcable.com/Picture_Page.asp?DataName=9A60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232147

obionekanobi schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:43:
[...]

Bedankt, ik kon ze echt niet vinden via Google, specs zien er goed uit met ook 1900x1080 pc ondersteuning en redelijk betaalbaar. Zou er ook nog een 47"van uitkomen? Ik ben niet zo'n Ambilight fan.
philips 42pfl7862d is dat een ambilight model denk je?

Ik ben overtuigd dat combinatie 100 hz - full hd de toekomst is , zit te "geilen " op sony X 3500 type, maar echt wel duur, nu botste ik op dit type en ik moet zeggen deze lijkt betaalbaar ...
Hij heeft toch wel degelijk 100 Hz en full hd als specificatie ?

Weet er niemand meer over dit nieuwe model, want vind niet onmiddellijk review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2024
Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:03:
[...]

Ik ben overtuigd dat combinatie 100 hz - full hd de toekomst is , zit te "geilen " op sony X 3500 type, maar echt wel duur, nu botste ik op dit type en ik moet zeggen deze lijkt betaalbaar ...
Hij heeft toch wel degelijk 100 Hz en full hd als specificatie ?

Weet er niemand meer over dit nieuwe model, want vind niet onmiddellijk review..
Product sheet.. daar staat denk ik alle info die je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
iemand trouwens een idee hoe ghosting te minimaliseren valt (welke instellingen) voor de PFL9632 (bv 100Hz aan of uit etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robeeert schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:57:
[...]

Product sheet.. daar staat denk ik alle info die je nodig hebt!
had ik net ook bekeken, geen ambi dus , maar ben geen ambifan..

Iemand op het forum die philips 42pfl7862d model in zijn bezit of ervaringen over kan posten?

alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231245 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:18:
[...]

Haha geduld al lang niet meer, ik zit inmiddels bijna drie maanden zonder tv beneden.....mijn andere lcd van Philips hangt mooi weggewerkt ik de slaapkamer vandaar. Dus die 9732 mag zsm komen!
Ik zag dat ze op de shopervaringen ook goede recenties kregen.
Ik zou eerst de algemene voorwaarden lezen. Zij hebben ook de zelfde voorwaarden waar ik nu mee zit. Je hebt een bedenktijd van 7 werkdagen maar je mag je produkt niet openen. Zo kan ik het ook. Bij veel internetshops heb je deze eis die niet rechtsgeldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Waarom is die eis niet rechtsgeldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Burgerlijk Wetboek 7

Artikel 46d
1.
Gedurende zeven werkdagen na ontvangst van zaak heeft koper recht koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf voldoening binnen in tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.

2.
In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 kan verkoper behoudens ten hoogste rechtstreekse kosten van terugzenden van zaak aan koper geen vergoeding in rekening brengen.

3.
In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft koper recht op kosteloze teruggave van door hem aan verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na ontbinding plaatsvinden.

4.
De leden 1–3 zijn niet van toepassing op koop op afstand:

a.
van zaken waarvan prijs gebonden is aan schommelingen op fmarkt waarop verkoper geen invloed heeft;

b.
van zaken die:

1°.
zijn tot stand gebracht overeenkomstig specificaties van koper;

2°.
duidelijk persoonlijk van aard zijn;

3°.
door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

4°.
snel kunnen bederven of verouderen;

c.
van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur indien koper hun verzegeling heeft verbroken;

d.
van kranten en tijdschriften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu bezig om een tv terug te sturen. Ze wouden hem wel als 2de hands inkopen. Ik bood aan aam het te ruilen met een ander toestel maar daar wilden ze ook niets van weten. Nagevraagd bij 2 advocaten en advies gekregen. Ze hebben gezegd dat ze de tv wel moesten terugnemen zonder enig reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226743 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:25:
Ik ben nu bezig om een tv terug te sturen. Ze wouden hem wel als 2de hands inkopen. Ik bood aan aam het te ruilen met een ander toestel maar daar wilden ze ook niets van weten. Nagevraagd bij 2 advocaten en advies gekregen. Ze hebben gezegd dat ze de tv wel moesten terugnemen zonder enig reden.
Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen! Mensen lees de shopsurveys en de leveringsvoorwaarden voordat je iets aanschaft van deze prijsklasse. Garantie is erg belangrijk. Ik heb na redelijk zorgvuldig kijken mijn 42pfl9732 bij progress.nl besteld vanwege hun op service ingerichte garantie instelling. 2 jaar on-site en een leentoestel. Daarnaast een prima prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04-2021
Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:22:
Iemand op het forum die philips 42pfl7862d model in zijn bezit of ervaringen over kan posten?
de 32PFL7862 mag ook wat mij betreft. FullHD is voor mij niet noodzakelijk. Ik ben echter wel benieuwd of deze de "real" 24P weergave mogelijkheid heeft :P

2020 back to my ol' LG L5-II, UltraSlimRom, no gapps, DavDroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95732

Anoniem: 57381 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:41:
[...]

Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen! Mensen lees de shopsurveys en de leveringsvoorwaarden voordat je iets aanschaft van deze prijsklasse. Garantie is erg belangrijk. Ik heb na redelijk zorgvuldig kijken mijn 42pfl9732 bij progress.nl besteld vanwege hun op service ingerichte garantie instelling. 2 jaar on-site en een leentoestel. Daarnaast een prima prijs..
uh..ik heb ook overwogen via progress.nl te bestellen, maar het zijn juist de shopreviews op deze site die me er van af hebben laten zien..zeker qua leveringstijden en afterservice komen ze ronduit slecht uit de bus.....of je moet het over een andere progress hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 226743 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:25:
Ik maak uit die tekst op dat "de zaak" moet worden teruggestuurd. Ik denk dat een winkel het prima aannemelijk kan maken dat een uitgepakte en gebruikte TV niet dezelfde "zaak" is als hetgeen zij aan de koper hebben verkocht. Vooral ook omdat overal (daar waar deze wet wordt uitgelegd/besproken) wordt gesproken over een afkoelingsperiode van 7 dagen, niet een "uitprobeerperiode". M.a.w. als jij met je zatte harses na het stappen online een nieuwe laptop koopt, kan je deze -wanneer je weer nuchter bent :P - retourneren.
Persoonlijk vind ik dat ook een veel reëlere manier van deze wet interpreteren dan denken dat je alles zomaar ongestraft kan terugsturen. Ik bedoel, waar leg je dan de grens? Mogen dan ook boekjes missen, dozen beschadigd, afstandbediening zoek, krassen op de TV?
Ik weet niet of dit al eens voor de rechter is gekomen, maar ik ben dan wel heel nieuwsgierig naar de uitspraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95732 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:55:
[...]
uh..ik heb ook overwogen via progress.nl te bestellen, maar het zijn juist de shopreviews op deze site die me er van af hebben laten zien..zeker qua leveringstijden en afterservice komen ze ronduit slecht uit de bus.....of je moet het over een andere progress hebben? :?
Ja klopt, heb daar toch wel even een paar dagen over nagedacht. Levertijd is een nadeeltje. Garantie regels staan in iedergeval goed op papier en na e-mail contact (ook op gekke tijden) had ik er voldoende vertrouwen in op enkele opmerkingen in de shopreview voor lief te nemen. Daarbij was de prijs ook een van de goedkoopste. Je kan ook 700,- meer betalen en nog steeds pech hebben. Bij dergelijke lage prijzen kun je ook niet een 100% perfecte score verwachten, meenemend dat er mensen zijn die daar toch van uitgaan. Als ik progress en bestekeus vergelijk is er een wereld van verschil behalve de prijs.

Anoniem: 198895

Toen ik zonet dat las van het afspelen van die mpeg's dat dat mogelijk was door hem een bepaalde naam te geven maar dat dan de RC was gedisabled vroeg ik me af wie de eerste zal zijn die de vrijgegeven software zal aanpassen om toch de RC functies terug te geven. Lijkt mij niet zo extreem moeilijk om dit mogelijk te maken.

Raymond schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:14:
Waarom is die eis niet rechtsgeldig?
Nog leuker: als het niet rechtsgeldig is wat de leverancier in zijn voorwaarden zet, dan is 7 dagen ineens 3 maanden!

Wat blijft: je kunt wel gelijk hebben, maar zie maar eens gelijk te krijgen.

Ja, deze wet is inderdaad niet gemaakt voor de leveranciers maar voor de consument. Hij is inderdaad erg onvriendelijke voor leveranciers. Leveranciers moeten gewoon goede inkoop afspraken maken met hun leveranciers. Doen ze dat niet, hebben ze zichzelf er mee!

Anoniem: 221966

Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:03:
[...]

Hier een recensie van een Duitse eigenaar (bron www.guenstiger.de) voor wat het waard is:
Top Gerät

Habe den Fernseher jetzt seit einer Woche und muss sagen das es ein Gerät der Spitzenklasse ist. Hervorragendes Bild mit vielen Einstellungsmöglichkeiten.In einigen Test wurde über schlechten Sound von LCD Geräten geschrieben. Dieses trifft beim 7862 D nicht zu.Ein wirklich gutes Gerät. Selbst Fußball und Formel eins sind von hervorragender Bildqualität.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 78656 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:53:
Weet iemand of de BCC de Aurea ook gaat leveren?
Dit inverband met een vaste kortingsregeling bij hun.

Wat ik begreep is dat de meeste internet winkels de tv in iedergeval voorlopig niet kunnen leveren omdat Philips ze simpel weg niet aan hun levert.
Dit allles om prijsdrukkingen die op dit moment op alle platte (zowel LCD als Plasma) gaande is voor deze tv te voorkomen.
Wat ik gister begrepen heb van een philips vertegenwoordiger, is dat de Aurea op zo'n 300 dealer punter verkocht mag worden in nederland, en die dealers onder geen enkele voorwaarde de TV voor minder dan €3999,- mogen verkopen, gebeurd dit wel en komt philips erachter, dan is de dealer z'n Aurea dealerschap simpelweg kwijt.

Anoniem: 224568

Tekielja schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:21:
[...]

Wat ik gister begrepen heb van een philips vertegenwoordiger, is dat de Aurea op zo'n 300 dealer punter verkocht mag worden in nederland, en die dealers onder geen enkele voorwaarde de TV voor minder dan €3999,- mogen verkopen, gebeurd dit wel en komt philips erachter, dan is de dealer z'n Aurea dealerschap simpelweg kwijt.
Lijkt me onzin, Philips wil alleen verkopen... Zei krijgen hun prijs, het zal hun verder worst wezen voor hoeveel de consument hem kan kopen. Daarbij schrijven ze in de interne personeelsactie dat de e3999 een ADVIES prijs is, en dat hier van afgeweken kan worden door de dealer... Lijkt me dus een actie van een winkelier die graag de hoofdprijs ontvangt :)

Tekielja schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:21:
[...]

Pfffff, echt weer zo'n Philips aktie 8)7

Ik moet het eerst nog maar eens zien, maar als dit waar is, kunnen ze net zo goed meteen stoppen met de Aurea. Wie gaat er nou 4000 euro uitgeven voor een TV die je ook voor minder dan de helft kan krijgen (42PFL9632D) alleen dan met wat minder lampjes...

Ze hebben bij Philips maar weinig sense en veel simplicity... :)

Anoniem: 224186

bcc gaat de aurea ook verkopen, begint ook daar voor e3999 maar ze verwachten toch dat de prijs snel zal zakken....zolang de prijs maar niet onder de e2490 gaat... :9

Anoniem: 221966 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:50:
[...]

Hier een recensie van een Duitse eigenaar (bron www.guenstiger.de) voor wat het waard is:
Top Gerät

Habe den Fernseher jetzt seit einer Woche und muss sagen das es ein Gerät der Spitzenklasse ist. Hervorragendes Bild mit vielen Einstellungsmöglichkeiten.In einigen Test wurde über schlechten Sound von LCD Geräten geschrieben. Dieses trifft beim 7862 D nicht zu.Ein wirklich gutes Gerät. Selbst Fußball und Formel eins sind von hervorragender Bildqualität.
Dank je wel! mijn Duits is echt zwak, maar lijkt me toch goede commentaar te zijn.
Het model 7862 D is nog maar net uit denk ik dus vind je amper reviews.

Ik ben op zoek naar "betaalbaar" model full hd + 100 Hz en deze leek mij van de betere merken de meest economische.. Sony X 3500 en de net gelanceerde Samsung F 8 serie zijn wel de kleppers , maar dan mag je +/- 2500 € neertellen...

philips 42pfl7862d schommelt rond de 1500 € en daar kan ik nog mee leven...

Achten jullie dit een goed model als je naar de specs kijkt? Leuk extraatje is de USB aansluiting...

http://www.p4c.philips.co...42pfl7862d_10_pss_nld.pdf

Al bedankt voor jullie reacties ! :Y

Anoniem: 12019

Anoniem: 232147 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]
philips 42pfl7862d schommelt rond de 1500 € en daar kan ik nog mee leven...

Achten jullie dit een goed model als je naar de specs kijkt? Leuk extraatje is de USB aansluiting...
Lijkt mij gewoon een 9632 zonder ambilight,zoek de verschillen.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.